CargoGO plečia veiklą: įsigiję ekspedijavimo verslą, pervežimus vykdys ir į Lietuvą

Reklama publikuota: 2020-12-11
Donatas Butinavičius – „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas.
svg svg
Donatas Butinavičius – „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas.

Daugiau nei 20 metų krovinių pervežimo Europoje patirtį sukaupusi įmonių grupė, veikianti cargoGO vardu, plečia savo veiklos mastą ir sritis. Reaguodama į šiandienos aktualijas, kartu su profesionalų komanda įmonė imasi dalinių ir pilnų krovinių ekspedijavimo Lietuva–Europa kryptimis veiklos. Tai atlieps pastaruoju metu augantį klientų poreikį užsakymus pristatyti ne tik iš, bet ir į Lietuvą.

Didžiausios grupės įmonės „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas Donatas Butinavičius pabrėžia, kad ilgus metus kompanija dirbo išimtinai dviem kryptimis: vykdė tarptautinių krovinių pervežimą Vakarų Europoje ir gabeno krovinius namų rinkoje – Lietuvoje. Tačiau krovinių pervežimo Lietuva–Europa kryptimis egzistavęs vakuumas ir augantis klientų poreikis tokiai paslaugai padiktavo strateginį sprendimą – vystyti ekspedicinę veiklą, sujungiant Lietuvą su visa Europa.

„2020 metais dėmesį sutelkėme ne tik į tarptautinių pervežimų keliais bei distribucijos Lietuvoje skatinimą, bet ir ekspedicinės veiklos vystymą. Šią vasarą buvo nuspręsta praplėsti paslaugų spektrą krovinių ekspedijavimu iš ir į Lietuvą. Tai padaryti nutarėme ne organizuojant naują paslaugą nuo nulio, o pasitelkiant sukauptas žinias ir patirtį. Tad šių metų pabaigoje įsigijome jau kurį laiką rinkoje veikusį verslą ir perėmėme patyrusius, reikiamas žinias bei įdirbį sukaupusius darbuotojus“, – pokyčiais dalijosi D. Butinavičius.

Klientams pasiūlys sklandžią ir kokybišką paslaugą

Pasak Vytauto Kvietkaus, cargoGO operacijų departamento direktoriaus, atsakingo už ekspedicijų vystymą tiek Lietuva–Europa kryptimis, tiek ir tarp kitų žemyno valstybių, tvirtesni ryšiai su Lietuva – strateginis įmonės žingsnis. Pandemijos sukeltos krizės laikotarpiu, kai apribojus žmonių judėjimą stipriai išaugo tarptautinių krovinių pervežimų poreikis, toks įmonės sprendimas atveria naujas galimybes tiek pačiai kompanijai, tiek ir jos klientams.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1 right

„Didžioji cargoGO veiklos dalis vykdoma Vakarų Europoje, tačiau šių dienų kontekste yra būtina atrasti sąsajų su Lietuva. Ilgus metus vykdydami ekspedijavimo veiklą Europoje, išgryninome darbo kryptis, sėkmingai įdiegėme procesus, subūrėme puikią komandą ir sulaukėme sėkmingų rezultatų. Ekspedijavimo veikla mūsų paslaugų portfelyje kuria pridėtinę vertę – patys galime organizuoti transporto krovimą, planuoti maršrutus, užtikrinti sklandų procesą ir visa tai daryti gerokai pelningiau sau ir pigiau klientams. Anksčiau, kai sulaukdavome užklausų vežti krovinius į Lietuvą, būdavome priversti jų atsisakyti, tačiau nuo šiol galėsime patenkinti net tik užsienyje, bet ir mūsų šalyje veikiančių klientų poreikį“, – tikino  V. Kvietkus.

Lietuvoje veiklą vykdančioms gamybos, mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonėms, kurioms ypač aktuali krovinių gabenimo iš ir į Lietuvą paslauga bei patikima partnerystė, cargoGO siūlo aukštus krovinių pervežimo standartus atitinkančią ekspedijavimo paslaugą ir užtikrina puikų kokybės bei kainos santykį.

„Iš Lietuvos į Europą ir iš Europos į Lietuvą vešime tiek dalinius, tiek pilnus krovinius. Turėdami reikiamą infrastruktūrą bei nepriekaištingą reputaciją Europoje tikime, jog savo patirtį pritaikysime ir Lietuvos klientams. Kaip ir anksčiau, taip ir ateityje sieksime vadovautis cargoGO misija – kurti lengvesnį gyvenimą klientams, partneriams ir sau“, – komentavo įmonės operacijų departamento vadovas.

Naujai prie organizacijos prisijungę ekspedijavimo specialistai, pasak V. Kvietkaus, įmonei padeda operatyviau įvesti naują paslaugą, apmokyti darbuotojus bei klientams pasiūlyti profesionalų, gerąja praktika grindžiamą krovinių pervežimą.

Sunkumai tapo augimo šaltiniu

Šiemet užklupusi pandemija daugelį verslų paskatino atsisakyti planuotos plėtros ar atidėti strateginius pokyčius vėlesniems laikams. Tačiau logistikos įmonė cargoGO šiuo neapibrėžtu laikotarpiu atsižvelgė į ilgalaikius klientų poreikius ir nutarė surizikuoti įvesdama naują paslaugą. Toks augimo sprendimas, pasak D. Butinavičiaus, akivaizdžiai buvo teisingas.

„Ekspedicinės veiklos vystymas metų pradžioje atrodė ambicingas strateginis žingsnis, tačiau jis pasiteisino su kaupu: padėjo sėkmingai išgyventi pirmąją pandemijos bangą bei pasiekti išsikeltus verslo tikslus. Nepaisant užklupusių išorinių grėsmių, labai greitai pamatėme, jog priimtas sprendimas plėtoti ekspedicinę veiklą – vežti krovinius iš Lietuvos į Europą ir iš Europos į Lietuvą, – yra teisingas. Tai tik įrodo, kad klientams ši paslauga yra laukta, aktuali ir naudinga“, – tikino valdybos pirmininkas.

Šiuo metu įmonių grupė turi subūrusi didesnę nei 800 darbuotojų komandą ir valdo daugiau nei 300 vilkikų, tentinių bei kietašonių priekabų parką. Kompanijos paslaugų krepšelyje teikiamos tarptautinių krovinių pervežimo Vakarų Europoje, gabenimo vietinėje rinkoje ir ekspedijavimo į ir iš Lietuvos paslaugos.

D. Butinavičius pažymėjo, jog 2021 metams įmonė yra išsikėlusi ambicingus tikslus, kuriuos vykdant plėsis tiek ekspedicinės veiklos mastai, tiek jau du dešimtmečius vystomos tarptautinių pervežimų keliais bei distribucijos Lietuvoje paslaugos.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29
Susisiekimo ministerija pristatė Lietuvos aviacijos gaires, kviečia diskusijai

Gairėse numatoma ne mažiau kaip 150 krypčių, kuriomis oru bus pasiekiama Lietuva, klimatui neutralios ir...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku