„Teltonikos“ planas – per metus dvigubai išplėsti VIP pirkėjų skaičių

Šiemet didžiausią dėmesį nukreipusi paieškai už Europos ribų esančių rinkų, kurių potencialą laiko neišnaudotu, telekomunikacijos sprendimų UAB Teltonika VIP partnerių skaičių tikisi padidinti daugiau nei du kartus nuo 400 iki 1.000.
Antano Šegždos, Teltonikos generalinio direktoriaus aiškinimu, VIP statusą turi tie partneriai, kurie perka didesnėmis apimtimis ir tai daro nuolat. Realiai per metus įmonė savo produktus ir paslaugas tiekia maždaug 2.000 klientų visame pasaulyje.
Šiandien bendrovėje rengiamas pirmasis Teltonikos partnerių suvažiavimas Gold Partner Summit 2018, kuris, anot vadovo, taps generaline repeticija prieš daugybę kitų renginių, organizuojamų ten, kur potencialių partnerių koncentracija didžiausia.
Tai bus nedidelės konferencijos skirtingose šalyse, kurių tikslas parodyti mūsų galimybes, leisiančias vystyti jų verslą, pasiūlyti didesnę pridėtinę vertę. Įsitikinome, kad klientams to reikia, jie to tikisi iš mūsų, nes mes, elektronikos gamintojai, geriau nei jie išmanome, kokių sprendimų verslui reikia, kokios yra naujausios tendencijos, pabrėžia p. Šegžda.
Daugiausia dėmesio bus skiriama ne ES šalims. Planuojama, kad jau kitais metais 50% pardavimų sudarys eksportas ES ribų. 2017 metais pardavimas ES sudarė apie 60%.
Pono Šegždos nuomone, kitų rinkų potencialas neišnaudotas. Juk, pavyzdžiui, Europoje gyvena mažiau nei 10% visų pasaulio gyventojų, o įmonės pardavimo apimtys šiai rinkai sudaro 60% visų pardavimų.
Mums Europoje padidinti pardavimų apimtis 2 kartus būtų netgi sunkiau nei kituose regionuose padidinti juos 10 kartų, vertina vadovas.
Ieškant partnerių žvilgsnis bus nukreiptas į Lotynų Amerikos šalis, Aziją, Artimuosius Rytus, Afriką.
Per šiuos metus Teltonika pardavimo pajamas planuoja padidinti ketvirtadaliu nuo 50.5 iki 63 mln. Eur.
Per pastaruosius dvejus metus perprojektavome kone visus savo produktus, o tai leido ne tik pagerinti kainodarą, bet ir sukurti daugiau pridėtinės vertės klientams, teigia įmonės vadovas.
Numatoma stiprinti savo pozicijas transporto valdymo produktų segmente, sparčiai didėja belaidžių maršrutizatorių pardavimai. Maršrutizatorių segmente tiesioginiai ir netiesioginiai konkuruojama su tokiais prekės ženklais , kaip Cisco, Huawei, ZTE ar Ubiquity.
Šiemet yra numatyta stiprinti pardavimų, techninio palaikymo bei projektavimo komandas per metus bus priimta apie 100 naujų darbuotojų. Bus skiriamas didelis dėmesys naujokų paruošimu, kad jie galėtų kurti pridėtinę vertę jau bandomojo laikotarpio metu.
Kaip jau rašyta, 2017 m. darbo našumas Teltonikoje siekė 20 Eur/val., šiemet turėtų išaugti iki 25 Eur/val.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti