„Utenos trikotažą“ augino ir užsakomoji gamyba, ir nuosavi prekių ženklai

Publikuota: 2018-07-31
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

SBA koncernui priklausanti tekstilės grupė „Utenos trikotažas“ pirmąjį pusmetį uždirbo 0,6 mln. Eur ikimokestinio pelno, pardavimus augino 26,1%. Pagrindinis augimo variklis – užsakomieji trikotažo gaminiai.

„Utenos trikotažo“ grupė per pirmąjį 2018 m. pusmetį pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 14,6 mln. Eur, pranešta per „Nasdaq Vilnius“ biržą.

Pardavimo augimas leido beveik trigubai padidinti grupės pelną – pirmąjį metų pusmetį prieš mokesčius jis pasiekė 0,6 mln. Eur. Grupės EBITDA siekė 0,9 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, fiksuotas 34,6% augimas.

Pačios įmonės – AB „Utenos trikotažas“ – pajamos pirmąjį pusmetį siekė 13 mln. Eur ir, lyginant su tuo pačiu metu pernai, jos augo 32,3%. Grynasis bendrovės pelnas siekė 400.000 Eur – 6,7% daugiau nei pernai pirmąjį pusmetį.

Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai per pirmąjį pusmetį sudarė 11,4 mln. Eur ir buvo 36% didesni nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Spartus augimas fiksuotas pagrindiniuose eksporto regionuose – Skandinavijoje ir vokiškai kalbančiose rinkose (Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje), kur pardavimai atitinkamai augo 39,2% ir 36,2%.

Bendras grupėje pagaminamos produkcijos eksportas sudarė 82,7% visų grupės pajamų ir siekė 12 mln. Eur.

„Augo ir nuosavų bendrovės „Utenos trikotažas“ prekių ženklų – „Utenos“ ir „About“ – pardavimai. Šios produkcijos buvo parduota už 1,7 mln. Eur arba 10,2% daugiau nei 2017 metais“, – rašoma pranešime.

Grupės bendrovės „Šatrija“ siuvamų funkcinių-techninių gaminių šį pusmetį buvo realizuota už 1,5 mln. Eur (8,7% mažiau nei pernai).

„Kaip ir tikėjomės, antrąjį metų ketvirtį pavyko išlaikyti stiprų grupės pardavimų augimo pagreitį. Nors dėl sezoniškumo antrasis metų ketvirtis būna prasčiausias, „Utenos trikotažo“ grupei pavyko pasiekti didesnes veiklos apimtis ir nepaisant reikšmingai augusių žaliavų ir darbo užmokesčio sąnaudų dirbti pelningai, – komentuoja „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas. – Turimi užsakymai trečiajam šių metų ketvirčiui leidžia prognozuoti spartaus grupės pardavimų augimo tęstinumą.“

Grupei priklauso bendrovės „Utenos trikotažas“, „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ketinama atleisti Vilniaus šilumos tinklų vadovą  6

Vilniaus šilumos tinklų valdyba penktadienį spręs, ar atleisti daugiau nei trejus metus jai...

Pramonė
2019.03.21
 „Orlen Lietuva“ pajamos augo, pelnas ištirpo

„Orlen Lietuva“ naftos perdirbimo produktų gamykla praėjusiais metais dirbo maksimaliu pajėgumu, fiksavo...

Pramonė
2019.03.21
Sinchronizacijos su kontinentinės Europos tinklais įstatymas pateiktas Vyriausybei

Energetikos ministerija Vyriausybei pateikė Lietuvos elektros energetikos sistemos sujungimo su kontinentinės...

Pramonė
2019.03.21
Nuo 2020-ųjų benzine biodegalų turės būti ne mažiau kaip 10% 3

Seimas pakeitė iki šiol galiojančius reikalavimus dėl biodegalų maišymo į benziną – pritarė kelių Seimo narių...

Pramonė
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Lietuvos energijos“ ir „Fortum“ jėgainės Kaune konsultavimas kelia klausimų VPT 3

Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statomą 150 mln. Eur vertės Kauno kogeneracinę jėgainę (KKJ)...

Pramonė
2019.03.21
Ko gero, didžiausia plyno lauko investicija Lietuvos istorijoje Premium 15

Potencialus JAV energetikos bendrovių elektros energijos gamybos Lietuvoje projektas galėtų tapti didžiausia...

Pramonė
2019.03.20
JAV sunkiosios technikos gamintojai kelia kainas ir kalba apie atleidimus

Donaldo Trumpo administracijai degant žalią šviesą vis daugiau importo muitų, šalies buldozerių bei kitos...

Pramonė
2019.03.20
Atidaro „Fredos“ fabriką: investuoti 53 mln. Eur, gamins naujos kartos baldus Premium 9

Baldų AB „Freda“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje oficialiai atidaro naują baldų gamybos įmonę UAB „Geras...

Pramonė
2019.03.20
Pasirašyta pirmojo sinchronizacijos etapo finansavimo sutartis 11

Briuselyje Baltijos šalių elektros perdavimo sistemos operatorių vadovai ir Inovacijų ir tinklų programų...

Pramonė
2019.03.19
Į aplinkos ministrus bus teikiama Seimo nario K. Mažeikos kandidatūra  4

Seimo Aplinkos apsaugos komiteto vadovo „valstiečio“ Kęstučio Mažeikos kandidatūra bus teikiama į aplinkos...

Verslo aplinka
2019.03.19
Šiluma šalyje per metus brango 6%

Vidutinė centralizuotos šilumos kaina šalyje per metus – kovą palyginti su 2018 metų kovu – išaugo 6%,...

Pramonė
2019.03.19
„Dana Incorporated“ steigia paslaugų centrą Lietuvoje, įdarbins 100 specialistų 5

Inžinerinius sprendimus transporto priemonių ir įrangos veiksmingumui, našumui ir tvarumui gerinti kurianti...

Paslaugos
2019.03.19
Parama „kaimo startuoliams“ – ir staklėms, ir paspirtukams, ir cukraus vatos aparatams pirkti Premium 2

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) pasiūlius pačią paprasčiausią iki šiol paramą verslo pradžiai kaime,...

Pramonė
2019.03.19
Patvirtinta inovatyvaus BASF fungicido Revysol® registracija Europoje Verslo tribūna 6

·         Didžiausias pranašumas ūkininkams – itin didelis Revysol® efektyvumas.

Pramonė
2019.03.19
„Akvatera LT“ eksporto planuose – Indija ir Rusija Premium

Pernai stiprinusi savo pozicijas rinkose, kuriose įsitvirtinti jau pavyko, šiemet naminių gyvūnų pašarą...

Pramonė
2019.03.19
„Agtech“: investuotojai nusitaikė į žemės ūkio startuolius Premium

Modernių kompiuterinių technologijų pritaikymas žemės ūkyje per paskutinius kelerius metus tampa vis...

Pramonė
2019.03.18
„Geotermai“ iškelta bankroto byla  4

Neveikiančiai Klaipėdos šilumos gamybos įmonei „Geoterma“ iškelta bankroto byla. 

Pramonė
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau