CargoGO plečia veiklą: įsigiję ekspedijavimo verslą, pervežimus vykdys ir į Lietuvą

Publikuota: 2020-12-11
Donatas Butinavičius – „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas.
svg svg
Donatas Butinavičius – „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas.

Daugiau nei 20 metų krovinių pervežimo Europoje patirtį sukaupusi įmonių grupė, veikianti cargoGO vardu, plečia savo veiklos mastą ir sritis. Reaguodama į šiandienos aktualijas, kartu su profesionalų komanda įmonė imasi dalinių ir pilnų krovinių ekspedijavimo Lietuva–Europa kryptimis veiklos. Tai atlieps pastaruoju metu augantį klientų poreikį užsakymus pristatyti ne tik iš, bet ir į Lietuvą.

Didžiausios grupės įmonės „cargoGO Logistics“ valdybos pirmininkas Donatas Butinavičius pabrėžia, kad ilgus metus kompanija dirbo išimtinai dviem kryptimis: vykdė tarptautinių krovinių pervežimą Vakarų Europoje ir gabeno krovinius namų rinkoje – Lietuvoje. Tačiau krovinių pervežimo Lietuva–Europa kryptimis egzistavęs vakuumas ir augantis klientų poreikis tokiai paslaugai padiktavo strateginį sprendimą – vystyti ekspedicinę veiklą, sujungiant Lietuvą su visa Europa.

„2020 metais dėmesį sutelkėme ne tik į tarptautinių pervežimų keliais bei distribucijos Lietuvoje skatinimą, bet ir ekspedicinės veiklos vystymą. Šią vasarą buvo nuspręsta praplėsti paslaugų spektrą krovinių ekspedijavimu iš ir į Lietuvą. Tai padaryti nutarėme ne organizuojant naują paslaugą nuo nulio, o pasitelkiant sukauptas žinias ir patirtį. Tad šių metų pabaigoje įsigijome jau kurį laiką rinkoje veikusį verslą ir perėmėme patyrusius, reikiamas žinias bei įdirbį sukaupusius darbuotojus“, – pokyčiais dalijosi D. Butinavičius.

Klientams pasiūlys sklandžią ir kokybišką paslaugą

Pasak Vytauto Kvietkaus, cargoGO operacijų departamento direktoriaus, atsakingo už ekspedicijų vystymą tiek Lietuva–Europa kryptimis, tiek ir tarp kitų žemyno valstybių, tvirtesni ryšiai su Lietuva – strateginis įmonės žingsnis. Pandemijos sukeltos krizės laikotarpiu, kai apribojus žmonių judėjimą stipriai išaugo tarptautinių krovinių pervežimų poreikis, toks įmonės sprendimas atveria naujas galimybes tiek pačiai kompanijai, tiek ir jos klientams.

nuotrauka::1 right

„Didžioji cargoGO veiklos dalis vykdoma Vakarų Europoje, tačiau šių dienų kontekste yra būtina atrasti sąsajų su Lietuva. Ilgus metus vykdydami ekspedijavimo veiklą Europoje, išgryninome darbo kryptis, sėkmingai įdiegėme procesus, subūrėme puikią komandą ir sulaukėme sėkmingų rezultatų. Ekspedijavimo veikla mūsų paslaugų portfelyje kuria pridėtinę vertę – patys galime organizuoti transporto krovimą, planuoti maršrutus, užtikrinti sklandų procesą ir visa tai daryti gerokai pelningiau sau ir pigiau klientams. Anksčiau, kai sulaukdavome užklausų vežti krovinius į Lietuvą, būdavome priversti jų atsisakyti, tačiau nuo šiol galėsime patenkinti net tik užsienyje, bet ir mūsų šalyje veikiančių klientų poreikį“, – tikino  V. Kvietkus.

Lietuvoje veiklą vykdančioms gamybos, mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonėms, kurioms ypač aktuali krovinių gabenimo iš ir į Lietuvą paslauga bei patikima partnerystė, cargoGO siūlo aukštus krovinių pervežimo standartus atitinkančią ekspedijavimo paslaugą ir užtikrina puikų kokybės bei kainos santykį.

„Iš Lietuvos į Europą ir iš Europos į Lietuvą vešime tiek dalinius, tiek pilnus krovinius. Turėdami reikiamą infrastruktūrą bei nepriekaištingą reputaciją Europoje tikime, jog savo patirtį pritaikysime ir Lietuvos klientams. Kaip ir anksčiau, taip ir ateityje sieksime vadovautis cargoGO misija – kurti lengvesnį gyvenimą klientams, partneriams ir sau“, – komentavo įmonės operacijų departamento vadovas.

Naujai prie organizacijos prisijungę ekspedijavimo specialistai, pasak V. Kvietkaus, įmonei padeda operatyviau įvesti naują paslaugą, apmokyti darbuotojus bei klientams pasiūlyti profesionalų, gerąja praktika grindžiamą krovinių pervežimą.

Sunkumai tapo augimo šaltiniu

Šiemet užklupusi pandemija daugelį verslų paskatino atsisakyti planuotos plėtros ar atidėti strateginius pokyčius vėlesniems laikams. Tačiau logistikos įmonė cargoGO šiuo neapibrėžtu laikotarpiu atsižvelgė į ilgalaikius klientų poreikius ir nutarė surizikuoti įvesdama naują paslaugą. Toks augimo sprendimas, pasak D. Butinavičiaus, akivaizdžiai buvo teisingas.

„Ekspedicinės veiklos vystymas metų pradžioje atrodė ambicingas strateginis žingsnis, tačiau jis pasiteisino su kaupu: padėjo sėkmingai išgyventi pirmąją pandemijos bangą bei pasiekti išsikeltus verslo tikslus. Nepaisant užklupusių išorinių grėsmių, labai greitai pamatėme, jog priimtas sprendimas plėtoti ekspedicinę veiklą – vežti krovinius iš Lietuvos į Europą ir iš Europos į Lietuvą, – yra teisingas. Tai tik įrodo, kad klientams ši paslauga yra laukta, aktuali ir naudinga“, – tikino valdybos pirmininkas.

Šiuo metu įmonių grupė turi subūrusi didesnę nei 800 darbuotojų komandą ir valdo daugiau nei 300 vilkikų, tentinių bei kietašonių priekabų parką. Kompanijos paslaugų krepšelyje teikiamos tarptautinių krovinių pervežimo Vakarų Europoje, gabenimo vietinėje rinkoje ir ekspedijavimo į ir iš Lietuvos paslaugos.

D. Butinavičius pažymėjo, jog 2021 metams įmonė yra išsikėlusi ambicingus tikslus, kuriuos vykdant plėsis tiek ekspedicinės veiklos mastai, tiek jau du dešimtmečius vystomos tarptautinių pervežimų keliais bei distribucijos Lietuvoje paslaugos.

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kaune ir Tauragėje – milijoninės investicijos į viešąjį transportą 

Finansuojant Europos fondų pinigais bus diegiamos informacinės ir transporto valdymo sistemos, perkami...

Logistika
2020.12.31
Išardytų baterijų testas: „Tesla“ vis dar priekyje, bet nebedaug Premium

Septynių gamintojų elektromobilių akumuliatorius išardę ir įvertinę investicinio banko UBS analitikai...

Automobiliai
2020.12.31
Nuo sausio 1 d. numatomi 7 skrydžiai tarp Lietuvos ir JK

Vyriausybės sprendimas leisti skrydžius iš Jungtinės Karalystės medicinos specialistams kelia abejonių.

Logistika
2020.12.31
„Tesla“ Lenkijoje: atidarytas pirmasis salonas, planuojama tinklo plėtra 

Tik per autorizuotas atstovybes tinklą plečianti Elono Musko kompanija Lenkiją pripažino kaip subrendusią...

Automobiliai
2020.12.31
Nuo sausio 1-osios atnaujinami skrydžiai iš Jungtinės Karalystės

Vyriausybė trečiadienį nusprendė nuo 2021 m. sausio 1 d. nebepratęsti skrydžių iš Jungtinės Karalystės (JK)...

Logistika
2020.12.30
JK ir ES santykiai po Naujųjų: kokie pokyčiai laukia Premium 1

Jungtinei Karalystei (JK) ir Europos Sąjungai (ES) pasiekus paskutinės nakties prekybos susitarimą,...

Verslo aplinka
2020.12.30
Teisme – 145.000 Eur VMI ieškinys PVM nuslėpusiems automobilių prekeiviams 

Metus veikusios Vilniaus automobilių prekybos įmonės vadovai kaltinami valstybei nesumokėję PVM.

Automobiliai
2020.12.30
E. prekybos augimas palaikė ir kritusią komercinių automobilių rinką Premium

Lengvųjų komercinių automobilių paklausai Lietuvoje 2020-ųjų sausį–lapkritį smukus trečdaliu, prekybininkai...

Automobiliai
2020.12.30
„Orlen Lietuva“ Ukrainą geležinkeliu pasieks ir per Lenkiją

Naftos perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ skelbia apie naują geležinkelio jungtį su Ukraina, kurios...

Logistika
2020.12.29
Siuntų apimtys prieš šventes augo kartais, viršijo visus rekordus

Prieš didžiąsias metų šventes Lietuvoje siuntų apimtys augo labiau nei įprastai, tačiau ne visi jų pervežėjai...

Logistika
2020.12.29
„LTG Link“ už 200 mln. Eur perka 30 elektrinių traukinių 38

„Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ perka 30 elektrinių traukinių. Dalis jų...

Logistika
2020.12.29
Klaipėdos uostas: 2020-ieji su pliuso ženklu, ateityje – ambicingi projektai Verslo tribūna 5

„Klaipėdos jūrų uostas, nepaisant sudėtingų metų ir naujų šiemet kilusių galvosūkių, 2020-uosius baigia...

Logistika
2020.12.29
„Kuranos“ antros kartos biotetanolis įvertintas aukso medaliu Verslo tribūna

Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurse „Lietuvos metų gaminys” aukso medalis skirtas Pasvalyje...

2020.12.29
JK ir ES susitarimo efektas transportui: kentės visi, bet britai labiau

Paskutinę akimirką Jungtinei Karalystei (JK) ir Europos Sąjungai (ES) pasiekus susitarimą dėl...

Logistika
2020.12.28
Prekyba su JK: grįžta muitinės procedūros  Premium

Bendrovės, kurių veikla susijusi su Jungtine Karalyste, nuo 2021 m. sausio 1 d. turės prisitaikyti prie naujų...

Prekyba
2020.12.28
„LTG Infra“ ieško rangovo „Rail Balticos“ tiltui per Nerį 1

Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pradėjo antrą konkurso...

Logistika
2020.12.28
Per ilgąjį šventinį savaitgalį patikros postuose apgręžta per 16.000 automobilių

Nuo Kūčių sustiprinus judėjimo kontrolę tarp savivaldybių patikros postuose nepraleista daugiau nei 16.000...

Verslo aplinka
2020.12.28
7% transporto sektoriaus įmonių 2021 m. gali peržengti bankroto slenkstį  Premium 6

Šalyje per vienuolika 2020 m. mėnesių bankrutavo 72-i transporto sektoriaus įmonės, arba dvigubai mažiau nei...

Logistika
2020.12.28
Investicijomis šiemet pasistiprinęs startuolis „GoRamp“ šoka į užsienio rinkas Premium

Dvi rizikos kapitalo investicijas šiemet pritraukęs transporto užsakymų valdymo startuolis „GoRamp“...

Logistika
2020.12.28
Estijos „Nordica“ atliks repatriacinį skrydį į JK, į jį gali patekti ir lietuviai

Estijos nacionalinė oro bendrovė „Nordica“ paskelbė gruodžio 29-ąją atliksianti repatriacinį (piliečių...

Logistika
2020.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus