Užsibrėžus tikslą „Amalva“ pasiekė tai, ko kitiems nepavyksta
FOTOGALERIJA Amalva" gamyklos fotogalerijs (17 nuotr.)
Vėdinimo įrenginių UAB Amalva, užsibrėžusiai tikslą turėti savo prekės ženklą, teko atsisakyti ne vieno pelningo ar stambaus pasiūlymo gaminti produkciją su svetimu prekės ženklu, užtat dabar visi gaminiai eksportuojami tik su nuosavu Komfovent prekės ženklu.
Mūsų strategija labai aiški ir jos laikomės. Tikslas buvo turėti prekės ženklą, kurį žinotų visa Europa, ir mes sėkmingai šio tikslo siekiame. Kai prekės ženklas stiprus, dirbti tampa lengviau. Buvo labai daug prašymų gaminti su svetimu prekės ženkl ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti