„Utenos trikotažo“ grupė: pajamos augo beveik ketvirtadaliu, pelnas – 3 kartus

Tekstilės įmonių grupė Utenos trikotažas per devynis šių metų mėnesius pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 23,7 mln. Eur - 28% daugiau nei prieš metus, kai grupės pardavimai siekė 18,5 mln. Eur. Grupė uždirbo 1,18 mln. Eur ikimokestinio pelno beveik triskart daugiau negu 2017 m. tuo pačiu laikotarpiu (0,42 mln. Eur).
Bendrovės Utenos trikotažas prekybos apimtys taip pat augo pardavimų pajamos trečiojo metų ketvirčio pabaigoje siekė 21,2 mln. Eur, tai, lyginant su tuo pačiu metu 2017 m. laikotarpiu, beveik trečdaliu (32,5%) daugiau.
Grupės EBITDA šiemet siekė 1,87 mln. Eur ir buvo 56,2% didesnė nei tuo pačiu metu 2017 metais.
Geresnius nei pernykščius rezultatus lėmė augantis eksportas grupėje pagaminamos produkcijos eksportas sudarė 83,4% visų grupės pajamų. Per per tris šių metų ketvirčius jis augo 38,4% iki 19,7 mln. Eur, tuo tarpu bendrovė Utenos trikotažas eksporto pajėgas stiprino dar labiau tarptautinei rinkai prekių ir paslaugų parduota už 18,3 mln. Eur arba 40,5% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Vokiškai kalbančiose šalyse (Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje) fiksuotas 33,4% augimas į didžiausią pardavimų regioną per 2018 m. devynis mėnesius iškeliavo produkcijos už 10,6 mln. eurų. Skandinavijoje grupės pardavimai išaugo 42%.
Augimas fiksuotas visuose Utenos trikotažo įmonių grupės verslo segmentuose. Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai šoktelėjo 38% iki 18,6 mln. Eur, nuosavi prekės ženklai Utenos ir About dėl didėjančių eksporto apimčių augo 1,5% iki 2,6 mln. Eur, AB Šatrija funkcinių-techninių drabužių gamybos paslaugų pardavimai padidėjo 0,7% iki 2,4 mln. Eur.
Mūsų strategija gaminti aukščiausios kokybės produkciją ir užtikrinti atsakingą požiūrį į bendrovės veiklos poveikį aplinkai bei vartotojui atitinka pasaulines tendencijas, todėl sparčiai auga tiek esamų, tiek naujų klientų užsakymų apimtys. Įdirbis ir palanki situacija rinkose leidžia tikėtis tolesnio augimo. Didžiausi iššūkiai sparčiai augančių užsakymų gamybos procesų suvaldymas bei reikšmingai augančios darbo užmokesčio sąnaudos. Todėl šiuo metu orientuojamės į gamybos procesų tobulinimą, naujų technologijų taikymą, darbuotojams siūlomas papildomas vertes ir motyvuojančią vidinę kultūrą, pranešime spaudai cituojamas Algirdas Šabūnas, Utenos trikotažo generalinis direktorius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti