„Utenos trikotažo“ įmonių grupė: pajamos augo beveik 20%

SBA valdomos tekstilės įmonių grupės Utenos trikotažas pajamos per 2018 m. padidėjo 19,6%, iki 30,9 mln. Eur. Pagrindinės grupės bendrovės Utenos trikotažas pajamos išaugo 21,5%, palyginti su 2017 m.
Ilgametės investicijos į tvarią ir ekologišką gamybą, naujų medžiagų ir gaminių vystymas pagal klientų poreikius leido suformuoti stipriai diversifikuotą klientų portfelį tikslinėse rinkose Skandinavijoje ir DACH (Vokietija, Austrija, Šveicarija). Užsakovai vertina vertikaliai integruotą verslo modelį, kuomet viskas nuo dizaino koncepcijos ir verpalo iki galutinio produkto, paruošto dėvėjimui sukuriama po vienu stogu. Pernai beveik pusę Utenos trikotažo pardavimų sudarė per pastaruosius penkerius metus pritrauktų klientų užsakymai, pranešime spaudai cituojamas Algirdas Šabūnas, Utenos trikotažo generalinis direktorius.
Grupės ikimokestinis pelnas 2018 m. augo tris kartus iki 1,2 mln. Eur, kai 2017 m. pelnas iki mokesčių sudarė 0,4 mln. Eur.
Palyginamasis grupės EBITDA rodiklis 2018 m. siekė 2,08 mln. Eur, tai 41% daugiau nei 2017 metais.
Nepaisant kvalifikuotos darbo jėgos trūkumo ir didėjančių jos kaštų ženklaus neigiamo poveikio pelningumui, augančios grupės pardavimų apimtys leido uždirbti didesnį ikimokestinį pelną. Užsakymų dinamika 2019 m. pradžioje leidžia tikėtis tolimesnio pardavimo apimčių augimo. Siekdami toliau augti ir stiprinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, pastangas telkiame tiek į gamybos procesų efektyvumą, tiek į naujų darbuotojų pritraukimą, darbo sąlygų gerinimą, motyvuojančią vidinę kultūrą, priduria p. Šabūnas.
Grupės eksportas pernai augo 24% iki 25,1 mln. Eur. Bendras grupėje pagaminamos produkcijos eksportas sudarė 81% visų grupės pajamų.
Didžiausiame pardavimų regione (DACH) grupė realizavo produkcijos už 13,6 mln. Eur, t.y. 25% daugiau nei 2017 metais. Skandinavijoje grupės pardavimai augo 24%.
Augo visi Utenos trikotažo įmonių grupės verslo segmentai. Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai 2018 m. didėjo 24% iki 23,7 mln. Eur, funkcinių-techninių drabužių gamybos bendrovės Šatrija pardavimai padidėjo 6,5% iki 3,4 mln. Eur.
Nuosavi prekių ženklai Utenos ir About pardavimus augino 8% iki 3,8 mln. Eur. Daugiau nei du kartus augo nuosavų prekinių ženklų el. prekybos apimtys, buvo plečiamas fizinių parduotuvių tinklas šiuo metu Lietuvoje veikia 17 firminių Utenos trikotažo parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.
Utenos trikotažo grupės investicijos į naujas technologijas, įrangą, programinių valdymo sistemų modernizavimą 2018 m. siekė apie 0,9 mln. Eur.
Tęsiame savo strategiją investuoti į ekologiškus ir inovatyvius technologinius sprendimus, gamybos efektyvumą. Papildomą dėmesį skiriame bendrovės kompetencijų stiprinimui, ypač tyrimų ir naujų medžiagų vystymo srityse. Modernios, gamtą ir aplinką tausojančios gamybos paslaugų paklausa sparčiai auga Europoje ir visame pasaulyje, todėl ir toliau stiprinsime savo pozicijas šiame segmente, teigia p. Šabūnas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti