Kas tai? Prekės ženklas

Prie pasaulinio „Shell“ augimo prisideda ir Lietuvos rinka

Publikuota: 2018-09-06
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.

Pasaulyje pripažintų „Shell“ produktų atstovė Baltijos šalyse UAB „Jungent Lietuva“ šį prekių ženklą atstovauja nuo 2007 m. Per 11 darbo su „Shell“ metų „Jungent Lietuva“ net 4 kartus pelnė geriausio šios produkcijos distributoriaus apdovanojimą Europos ir Afrikos regionuose.

Prekių ženklo „Shell“ produktų gama apima labai platų asortimentą: alyvos ir tepalai lengvajam ir sunkiajam transportui, produktai pramonei bei aviacijai ir laivybai. Taip pat  papildomai atliekami naudotos alyvos tyrimai, kurių dėka klientai gali sekti savo įrangos bei alyvos būklę.

„Visi UAB „Jungent Lietuva“ darbuotojai per ilgą darbo patirtį yra sukaupę didelį žinių bagažą, jas nuolat atnaujiname reguliariuose mokymuose, todėl galime pasiūlyti geriausius ir technologiškai pažangiausius sprendimo būdus savo klientams“, – sako Artūras Nareika, „Jungent Lietuva“ pardavimų vadovas.

Jūros kriauklė – ne tik logotipe

Apie „Shell“ pasaulis pirmą kartą išgirdo 1891 m. Londone. Iš pradžių kompanija, vadovaujama Marcuso Samuelio, užsiėmė antikvarinių daiktų, neįprastų ir rytietiškų kriauklių prekyba. Karalienės Viktorijos laikų žmonės kriauklėmis puošdavo papuošalų dėžutes, jos buvo itin populiarios. Kartu su žibalu, kuriuo M. Samuelis bei jo verslą perėmę sunūs taip pat ėmė prekiauti, tapo kompanijos pelningo importo ir eksporto į Tolimuosius Rytus pagrindu.

nuotrauka::2 left

Kai 1897 m. buvo įkurta „Shell“ transporto ir prekybos kompanija, šis pavadinimas įgavo kitą statusą. 1904 m. „Shell“ logotipui buvo suteiktas jūros kriauklės – pekteno – vaizdas, per daugiau nei šimtmetį kitęs bei įgavęs raudoną ir geltoną spalvas. Šiandieninis logotipas yra beveik nepasikeitusi tarpukariu iš Paryžiaus į JAV atvykusio dizainerio Raymondo Fernando Loewy kurto ženklo versija – tai vienas žinomiausių ir labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje.

Tačiau įsimintinas logotipas buvo tik viena iš priežasčių, padėjusių „Shell“ tapti viena didžiausių naftos bendrovių.

Ilga ir turtinga istorija

„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje pasaulio šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000. Kad pasiektų tokius skaičius, įmonė dirbo ilgai ir atsakingai.

Kai M. Samuelis perdavė įmonę sūnums Marcusui Samuelui Jaunesniajam ir Samui Samueliui, Karlas Benzas sukūrė pirmąjį „Mercedes“ automobilį. Jam varyti reikėjo degalų, taigi prie naftos produktų asortimento – alyvos ir tepalų – prisidėjo ir benzinas. Tuo pačiu metu daugėjo ir „Shell“ produkcijos eksporto krypčių, ypač į Azijos šalis.

Per Pirmąjį pasaulinį karą „Shell“ buvo pagrindinis degalų ir vienintelis aviacinio kuro tiekėjas Anglijos karinėms pajėgoms. 1919 m. bendrovė teikė kurą lakūnams Johnui Alcockui ir Arthurui Brownui, pirmiesiems pilotams, perskridusiems Atlanto vandenyną.

Didžioji ekonominė krizė ir Antrasis pasaulinis karas atnešė ir nuosmukių, ir pakilimų. Šiuo laikotarpiu „Shell“ teko stabdyti darbų apsukas, investicijas ir mažinti darbuotojų skaičių. Vis dėlto, Didžioji depresija nesustabdė naftos produktų ir chemikalų tyrimų, šios srities mokslas progresavo. Be to, buvo susitelkta į reklamą, jai buvo skiriama nemažai lėšų, taigi netikėtos „Shell“ reklamos atkreipė žmonių dėmesį ir neleido sustoti verslui.

Po karo „Shell“ verslas atsigavo, vis daugėjant išradimų, kuriems reikalingas vienos ar kitos rūšies kuras, įmonei reiškė didžiulį laimėjimą ir naujų užsakymų bangą. Be to, 1950 m. „Shell“ užmezgė ryšius su Enzo Ferrari ir sukūrė alyvą specialiai „Formulės 1“ lenktynių automobiliams. Šis bendradarbiavimas tęsiasi ir šiandien.

Aktyvi veikla Lietuvoje

„Shell“ prekės ženklas tarpukariu jau buvo žinomas pasaulyje, ne išimtis ir Lietuva. Čia įmonė turėjo parduotuves, sandėlius ir benzino automatus visuose didžiuosiuose miestuose. Iš Olandijos į Klaipėdos uostą buvo gabenamas benzinas, tepalai, žibalas, parafinas ir kiti naftos produktai.

Lietuvoje, kaip ir kitose pasaulio šalyse, „Shell“ intensyviai investavo į reklamą, dėl to prekių ženklas neliko nepastebėtas. Viena įdomiausių pasirinktų reklamos formų – lietuvių kalba išleistas spalvotas vadovėlis apie motorinių susisiekimo priemonių tepimą, tuomet itin pasitarnavęs automechanikams ir automobilių entuziastams.

nuotrauka::1 right

Šiandien „Shell“, atstovaujamos kompanijos „Jungent Lietuva“, populiarumas Lietuvoje – didesnis nei bet kada anksčiau. Kokybišką produkciją ir paslaugas vertina daugiau nei 1.000 klientų Lietuvoje ir skaičius nuolat auga.
„Jungent Lietuva“  yra ne tik „Shell“ distributorius, bet ir ambasadorius, kuris moko teisingai pasirinkti alyvą ir tepalus, o vien 2017 m. buvo atlikta 500 įvairių alyvos tyrimų, kurių dėka klientai sutaupė tūkstančius eurų išvengdami įrangos gedimų bei ankstyvo alyvos keitimo. Bendrovės darbų kokybę patvirtina net keturi geriausio „Shell“  distributoriaus apdovanojimai. Apdovanojimą įmonė pelnė dėl aukšto pardavimų skaičiaus, kūrybiško marketingo, sėkmingai įgyvendintų techninių projektų bei išsikeltų tikslų tobulėti.

Dėmesys gamtosaugai

Ilgaamžiškumą „Shell“ užsitikrino jausdama rinkos pulsą ir vartotojų poreikius. Didėjanti ekologijos ir gamtosaugos svarba iššaukė pokyčių laviną. „Shell“ į naftos produktus šiuo metu žiūri itin atsakingai ir yra oficialiai įsipareigojusi saugoti žmones ir aplinką. Suprasdami anglies dioksido neigiamą įtaką planetai kompanijos mokslininkai ieško būdų, kaip naudoti energiją efektyviau, sumažinti išmetamųjų dujų kiekį ir pereiti prie kuo žalesnių energijos šaltinių. Šios krypties inovacijos įmonėje  – vienos aktualiausių ir svarbiausių.

„Shell“ nuolat kuria novatoriškas ir tobulesnes variklinių alyvų technologijas. Pavyzdžiui, taikant „Shell PurePlus“ technologiją gamtinės dujos virsta ypač skaidria, labai gryna sintetine bazine alyva, kurioje beveik nėra sieros ir teršalų.

„Pirmiausia gamtinės dujos paverčiamos sintezės dujomis, tada jos Fišerio–Tropšo sintezės būdu suskystinamos ir rafinuojant išskiriamos į įvairius galutinius produktus. Norint gamtines dujas paversti naftos produktais taikant taip vadinamą dujų vertimo skysčiu technologiją reikalingos didžiulės techninės žinios. Šioje srityje „Shell“ valdo daugiau nei 3.500 patentų portfelį“, – paaiškina Ramūnas Brazys, „Shell“ produktų grupės vadovas.

„Shell“ inovatyvios įmonės titulą dar labiau įtvirtino gamtines dujas pavertusi skysčiu (angl. gas-to-liquids, GTL) – bazine alyva tepalams ir kai kuriems plastikams bei plovikliams, kuriems iki tol buvo naudoti naftos produktai. 40 metų kurtas ir tobulintas išradimas sulaukė visuotinio pripažinimo, kadangi gamtinių dujų ištekliai gausūs ir prieinami. GTL technologija gali padėti šalims, turinčioms gamtinių dujų išteklius, išauginti savo ekonomiką, be to, šis išradimas – draugiškas aplinkai, mat sumažina sparčiai senkančių naftos resursų naudojimą. „Shell“ investicijos į naujas technologijas ir atsakingas požiūris į verslo plėtrą užtikrina pirmaujančios kompanijos statusą šiame versle.

nuotrauka::3

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmasis pusmetis: įmonės gavo 42 mlrd. Eur pajamų, pelnas viršijo 3 mlrd. Eur

Per pirmąjį šių metų pusmetį šalies įmonės gavo beveik 42 mlrd. Eur pajamų, o jų ikimokestinis pelnas siekė...

Pramonė
2018.09.11
„Nestle“: iki 2025 m. visa mūsų pakuotė bus perdirbama arba daugkartinė 1

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ skelbia kad iki 2025 m. visa kompanijos naudojama pakuotė bus perdirbama...

Pramonė
2018.09.10
Baltarusija kuria naują pramonės šaką: iš durpių gamins akyvuotą anglį

Valstybinis mokslinis susivienijimas „Beltopgaz“ ir Baltarusijos Nacionalinė mokslų akademija baigia...

Pramonė
2018.09.10
Siuvimo AB „Vilkma“: vienetinė gamyba pasiteisino, apyvarta augo 20% Premium

Marškinius ir aksesuarus Vakarų Europos ir Lietuvos pirkėjams siuvanti Ukmergės AB „Vilkma“ pernai pardavimo...

Pramonė
2018.09.10
Kasybos pramonė Lietuvoje: gali sustoti jau pradėti projektai Premium 3

Aplinkos ministerija nori, kad sprendimus dėl naudingųjų iškasenų, esančių po valstybiniais miškais,...

Pramonė
2018.09.08
Aviatoriaus V. Mačiulio portretas: verslas, kuris gimė iš noro skristi 7

„Aviatoriumi tapau, nes norėjau patikti moterims, o visą gyvenimą juo likau dėl azarto“, – juokiasi bendrovių...

Laisvalaikis
2018.09.07
Ekspertų verdiktas, ar reikia užstato sistemos vyno ir degtinės buteliams Premium 8

Seimas rudens sesijoje grįš prie klausimo, ar reikia išplėsti Lietuvoje veikiančią taros užstato sistemą ir...

Pramonė
2018.09.07
Darbuotojų paieškos būdai: ir iš sakyklos, ir iš Šri Lankos Premium 4

Darbuotojų stygius skatina verslą suktis įvairiausiais būdais: į Kėdainių LEZ ateinantis stambus...

Pramonė
2018.09.07
„Burberry“ nebedegins neparduotų prekių 5

Dar pernai sunaikinusi neparduotų likučių už 38 mln. USD, drabužių, aksesuarų ir parfumerijos gamintoja britų...

Pramonė
2018.09.07
Traukiantis vidaus rinkai, aludariai praradimus mėgina kompensuoti eksportu Premium

Salyklinio alaus eksportas šių metų I pusmetį išaugo 17,5%, nealkoholinio alaus – 25%, skaičiuoja...

Pramonė
2018.09.07
„Baldai1.lt“ pritraukė strateginį investuotoją iš Švedijos 9

Į lietuviško kapitalo internetinės prekybos UAB „Furniture1“, Lietuvoje veikiančią su prekės ženklu...

Pramonė
2018.09.06
Keičiasi „Audėjo“ vadovas 3

Atsistatydinus ilgamečiam UAB „Audėjas“ vadovui Jonui Karčiauskui, bendrovės valdybos sprendimu direktoriumi...

Vadyba
2018.09.06
„Pramonės skaitmeninimas LT“: 119 paraiškų dėl 40,5 mln. Eur vertins pagal audito išvadas Premium 1

Apie ES priemonę „Pramonės skaitmeninimas LT“ kalbinti įmonių vadovai sako, jog pagaliau verslas ima...

Pramonė
2018.09.06
Metalo supirkėjams baigti darbą 17 val. neapsimoka Premium 2

Kai metalo laužo supirkimo bendrovės apyvarta per metus išauga kone trigubai, akivaizdu, kad brango metalas.

Pramonė
2018.09.06
Prie pasaulinio „Shell“ augimo prisideda ir Lietuvos rinka Rėmėjo turinys

Pasaulyje pripažintų „Shell“ produktų atstovė Baltijos šalyse UAB „Jungent Lietuva“ šį prekių ženklą...

Pramonė
2018.09.06
Pabrangus medienai, sąlygas diktavo ir pardavėjai Premium 1

Pabrangusi žaliavinė mediena kilstelėjo ir „Gazelių“ pajamas – dvi iš 14-os stipriausių Vilniaus ir Utenos...

Pramonė
2018.09.05
Lietuvos saulės pramonė taikosi prie kinų lyderystės Premium 1

Panaikinus saulės elementų ir modulių importo iš Kinijos ribojimus, Lietuvos modulių gamintojai žengia...

Pramonė
2018.09.05
Darbo inspekcija griebiasi neplaninių patikrinimų

Nuo rugsėjo 10 d. iki mėnesio pabaigos bus atliekami neplaniniai patikrinimai, kurių metu Valstybinė darbo...

Finansai
2018.09.05
„Engineer“ darbo dienos trukmę mažina per pusę  18

Nuo rugsėjo UAB „Engineer“ darbuotojai dirba dviem valandomis trumpiau. Dar dviem valandomis darbo laikas...

Vadyba
2018.09.05
Išsivaduosime nuo kompleksų ir aplenksime estus 27

Jau po keturių mėnesių Lietuva pagal minimalią algą (MMA) aplenks ne tik Estiją – už nugaros statistikos...

Pramonė
2018.09.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau