2018-10-12 09:00

Keramikų patirtis: Europa vertina etaloną, Japonija – atsitiktinį defektą

Gražvydas Žegulis, „Midenės“ direktorius ir bendraturtis: „Stengiamės išlaikyti aukštesnį meninį lygį, kurio negali nusipirkti prekybos centre, bet tai tik dar labiau sunkina konkurenciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gražvydas Žegulis, „Midenės“ direktorius ir bendraturtis: „Stengiamės išlaikyti aukštesnį meninį lygį, kurio negali nusipirkti prekybos centre, bet tai tik dar labiau sunkina konkurenciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Panevėžio meninės keramikos UAB „Midenė“ pastaraisiais metais didina molio dirbinių eksportą į Jungtinę Karalystę ir Japoniją, bet toliau laikosi eksporto strategijos dalyvauti parodose, siekiant padidinti eksportą.

Bendrovė „Midenė“ ir UAB „Mo­lio namukas“, turinti socialinės neįgaliųjų įmonės statusą, yra įsikūrusios Panevėžyje, Dem­bavoje. Gražvydas Žegu­lis, bendrovių direktorius ir bendraturtis, pasakoja, kad didelė dalis galutinių keramikos dirbinių yra gaminami abiejų įmonių darbuotojų, pavyzdžiui, vienoje jie yra nulipdomi, kitoje – glazūruojami.

„Tokia kooperacija vyksta jau ilgai, tačiau mūsų veiklos sritis nėra paprasta – keramikos dirbiniai nėra būtiniausia prekė, konkuruojame su dekoro iš medžio, plastiko, stiklo gamintojais, kurie panašų produktą pagamina pigiau. Todėl stengiamės išlaikyti aukštesnį meninį lygį, kurio negali nusipirkti prekybos centre, bet tai tik dar labiau sunkina konkurenciją, – sako p. Žegulis. – Eksportuojame į tokias rinkas kaip Vokietija, JAV, Japonija, Jungtinė Karalystė, kurios yra pajėgios pirkti rankų darbo gaminius, todėl ir galime išsilaikyti.“

52795
130817
52791