Perprasti e. prekybos subtilumą padėjo negabi fotografė

Kuo daugiau gauna informacijos pirkėjas, prieš įsigydamas prekę internetu, tuo mažesnė tikimybė, kad ji nepatenkins jo lūkesčių. Čiužinių centras, vadovaudamasis tokia nuostata, dirba beveik be grąžinimo.
Ribos tarp virtualios ir įprastos prekybos vis labiau nyksta, tačiau kai kurios įmonės šios sinergijos neskuba panaudoti ir pirmenybę atiduoda arba tik fizinei, arba vien e. prekybai. UAB Furniture Masters, valdanti e. parduotuvę Ciuziniucentras.l ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti