Kas tai? Prekės ženklas

Prie pasaulinio „Shell“ augimo prisideda ir Lietuvos rinka

Publikuota: 2018-09-06
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.
„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000.

Pasaulyje pripažintų „Shell“ produktų atstovė Baltijos šalyse UAB „Jungent Lietuva“ šį prekių ženklą atstovauja nuo 2007 m. Per 11 darbo su „Shell“ metų „Jungent Lietuva“ net 4 kartus pelnė geriausio šios produkcijos distributoriaus apdovanojimą Europos ir Afrikos regionuose.

Prekių ženklo „Shell“ produktų gama apima labai platų asortimentą: alyvos ir tepalai lengvajam ir sunkiajam transportui, produktai pramonei bei aviacijai ir laivybai. Taip pat  papildomai atliekami naudotos alyvos tyrimai, kurių dėka klientai gali sekti savo įrangos bei alyvos būklę.

„Visi UAB „Jungent Lietuva“ darbuotojai per ilgą darbo patirtį yra sukaupę didelį žinių bagažą, jas nuolat atnaujiname reguliariuose mokymuose, todėl galime pasiūlyti geriausius ir technologiškai pažangiausius sprendimo būdus savo klientams“, – sako Artūras Nareika, „Jungent Lietuva“ pardavimų vadovas.

Jūros kriauklė – ne tik logotipe

Apie „Shell“ pasaulis pirmą kartą išgirdo 1891 m. Londone. Iš pradžių kompanija, vadovaujama Marcuso Samuelio, užsiėmė antikvarinių daiktų, neįprastų ir rytietiškų kriauklių prekyba. Karalienės Viktorijos laikų žmonės kriauklėmis puošdavo papuošalų dėžutes, jos buvo itin populiarios. Kartu su žibalu, kuriuo M. Samuelis bei jo verslą perėmę sunūs taip pat ėmė prekiauti, tapo kompanijos pelningo importo ir eksporto į Tolimuosius Rytus pagrindu.

nuotrauka::2 left

Kai 1897 m. buvo įkurta „Shell“ transporto ir prekybos kompanija, šis pavadinimas įgavo kitą statusą. 1904 m. „Shell“ logotipui buvo suteiktas jūros kriauklės – pekteno – vaizdas, per daugiau nei šimtmetį kitęs bei įgavęs raudoną ir geltoną spalvas. Šiandieninis logotipas yra beveik nepasikeitusi tarpukariu iš Paryžiaus į JAV atvykusio dizainerio Raymondo Fernando Loewy kurto ženklo versija – tai vienas žinomiausių ir labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje.

Tačiau įsimintinas logotipas buvo tik viena iš priežasčių, padėjusių „Shell“ tapti viena didžiausių naftos bendrovių.

Ilga ir turtinga istorija

„Shell“ kompanija naftos gaminiais kasdien aprūpina apie 30 mln. klientų 120-yje pasaulio šalių specialiuose aptarnavimo centruose ar degalinėse, kurių skaičiuojama daugiau kaip 44.000. Kad pasiektų tokius skaičius, įmonė dirbo ilgai ir atsakingai.

Kai M. Samuelis perdavė įmonę sūnums Marcusui Samuelui Jaunesniajam ir Samui Samueliui, Karlas Benzas sukūrė pirmąjį „Mercedes“ automobilį. Jam varyti reikėjo degalų, taigi prie naftos produktų asortimento – alyvos ir tepalų – prisidėjo ir benzinas. Tuo pačiu metu daugėjo ir „Shell“ produkcijos eksporto krypčių, ypač į Azijos šalis.

Per Pirmąjį pasaulinį karą „Shell“ buvo pagrindinis degalų ir vienintelis aviacinio kuro tiekėjas Anglijos karinėms pajėgoms. 1919 m. bendrovė teikė kurą lakūnams Johnui Alcockui ir Arthurui Brownui, pirmiesiems pilotams, perskridusiems Atlanto vandenyną.

Didžioji ekonominė krizė ir Antrasis pasaulinis karas atnešė ir nuosmukių, ir pakilimų. Šiuo laikotarpiu „Shell“ teko stabdyti darbų apsukas, investicijas ir mažinti darbuotojų skaičių. Vis dėlto, Didžioji depresija nesustabdė naftos produktų ir chemikalų tyrimų, šios srities mokslas progresavo. Be to, buvo susitelkta į reklamą, jai buvo skiriama nemažai lėšų, taigi netikėtos „Shell“ reklamos atkreipė žmonių dėmesį ir neleido sustoti verslui.

Po karo „Shell“ verslas atsigavo, vis daugėjant išradimų, kuriems reikalingas vienos ar kitos rūšies kuras, įmonei reiškė didžiulį laimėjimą ir naujų užsakymų bangą. Be to, 1950 m. „Shell“ užmezgė ryšius su Enzo Ferrari ir sukūrė alyvą specialiai „Formulės 1“ lenktynių automobiliams. Šis bendradarbiavimas tęsiasi ir šiandien.

Aktyvi veikla Lietuvoje

„Shell“ prekės ženklas tarpukariu jau buvo žinomas pasaulyje, ne išimtis ir Lietuva. Čia įmonė turėjo parduotuves, sandėlius ir benzino automatus visuose didžiuosiuose miestuose. Iš Olandijos į Klaipėdos uostą buvo gabenamas benzinas, tepalai, žibalas, parafinas ir kiti naftos produktai.

Lietuvoje, kaip ir kitose pasaulio šalyse, „Shell“ intensyviai investavo į reklamą, dėl to prekių ženklas neliko nepastebėtas. Viena įdomiausių pasirinktų reklamos formų – lietuvių kalba išleistas spalvotas vadovėlis apie motorinių susisiekimo priemonių tepimą, tuomet itin pasitarnavęs automechanikams ir automobilių entuziastams.

nuotrauka::1 right

Šiandien „Shell“, atstovaujamos kompanijos „Jungent Lietuva“, populiarumas Lietuvoje – didesnis nei bet kada anksčiau. Kokybišką produkciją ir paslaugas vertina daugiau nei 1.000 klientų Lietuvoje ir skaičius nuolat auga.
„Jungent Lietuva“  yra ne tik „Shell“ distributorius, bet ir ambasadorius, kuris moko teisingai pasirinkti alyvą ir tepalus, o vien 2017 m. buvo atlikta 500 įvairių alyvos tyrimų, kurių dėka klientai sutaupė tūkstančius eurų išvengdami įrangos gedimų bei ankstyvo alyvos keitimo. Bendrovės darbų kokybę patvirtina net keturi geriausio „Shell“  distributoriaus apdovanojimai. Apdovanojimą įmonė pelnė dėl aukšto pardavimų skaičiaus, kūrybiško marketingo, sėkmingai įgyvendintų techninių projektų bei išsikeltų tikslų tobulėti.

Dėmesys gamtosaugai

Ilgaamžiškumą „Shell“ užsitikrino jausdama rinkos pulsą ir vartotojų poreikius. Didėjanti ekologijos ir gamtosaugos svarba iššaukė pokyčių laviną. „Shell“ į naftos produktus šiuo metu žiūri itin atsakingai ir yra oficialiai įsipareigojusi saugoti žmones ir aplinką. Suprasdami anglies dioksido neigiamą įtaką planetai kompanijos mokslininkai ieško būdų, kaip naudoti energiją efektyviau, sumažinti išmetamųjų dujų kiekį ir pereiti prie kuo žalesnių energijos šaltinių. Šios krypties inovacijos įmonėje  – vienos aktualiausių ir svarbiausių.

„Shell“ nuolat kuria novatoriškas ir tobulesnes variklinių alyvų technologijas. Pavyzdžiui, taikant „Shell PurePlus“ technologiją gamtinės dujos virsta ypač skaidria, labai gryna sintetine bazine alyva, kurioje beveik nėra sieros ir teršalų.

„Pirmiausia gamtinės dujos paverčiamos sintezės dujomis, tada jos Fišerio–Tropšo sintezės būdu suskystinamos ir rafinuojant išskiriamos į įvairius galutinius produktus. Norint gamtines dujas paversti naftos produktais taikant taip vadinamą dujų vertimo skysčiu technologiją reikalingos didžiulės techninės žinios. Šioje srityje „Shell“ valdo daugiau nei 3.500 patentų portfelį“, – paaiškina Ramūnas Brazys, „Shell“ produktų grupės vadovas.

„Shell“ inovatyvios įmonės titulą dar labiau įtvirtino gamtines dujas pavertusi skysčiu (angl. gas-to-liquids, GTL) – bazine alyva tepalams ir kai kuriems plastikams bei plovikliams, kuriems iki tol buvo naudoti naftos produktai. 40 metų kurtas ir tobulintas išradimas sulaukė visuotinio pripažinimo, kadangi gamtinių dujų ištekliai gausūs ir prieinami. GTL technologija gali padėti šalims, turinčioms gamtinių dujų išteklius, išauginti savo ekonomiką, be to, šis išradimas – draugiškas aplinkai, mat sumažina sparčiai senkančių naftos resursų naudojimą. „Shell“ investicijos į naujas technologijas ir atsakingas požiūris į verslo plėtrą užtikrina pirmaujančios kompanijos statusą šiame versle.

nuotrauka::3

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Akių ligų ikiklinikiniams tyrimams  –  1 mln. Eur 

Suomijos mokslinių tyrimų bendrovei „Experimentica Ltd“, kuri Lietuvoje yra įsteigusi antrinę įmonę, skirta 1...

Pramonė
2018.09.30
Primirštas, tačiau veiksmingas ir nemokamas „Solvit“

Lietuvos „Solvit“, kurios tikslas padėti ES piliečiams ir įmonėms išspręsti su vidaus rinka susijusias...

Pramonė
2018.09.29
Verslas jau dėlioja, kaip elgsis kietojo „Brexit“ atveju Premium 4

Kritusio svaro kurso ir įvestų prekių muitų derinys būtų toksiškas ir taptų rimtu išbandymu į Jungtinę...

Pramonė
2018.09.28
Rokiškio meras – apie milijonines investicijas: spėju, kad darbuotojų atsiveš iš Indijos Premium 10

Ketinimų protokolą su dviem Indijos kompanijomis dėl 98 mln. Eur investicijų pasirašęs Antanas Vagonis,...

Pramonė
2018.09.27
Į Paryžiaus mados savaitę Utenos „About“ veža drabužius iš sojos

Bendrovės „Utenos trikotažas“ valdomo prekių ženklo „About“ komanda ruošiasi vykti į Europos mados sostinę...

Pramonė
2018.09.27
Dėl sklypų stygiaus praradome 13 gamyklų , 110 mln. Eur investicijų Premium 6

Dėl nepakankamos nekilnojamojo turto pasiūlos, VšĮ „Investuok Lietuvoje“ skaičiavimu, per penkerius metus...

Pramonė
2018.09.27
Indijos bendrovės Rokiškyje planuoja vienas didžiausių plyno lauko investicijų Lietuvoje 40

Dvi Indijos bendrovės į skardinių ir tekstilės gamyklas Rokiškyje numato investuoti beveik 200 mln. Eur ir...

Pramonė
2018.09.26
„Veika“ kurs biodegraduojančią pakuotę

Inovatyvias technologijas tapetų pramonei kurianti UAB „Veika“ kreipia savo žvilgsnį į kitą sritį – užsiims...

Pramonė
2018.09.26
Baltijos šalių įmonių TOP 50 reitinge dominuoja lietuviai 1

Naujausiame „Coface“ sudarytame Baltijos šalių TOP 50 įmonių reitinge lietuviai ir šiemet užtikrintai...

Verslo aplinka
2018.09.26
Ministerija: GPAIS pereinamąjį laikotarpį numatoma pratęsti iki gruodžio 4

Aplinkos ministerija paskelbė, kad prisitaikymo prie gaminių, pakuočių ir atliekų informacinės apskaitos...

Finansai
2018.09.26
A. Izgorodinas paliko pramonininkus ir perėjo į „SME Finance“

Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas palieka Lietuvos pramoninkų konfederaciją ir pereina dirbti į faktoringo...

Vadyba
2018.09.26
Šiaurės Korėjos kosmetikos ženklas susiruošė konkuruoti su „Chanel“ 1

Šiaurės Korėja, regis, užsimojo įsitvirtinti grožio pramonėje – Pchenjano kosmetikos gamintoja pareiškė, kad...

Pramonė
2018.09.25
GPAIS rakštis: svarstomas naujas pereinamojo laikotarpio terminas Premium 8

Verslininkams su nerimu laukiant spalio 1 d., kai baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos...

Finansai
2018.09.25
„Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai“: jau pateiktos 45 paraiškos 3

Likus kelioms valandoms iki kvietimo pagal priemonę „Intelektas. Bendri mokslo-verslo projektai“ pabaigos, į...

Pramonė
2018.09.25
„Arvi“ į kalakutų kompleksą Baltarusijoje investuoja 48 mln. Eur 4

Marijampolės „Arvi ir Ko“ į kalakutų auginimo ir perdirbimo kompleksą Baltarusijoje investuoja 48 mln. Eur,...

Pramonė
2018.09.25
Įstatymas apie nieką: Seimas „Lietuvos energijos“ projektus Skverneliui patieks ant lėkštutės Premium 1

Antradienį Seime svarstysiamos Atliekų tvarkymo įstatymo pataisos, net jei būtų priimtos, automatiškai...

Energetika
2018.09.25
„Ryterna Group“: dar vienos gamyklos statybos Premium

Pakeliamųjų garažo ir pramoninių vartų gamybos UAB „Ryterna Group“ plečiasi Kauno laisvojoje ekonominėje...

Pramonė
2018.09.25
Latvių startuolis pradeda ergonominių apyrankių gamybą 3

Latvių startuolis „SIA Panonia Group“ per 12 mėnesių sukūrė ir pradėjo gaminti apyrankes žmonėms, dirbantiems...

Pramonė
2018.09.24
Į Kopenhagos biržą ateina marihuanos gamintoja

Danijos „StenoCare“ spalį planuoja platinti akcijas Kopenhagos biržoje – pirmoji Europoje kanapių produktų...

Pramonė
2018.09.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau