GM mažina investicijas Pietų Korėjoje

JAV automobilių gamybos bendrovė General Motors skelbia, kad dėl įmonėje vykdomo restruktūrizavimo iki gegužės pabaigos uždarys vieną iš keturių savo gamyklų Pietų Korėjoje.
General Motors (GM) teigė, kad per kitas savaites taip pat nuspręs, ką daryti su kitomis savo gamyklomis Pietų Korėjoje. Taip pat GM yra suplanavusi tartis su Pietų Korėjos vyriausybės ir profsąjungų atstovais dėl galimybės sumažinti išlaidas ir uždirbti pelno.
Laikas spaudžia ir turime priimti sprendimus kuo skubiau, Reuters sakė GM prezidentas Danas Ammannas.
Mes esame priversti priimti sprendimus dėl produkcijos perkėlimo galimybių. Vykstančios diskusijos turi būti baigtos iki vasario pabaigos, kai nuspręsime dėl kitų svarbių žingsnių šiame procese, susiklosčiusią situaciją komentavo Barry Engleas, GM International prezidentas.
Šis žingsnis vienas iš daugelio, kuriuos JAV automobilių gamybos bendrovė žengė nuo momento, kai pradėjo pirmenybę teikti inovacijoms ir pelningumui, o ne pardavimų mastui, nurodo analitikai. Nuo 2015 m. GM sustabdė veiklą nepelningose Europos, Australijos, Pietų Afrikos ir Pietų Korėjos rinkose.
Kritikuoja valdžią
GM planai į kampą spraudžia Pietų Korėjos prezidentą Moon Jae-iną, kuris, pristatydamas savo ekonominę programą, tautai žadėjo sukurti daugiau darbo vietų ir užtikrinti jų saugumą. Pietų Korėjos opozicija aršiai kritikavo prezidento administraciją dėl GM strategijos jų šalyje.
Pietų Korėjos vyriausybė išplatintame pranešime teigė, kad jai gaila dėl tokio vienpusiško bendrovės sprendimo, ir tikino, kad ketino pasiūlyti atlikti bendrovės padalinio Pietų Korėjoje auditą bei sprendė, ar galėtų padėti bendrovės restruktūrizavimo procese.
GM jau pranešė, kad restruktūrizavimo procedūra pareikalaus 850 mln. USD, įskaitant ir 375 mln. USD grynaisiais, kurie bus išmokėti darbuotojams. Visi bendrovės nuostoliai bus fiksuojami antrojo ketvirčio pabaigoje.
Ilgus metus Pietų Korėja buvo patraukli GM rinka. Pačiu aktyviausiu metu Pietų Korėjoje GM pagamindavo penktadalį visų savo rinkai pristatomų automobilių. Tačiau išaugę darbo jėgos kaštai, sumažėjusi sedano modelio automobilių paklausa, kurių dauguma ir gaminama Pietų Korėjoje įsikūrusios bendrovės gamykloje, sumažino Pietų Korėjos konkurencinį pranašumą.
Uždaromoje gamykloje dirbo 2.000 darbuotojų. 2017 m. buvo panaudojama tik 20% gamyklos pajėgumo, joje buvo pagaminta 33.982 automobiliai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti