Pramonė Pramonė Pramonė Pramonė Pramonė
2017-01-31 13:04

„Utenos trikotažas“: verslo strategija pasiteisino

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Orientacija į aukštesnės pridėtinės vertės produkciją „Utenos trikotažo“ apyvartą pernai išaugino daugiau kaip penktadaliu – 22,5%, iki 19,6 mln. Eur. AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupės pajamos per 2016 m. augo 20,5%, iki 22,8 mln. Eur.

„2016 metais fiksuotas nuoseklus bendrovės augimas patvirtina, kad prieš keletą metų atnaujinta verslo strategija, nukreipta į aukštesnės pridėtinės vertės, ekologiškus, aukštos kokybės gaminius, duoda norimų rezultatų. Atsižvelgiame į pasaulines tendencijas, susijusias su švaria gamyba ir aukščiausiais aplinkosaugos standartais, kuriame novatoriškas medžiagas ir plečiame tai vertinančių klientų portfelį“, – per „Nasdaq Vilnius“ biržą išplatintus rezultatus komentuoja Algirdas Šabūnas „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.

Ypač sėkmingas „Utenos trikotažui“ buvo paskutinysis metų ketvirtis – bendrovės pardavimo pajamos, palyginti su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu, padidėjo 31,6% ir pasiekė 5,2 mln. Eur.

Nuo 2017 m. „Utenos trikotažas“ oficialiai prisijungė prie „Greenpeace“ projekto „Detox“ ir įsipareigojo iki 2020 m. savo gamybos grandyse eliminuoti žaliavas, galinčias turėti neigiamą poveikį žmogui ar aplinkai visuose produkto gyvavimo etapuose.

„Be „Utenos trikotažo“ yra vos kelios tokios gamybos įmonės visame pasaulyje, kurios įvykdė „Greenpeace“ keliamas sąlygas ir gavo teisę prisijungti prie „Detox“ projekto. Tai dar vienas svarbus bendrovės žingsnis įtvirtinant savo išskirtinumą konkurencingoje tekstilės rinkoje“, – priduria p. Šabūnas.

Prie 2016 m. grupės pardavimų augimo reikšmingai prisidėjo „Šatrija“ – specializuotus drabužius siuvančios bendrovės pardavimai 2016 m. ūgtelėjo 16,6% ir pasiekė 3 mln. Eur. „Šiemet „Šatrijos“ augimą lėmė trys pagrindinės priežastys: atslūgusi Rusijos ekonominės krizės įtaka, gamybos našumo didinimas ir besitęsianti sutartis su Lietuvos kariuomene.

Pasak p. Šabūno, per 2016 m. „Šatrija“ įvykdė didžiulį 12.000 vnt. užsakymą Malaizijos ugniagesiams, bendrovės pirkėjų sąrašą papildė Naujosios Zelandijos ir Vokietijos ugniagesiai gelbėtojai.

52795
130817
52791