Kas tai? Prekės ženklas

Prie pasaulinio „Shell“ augimo prisideda ir Lietuvos rinka

Publikuota: 2018-09-06
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.

Pasaulyje pripažintų „Shell“ produktų atstovė Baltijos šalyse UAB „Jungent Lietuva“ šį prekių ženklą atstovauja nuo 2007 m. Per 11 darbo su „Shell“ metų „Jungent Lietuva“ net 4 kartus pelnė geriausio šios produkcijos distributoriaus apdovanojimą Europos ir Afrikos regionuose.

Prekių ženklo „Shell“ produktų gama apima labai platų asortimentą: alyvos ir tepalai lengvajam ir sunkiajam transportui, produktai pramonei bei aviacijai ir laivybai. Taip pat  papildomai atliekami naudotos alyvos tyrimai, kurių dėka klientai gali sekti savo įrangos bei alyvos būklę.

„Visi UAB „Jungent Lietuva“ darbuotojai per ilgą darbo patirtį yra sukaupę didelį žinių bagažą, jas nuolat atnaujiname reguliariuose mokymuose, todėl galime pasiūlyti geriausius ir technologiškai pažangiausius sprendimo būdus savo klientams“, – sako Artūras Nareika, „Jungent Lietuva“ pardavimų vadovas.

Jūros kriauklė – ne tik logotipe

Apie „Shell“ pasaulis pirmą kartą išgirdo 1891 m. Londone. Iš pradžių kompanija, vadovaujama Marcuso Samuelio, užsiėmė antikvarinių daiktų, neįprastų ir rytietiškų kriauklių prekyba. Karalienės Viktorijos laikų žmonės kriauklėmis puošdavo papuošalų dėžutes, jos buvo itin populiarios. Kartu su žibalu, kuriuo M. Samuelis bei jo verslą perėmę sunūs taip pat ėmė prekiauti, tapo kompanijos pelningo importo ir eksporto į Tolimuosius Rytus pagrindu.

nuotrauka::2 left

Kai 1897 m. buvo įkurta „Shell“ transporto ir prekybos kompanija, šis pavadinimas įgavo kitą statusą. 1904 m. „Shell“ logotipui buvo suteiktas jūros kriauklės – pekteno – vaizdas, per daugiau nei šimtmetį kitęs bei įgavęs raudoną ir geltoną spalvas. Šiandieninis logotipas yra beveik nepasikeitusi tarpukariu iš Paryžiaus į JAV atvykusio dizainerio Raymondo Fernando Loewy kurto ženklo versija – tai vienas žinomiausių ir labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje.

Tačiau įsimintinas logotipas buvo tik viena iš priežasčių, padėjusių „Shell“ tapti viena didžiausių naftos bendrovių.

Ilga ir turtinga istorija

„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje pasaulio šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000. Kad pasiektų tokius skaičius, įmonė dirbo ilgai ir atsakingai.

Kai M. Samuelis perdavė įmonę sūnums Marcusui Samuelui Jaunesniajam ir Samui Samueliui, Karlas Benzas sukūrė pirmąjį „Mercedes“ automobilį. Jam varyti reikėjo degalų, taigi prie naftos produktų asortimento – alyvos ir tepalų – prisidėjo ir benzinas. Tuo pačiu metu daugėjo ir „Shell“ produkcijos eksporto krypčių, ypač į Azijos šalis.

Per Pirmąjį pasaulinį karą „Shell“ buvo pagrindinis degalų ir vienintelis aviacinio kuro tiekėjas Anglijos karinėms pajėgoms. 1919 m. bendrovė teikė kurą lakūnams Johnui Alcockui ir Arthurui Brownui, pirmiesiems pilotams, perskridusiems Atlanto vandenyną.

Didžioji ekonominė krizė ir Antrasis pasaulinis karas atnešė ir nuosmukių, ir pakilimų. Šiuo laikotarpiu „Shell“ teko stabdyti darbų apsukas, investicijas ir mažinti darbuotojų skaičių. Vis dėlto, Didžioji depresija nesustabdė naftos produktų ir chemikalų tyrimų, šios srities mokslas progresavo. Be to, buvo susitelkta į reklamą, jai buvo skiriama nemažai lėšų, taigi netikėtos „Shell“ reklamos atkreipė žmonių dėmesį ir neleido sustoti verslui.

Po karo „Shell“ verslas atsigavo, vis daugėjant išradimų, kuriems reikalingas vienos ar kitos rūšies kuras, įmonei reiškė didžiulį laimėjimą ir naujų užsakymų bangą. Be to, 1950 m. „Shell“ užmezgė ryšius su Enzo Ferrari ir sukūrė alyvą specialiai „Formulės 1“ lenktynių automobiliams. Šis bendradarbiavimas tęsiasi ir šiandien.

Aktyvi veikla Lietuvoje

„Shell“ prekės ženklas tarpukariu jau buvo žinomas pasaulyje, ne išimtis ir Lietuva. Čia įmonė turėjo parduotuves, sandėlius ir benzino automatus visuose didžiuosiuose miestuose. Iš Olandijos į Klaipėdos uostą buvo gabenamas benzinas, tepalai, žibalas, parafinas ir kiti naftos produktai.

Lietuvoje, kaip ir kitose pasaulio šalyse, „Shell“ intensyviai investavo į reklamą, dėl to prekių ženklas neliko nepastebėtas. Viena įdomiausių pasirinktų reklamos formų – lietuvių kalba išleistas spalvotas vadovėlis apie motorinių susisiekimo priemonių tepimą, tuomet itin pasitarnavęs automechanikams ir automobilių entuziastams.

nuotrauka::1 right

Šiandien „Shell“, atstovaujamos kompanijos „Jungent Lietuva“, populiarumas Lietuvoje – didesnis nei bet kada anksčiau. Kokybišką produkciją ir paslaugas vertina daugiau nei 1.000 klientų Lietuvoje ir skaičius nuolat auga.
„Jungent Lietuva“  yra ne tik „Shell“ distributorius, bet ir ambasadorius, kuris moko teisingai pasirinkti alyvą ir tepalus, o vien 2017 m. buvo atlikta 500 įvairių alyvos tyrimų, kurių dėka klientai sutaupė tūkstančius eurų išvengdami įrangos gedimų bei ankstyvo alyvos keitimo. Bendrovės darbų kokybę patvirtina net keturi geriausio „Shell“  distributoriaus apdovanojimai. Apdovanojimą įmonė pelnė dėl aukšto pardavimų skaičiaus, kūrybiško marketingo, sėkmingai įgyvendintų techninių projektų bei išsikeltų tikslų tobulėti.

Dėmesys gamtosaugai

Ilgaamžiškumą „Shell“ užsitikrino jausdama rinkos pulsą ir vartotojų poreikius. Didėjanti ekologijos ir gamtosaugos svarba iššaukė pokyčių laviną. „Shell“ į naftos produktus šiuo metu žiūri itin atsakingai ir yra oficialiai įsipareigojusi saugoti žmones ir aplinką. Suprasdami anglies dioksido neigiamą įtaką planetai kompanijos mokslininkai ieško būdų, kaip naudoti energiją efektyviau, sumažinti išmetamųjų dujų kiekį ir pereiti prie kuo žalesnių energijos šaltinių. Šios krypties inovacijos įmonėje  – vienos aktualiausių ir svarbiausių.

„Shell“ nuolat kuria novatoriškas ir tobulesnes variklinių alyvų technologijas. Pavyzdžiui, taikant „Shell PurePlus“ technologiją gamtinės dujos virsta ypač skaidria, labai gryna sintetine bazine alyva, kurioje beveik nėra sieros ir teršalų.

„Pirmiausia gamtinės dujos paverčiamos sintezės dujomis, tada jos Fišerio–Tropšo sintezės būdu suskystinamos ir rafinuojant išskiriamos į įvairius galutinius produktus. Norint gamtines dujas paversti naftos produktais taikant taip vadinamą dujų vertimo skysčiu technologiją reikalingos didžiulės techninės žinios. Šioje srityje „Shell“ valdo daugiau nei 3.500 patentų portfelį“, – paaiškina Ramūnas Brazys, „Shell“ produktų grupės vadovas.

„Shell“ inovatyvios įmonės titulą dar labiau įtvirtino gamtines dujas pavertusi skysčiu (angl. gas-to-liquids, GTL) – bazine alyva tepalams ir kai kuriems plastikams bei plovikliams, kuriems iki tol buvo naudoti naftos produktai. 40 metų kurtas ir tobulintas išradimas sulaukė visuotinio pripažinimo, kadangi gamtinių dujų ištekliai gausūs ir prieinami. GTL technologija gali padėti šalims, turinčioms gamtinių dujų išteklius, išauginti savo ekonomiką, be to, šis išradimas – draugiškas aplinkai, mat sumažina sparčiai senkančių naftos resursų naudojimą. „Shell“ investicijos į naujas technologijas ir atsakingas požiūris į verslo plėtrą užtikrina pirmaujančios kompanijos statusą šiame versle.

nuotrauka::3

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Elektrum Lietuva“: pigiausia elektra Baltijos šalyse kovą – Lietuvoje

Šilti orai kovo mėnesį lėmė smukusias elektros kainas Baltijos šalyse – jos susitraukė apie 15%. Lietuvoje...

Pramonė
11:41
Pernai pritrūkęs produkcijos „Volfas Engelman“ investuoja didindamas pajėgumus  4

Pernai su produkcijos trūkumu susidūrusi AB „Volfas Engelman“ didina gamybos pajėgumus – artėjant naujam...

Pramonė
11:02
Neišnaudotos galimybės: pusę kuklaus eksporto į Kiniją sudaro baldai ir mediena Premium 1

Net 62% Kinijos įmonių pernai susidūrė su vėluojančiais atsiskaitymais, rodo „Coface“ atlikta apklausa. Vis...

ESO Pažangios energijos klubo dirbtuvėse – efektyvumo sprendimai Verslo tribūna

„Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) įsteigtas Pažangios energijos klubas, bendradarbiaudamas su „Verslo...

Vokietijos verslas agituoja už Europos Sąjungą: ES nepakankamai įvertinta Premium 4

Du trečdaliai Vokietijos verslininkų įsitikinę, kad Europos Sąjungos (ES) teikiamos galimybės nėra pakankamai...

Pramonė
09:20
Galėjo apsiriboti prancūzų darbo pasiūlymu, bet atsiplėšė šios rinkos dalį Premium

UAB „Galanis“ užsakymų turi kur kas daugiau, nei spėja gaminti – gelbsti tai, kad rudenį bei žiemą,...

Gazelė
09:07
„Lietuvos energija“ planuoja valstybei išmokėti 13 mln. Eur dividendų

„Lietuvos energija“ valstybei siūlo už 2018 m. sumokėti 13 mln. Eur dividendų, pranšta per „Nasdaq“...

Pramonė
08:43
Ignalinos AE uždarymo fondas pernai negavo 22% planuotų pajamų

Ignalinos atominės elektrinės uždarymo fondo pajamos 2018 m. buvo beveik 2 mln. eurų, o išlaidos – apie...

Pramonė
08:14
Panaikinus sankcijas, „Rusal“ JAV investuoja 200 mln. USD Premium 2

Rusijos aliuminio milžinė „Rusal“ dėl ryšių su oligarchu Olegu Deripaska didžiąją dalį praėjusių metų...

Pramonė
05:45
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
05:45
Medicininių rinkinių gamyklos Jurbarke statybos atidedamos 2

Medicininių rinkinių gamyklos Jurbarke, kurią ruošiasi statyti UAB „Naujos mintys“, teks palaukti. Evaldo...

Pramonė
2019.04.16
LVAT: LEG privalo sumokėti Kainų komisijos skirtą baudą 

Valstybės valdomos energetikos grupės „Lietuvos energija“ bendrovei „Lietuvos energijos gamyba“ (LEG) teisme...

Pramonė
2019.04.16
STT: apyvartinių taršos leidimų prekyboje stinga skaidrumo 

Apyvartinių taršos leidimų prekybos sistemoje veikiančių įstaigų veikloje stinga skaidrumo, nustatė...

Pramonė
2019.04.16
Vilnius ir Minskas tariasi, kaip keisis informacija apie galimas atomines avarijas 1

Susitarimą dėl bendradarbiavimo ir keitimosi informacija apie galimas atomines avarijas su Baltarusija...

Pramonė
2019.04.16
Šiauliuose atidaryta „Diab“ gamykla 12

Šiauliuose oficialiai atidaryta Švedijos koncerno „Diab“ gamykla. Gamyklos produkcija skirta atsinaujinančios...

Pramonė
2019.04.16
V. Bumelio įmonė su 50 mln. Eur investicija įsitvirtins 70 mlrd. USD rinkoje Premium 12

Verslininko Vlado Algirdo Bumelio netiesiogiai kontroliuojama gamtos mokslų ir genų inžinerijos mokslinių...

Pramonė
2019.04.16
Astravo AE pirmojo reaktoriaus įjungimas atidėtas iki rudens 3

Baltarusija Astravo atominės elektrinės (AE) pirmojo reaktoriaus įjungimą atidėjo iki šių metų rudens, tokio...

Pramonė
2019.04.15
Dujinės jėgainės elektra už tą pačią kainą, tik be CO2 Premium 4

Amerikiečių elektrinė, kurios galimybes statyti Lietuvoje investuotojai turėtų ištirti per pusmetį, galėtų...

Pramonė
2019.04.15
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
Iš Kinijos ekonomikos – dar viena gera žinia 4

Kinijos eksportas šiemet kovą, palyginti su pernykščiu, augo 14,2% – daugiausiai per 5 pastaruosius mėnesius...

Rinkos
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau