Klasteryje gimė prekės ženklas „We are Baltic“

Publikuota: 2019-01-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gruodžio 14 d. paskelbtas naujas priemonės „Verslo klasteris LT“ kvietimas sulaukė didelio dėmesio iš Lietuvoje veikiančių įmonių, eksportuojančių į užsienio šalis. Kvietimo biudžetas – 3,6 mln. Eur.

Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) primena, kad Lietuvoje klasterizacijos procesai įmonėse aktyviai plėtojosi jau nuo 2010 m., kuomet atsirado galimybės pasinaudoti specialiai tam skirtomis Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansavimo priemonėmis.

2016 m. buvo paskelbtas kvietimas teikti paraiškas ir aktyvinti klasterių veiklą „Verslo Klasteris LT“, kuriuo buvo siekiama paskatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių, nutarusių veikti kartu, grupes įsitraukti į tarptautines tinklų grandines, siekiant rasti savo produkcijai naujas eksporto rinkas.

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, gavę 307.500 Eur Europos regioninės plėtros fondo investicijų, dar 2016 m. lapkritį pradėjo vykdyti projektą „Mados ir dizaino klasterio eksporto plėtra“. Šis klasteris vienija rūmams priklausančias tekstilės, mados ir dizaino bei vadinamo HoReCa (viešbučių, restoranų ir kavinių sektorius) sektoriaus įmones.

Įgyvendindami šį projektą, rūmai ieško naujų eksporto rinkų klasterio nariams bei siekia bendros klasteriui priklausančių įmonių gerovės.

Projekto metu, kaip rašoma LVPA pranešime, buvo sukurta nauja klasterio eksporto strategija ir prekės ženklas, skirtas bendroms paslaugoms, o ateityje ir bendroms gaminių strategijoms. Klasteryje veikia ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos įmonės, todėl nuspręsta bendrai kuriamą prekės ženklą pavadinti „We are Baltic“.

Prie prekės ženklo ir visų rinkodaros priemonių kūrimo prisidėjo žinoma prekės ženklų ir mados ekspertė, konsultantė Victorias Dias, dirbanti su pasaulinio lygio prekės ženklais. Ponia Dias klasteriui atliko ir Japonijos bei Prancūzijos rinkos tyrimus, kurie padėjo klasterio nariams apsispręsti koncentruotis į HoReCa sektorių, kaip labiausiai perspektyvų.

„Per šiuos metus nuveikėme tikrai daug: rinkos tyrimai, bendros kelionės į tikslines šalis, bendro prekės ženklo kūrimas – visa tai davė labai daug inspiracijos ir supratimo, ko norime ir kur judame. Drąsiai galiu teigti, jog tik šio projekto dėka klasterio įmonės išties patikėjo, jog kartu jos gali žymiai daugiau. Pradžioje gal ir buvo abejonių, bet dabar visi yra labai užsidegę ir motyvuoti eiti toliau. 2019 m. kovo mėnesį kartu planuojame vykti į tarptautinę parodą Vokietijoje, kur pirmą kartą dalyvausime kaip klasteris ir pristatysime savo prekės ženklą“, – teigia Aistė Litvinaitė–Jablonskienė, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų investicijų plėtros vadovė.

Tikimasi, kad baigus įgyvendinti projektą, klasteriui priklausančios įmonės pereis prie didesnės pridėtinės vertės paslaugų bei gamybos, sukurs naujus gaminius, skirtus pasaulinėms rinkoms, ir taip prisidės prie Lietuvos eksporto plėtros strategijos įgyvendinimo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Homanit“ stato gamyklą šalia Vilniaus: investuoja 115 mln. Eur 4

Vokietijos bendrovė „Homanit“ – viena iš stambiausių vidutinio (MDF) ir didelio (HDF) tankio medžio plaušų...

Pramonė
12:42
Pramonės 2018 m. rezultatas: 5,1% augimas iki 22,6 mlrd. Eur 1

2018 m. visos pramonės produkcijos vertė sudarė 22,6 mlrd. Eur to meto kainomis ir, palyginti su 2017 m.,...

Pramonė
10:02
Dar nestreikuoja, bet miško tvarkytojų kantrybė senka Premium 3

Konkurencija dėl miško ruošos darbų su privačiais savininkais privertė Valstybinės miškų urėdijos (VMU)...

Pramonė
2019.01.22
Gamintojai Baltarusijoje kyla prieš prekiautojus: tai grėsmė nepriklausomybei 6

Didelė Baltarusijos priklausomybė nuo užsienio kapitalo prekybos tinklų kelia pavojų ekonominei šalies...

Pramonė
2019.01.22
„Biok laboratorija“ derins eksporto plėtrą ir lyderystę Lietuvoje Premium 2

Per 2018 m. eksportą išauginusi 37%, per šiuos metus kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ planuoja...

Pramonė
2019.01.22
Automobilių pramonėje sumaištis: kaip išlošia tiekėjai Premium

Dešimtmetį klestėję Europos automobilių gamintojai susiduria su sunkumais, kurie kelia grėsmę viso sektoriaus...

Pramonė
2019.01.22
Nerimo yra, bet yra ir vilties 3

Nors pasaulinėje ekonomikoje pamažu ima ryškėti nerimo sūkuriai, susiję su prekybos karais, lėtėjančiu ūkio...

Pramonė
2019.01.22
Vertinamas Kruonio parko tinkamumas stambiam duomenų centrui 2

Lietuvai ketinant pritraukti stambių duomenų centrų, atlikta šių galimybių šalies mastu analizė, o iki...

Technologijos
2019.01.20
Rusų deimantų magnatė „Alrosa“ kelia koją į Zimbabvę 4

Didžiausia pasaulio deimantų išgavėja – Rusijos kompanija „Alrosa“, jau veikianti Angoloje bei Bostvanoje,...

Pramonė
2019.01.20
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Didžiausia infliacija ES – Estijoje 20

Euro zonos 2018 m. gruodžio mėn. metinė infliacija buvo 1,6%, 0,3 procentiniais punktais (p.p.) mažesnė nei...

Finansai
2019.01.18
„Altas Auto“ tapo strateginiu „Volkswagen“ partneriu Premium 6

Didžiausias pasaulyje vokiečių automobilių koncernas lietuvišką įmonę „Altas komercinis transportas“...

Pramonė
2019.01.18
Per 2018 m. „Juodelių” apyvarta augo 24% 2

Per 2018 m. padėklų ruošinius gaminančios UAB „Juodeliai” apyvarta išaugo nuo 37 iki 46 mln. Eur. Per 9...

Pramonė
2019.01.17
LB: „Telia Lietuva“ ir „Grigeo“ nesilaikė tarptautinių apskaitos standartų 14

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ ir medžio plaušo plokščių, kartono bei higieninio...

Rinkos
2019.01.17
Startuoliai į pramonės sektorių žengia nedrąsiai Premium 2

Nors pramonė yra vienas pagrindinių šalies ekonomikos variklių, generuojantis per 20 mlrd. Eur pajamų per...

Technologijos
2019.01.17
Ką eksportuotojams pargena ceitnotas iš Londono Premium

Vis realesniu scenarijumi virstantis britų pasitraukimas iš ES be susitarimo labiausiai paliestų vežėjus,...

Pramonė
2019.01.17
Parduoda dviračių „Baltik vairą“ Premium 11

Rizikos kapitalo valdymo įmonė „LitCapital“ parduoda 2014 m. įsigytas Šiaulių dviračių UAB „Baltik vairas“...

Pramonė
2019.01.17
Japonai branduolinę energetiką palieka Rusijai ir Kinijai Premium 2

Japonijos koncernas „Hitachi“, tikėtina, įšaldys savo dalyvavimą branduolinės elektrinės Velse, Jungtinėje...

Energetika
2019.01.16
„Capella Baltica“ investicijas Klaipėdos LEZ didina iki 13 mln. Eur 3

Ispanijos kapitalo baltymų maisto pramonei gamintoja UAB „Capella Baltica“ skelbia didinanti investicijų...

Pramonė
2019.01.16
Verslas kviečia Europą į kovą su Kinijos įtaka Premium 25

Vokietijos pramonininkai nuogąstauja dėl dviejų ekonomikos sistemų – Kinijos valstybinio kapitalizmo ir...

Pramonė
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau