Automatiniai kelionių lapai: tausoja automobilį, taupo laiką ir degalus

Reklama publikuota: 2020-12-01
Raimondas Laurelis, UAB „Fleet Complete Lietuva“ pardavimų vadovas.
svg svg
Raimondas Laurelis, UAB „Fleet Complete Lietuva“ pardavimų vadovas.

Automatinius kelionių lapus naudojančios bendrovės ir įstaigos taupo 15–40% degalų, sumažina automobilio eksploatavimo sąnaudas ir gerokai palengvina apskaitą bei ataskaitų rengimą. Kaip pasiekiami tokie rezultatai, kalbamės su Raimondu Laureliu, UAB „Fleet Complete Lietuva“ pardavimų vadovu.

Kada sukurtas sprendimas „Automatiniai kelionių lapai“, kas juo naudojasi?

Šios programos ištakos siekia dar 2008 m., o, atsižvelgus į augančius rinkos poreikius, dabartinis sprendimo „Automatiniai kelionių lapai“ funkcionalumas, nauji moduliai ir galimybės mūsų programuotojų sukurti 2015 m. Tuo metu įmonėms kilo ypač didelis poreikis popierius keisti į visiškai skaitmenizuotus sprendimus. Bendradarbiaudami su savo klientais, analizuodami jų poreikius ir sukūrėme automatizuotus kelionių lapus. Šiandien popierių į elektroninius kelionių lapus pakeitę jau keli šimtai įvairaus dydžio automobilių parkus valdančių organizacijų: nuo mažų įmonių su keliais automobiliais iki šimtus transporto priemonių eksploatuojančių biudžetinių įstaigų.

Kam ir kaip naudojami automatiniai kelionių lapai, kodėl pastaruoju metu jie ypač populiarėja?

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Esminės naudos, kurias gauna įmonė pradėjusi naudoti automatinius kelionių lapus: taupomas laikas ir resursai, sukuriamas degalų sunaudojimo ir automobilių eksploatavimo skaidrumas, o visa tai lemia, kad ir sąnaudos mažinamos, ir racionaliau bei atsakingiau eksploatuojami automobiliai. Dar keli svarbūs aspektai, kuriuos akcentuoja klientai: iki minimumo, kelių minučių per mėnesį, sumažinamas darbuotojų laikas, kurio reikia kelionės lapams formuoti, o apskaitos specialistus jie pasiekia automatiškai ir ypač operatyviai.

Kaip tai vyksta praktiškai? Degalai paprastai sudaro didelę automobilio eksploatavimo išlaidų dalį. Įprasta, kad remiamasi nustatyta degalų sunaudojimo norma, kuri yra ginčytina, nes jai nustatyti naudojamos skirtingos metodikos ir būdai. Dar sudėtingiau būna, kai automobilis naudojamas mieste, užmiestyje ar bekelėje. Be to, net ir mažą autoparką turinčiai įstaigai ar įmonei mėnesio pabaigoje vis tiek reikia žmogiškųjų išteklių kelionės lapui paruošti.

O mūsų siūlomas sprendimas – nurašymas pagal faktą – eliminuoja pritempimą prie normos. Naudojant šią technologiją išvengiama žmogiškų klaidų, tyčinių ar netyčinių duomenų iškraipymų, nesavalaikio duomenų pateikimo. Užuot prašius darbuotojų deklaruoti maršrutus ir kilometrus, pateikti įpiltų degalų kvitus, nurašyti automobilio ridą, sprendimas „Automatiniai kelionių lapai“ visą informaciją pateikia automatiškai.

Vieno mūsų kliento pavyzdys: biudžetinėje organizacijoje treneriai vykdami į sporto renginį tarnybiniu automobilių turėdavo užpildyti paraišką, nufotografuoti odometrą prieš ir po kelionės, forminti komandiruotės dokumentus, pateikti ataskaitas. O ėmus naudoti mūsų sprendimą jiems tereikia programoje pasižymėti, kada ir kokiu tikslu bus naudojamas automobilis, kurį pasiimti galima su autorizuota kortele. Treneriui nereikia rūpintis komandiruotės formalumais, o tik geresniu pasirodymu sporto varžybose.

Ši sistema tinka kiekvienai viešo ir privataus sektoriaus įmonei, siekiančiai aiškių ir skaidrių transporto išlaidų. Jei įstaiga apsisprendusi sąžiningai apskaityti savo tarnybinio transporto naudojimą, mūsų įrankis padės automatiškai surinkti visus duomenis.

nuotrauka::1

Ar klientai pasidalina rezultatais, kuriuos duoda įdiegta sistema?

Iš klientų praktikos žinome apie įvairius rezultatus. Didžiausias mums žinomas pasiekimas – net 40% sumažėjusios degalų sąnaudos. Įdiegtas mūsų sprendimas degalų sąnaudas dažniausiai padeda sumažinti 15–20%.

Tačiau klientai vertina ir daugiau gaunamų naudų. Kadangi su programa stebimi ir kiti automobilio parametrai, pvz., staigus stabdymas ar greitėjimas, greičio viršijimai, apskritai vairavimo stilius, tai pinga automobilio eksploatavimas, nes, pvz., ilgiau tarnauja padangos, stabdžių sistema, kiti agregatai, retesni draudiminiai įvykiai ir dėl to mažėja draudimo kaina.

Kaip pradėti naudotis sprendimu „Automatiniai kelionių lapai“?

Pirmiausia patarčiau pasikonsultuoti su „Fleet Complete Lietuva“ specialistais, kurie atsakytų į rūpimus klausimus ir pasiūlytų jūsų kompanijai geriausiai tinkantį sprendimą. Specialistai, išanalizavę situaciją, patars, kokį kelią pasirinkti. Pavyzdžiui, įmonei gali tekti pakeisti tvarką, kad degalai bus nurašomi ne pagal nustatytą normą, o pagal sunaudojimo faktą. Taip pat pasidalinsime kitų savo klientų praktika, kad rastume kiekvienam racionalų sprendimą.

Norint naudotis sprendimu, automobiliuose turės būti įdiegti prietaisai, kurie automatiškai fiksuoja automobilio parametrus ir juos perduoda apskaitai. Sistema gali būti susieta ir su degalinių tinklais, kad taip pat automatiškai būtų teikiamos ataskaitos apie degalų įpylimą.

Ir paskutinis etapas – kliento darbuotojus apmokome naudotis sprendimu.

Žinotina, kad naudojant sprendimą „Automatiniai kelionių lapai“, kuris veikia naršyklės pagrindu, klientui savo IT sistemose nereikia instaliuoti jokių programų, sprendimas pasiekiamas iš bet kur internetu. Be to, su sprendimu siūlome duomenų apsikeitimo sąsają, kuri leidžia apsikeisti duomenimis su įvairiomis apskaitos ir verslo valdymo sistemomis.

Tačiau jei prireikia specifinių sąsajų, tuomet pasitelkiame „ProServices“ – mūsų specialią profesionalų komandą, galinčią suasmeninti, papildomai suprogramuoti reikalingas funkcijas.

Minėjote, jog sistema nuolat tobulinama, plėtojama, kad kuo geriau atitiktų klientų poreikius ir besikeičiančią verslo aplinką...

Atliepimu į klientų poreikius gali būti vienos prekių pristatymo kompanijos pageidavimas, kad sistema padėtų planuoti vežimus, pvz., krovinius reikia pristatyti tam tikram skaičiui klientų tam tikru laiku. Šiandien kliento pageidavimu sukurta sistema „pataria“, kaip krauti sunkvežimius, kad jie važiuotų optimaliu maršrutu pakeliui lankydami pristatymo vietas, prekes pristatytų suplanuotu laiku, o vairuotojas „tilptų“ į darbo grafiką. Tai padeda ypač racionaliai išnaudoti turimą transportą ir kitus resursus.

Šiuo metu kuriame naują programos sąsajos stilių, kuris klientams leis dar labiau susiasmeninti norimas ataskaitas, jų išvaizdą, struktūrą, rodomus duomenis ir t. t.

Kaip sprendimą „Automatiniai kelionių lapai“ galima pritaikyti esant pandemijai?

Jei įmonė naudoja popierinį kelionės lapą, tai pandemijos metu jo pildymas apsunkintas, daugelis dirba nuotoliniu būdu, nesusitinka, o suskaitmeninimas išsprendžia situaciją.

Taip pat kiti mūsų sprendimai gali padėti nesimatant gyvai su kolegomis nuotoliniu būdu suvaldyti ir sukontroliuoti, kas vyksta su įmonės automobiliais. Daug kas produktus pristato tiesiai į namus, tad kitas mūsų sprendimas leidžia lengviau optimizuoti važiavimus bei juos apskaityti. Vykdantiems suplanuotų pristatymų veiklą, maršrutus galime padėti optimizuoti ir sutaupyti kuro bei laiko.

Dar vienas sprendimas – įmonės tarnybinių automobilių dalijimosi sprendimas su berakčiu automobilių atrakinimu – leidžia be fizinio kontakto rezervuotis įmonės transportą mobiliojoje programėlėje ir jį paimti, atsirakinti bei naudojus grąžinti be fizinio kontakto. Darbuotojams nereikia kontaktuoti su popierinius žurnalus pildančiu ar raktus išduodančiu transporto vadybininku, o ir popierinių dokumentų čia nebereikia.

Taip pat daug klientų naudoja programą, kuri parodo, kur yra, pvz., statybinė įranga ar agregatai, kaip jie naudojami, kur juda, o taip pat padeda surasti, jei būtų pavogti.

Pokalbio pradžioje minėjote, kad Lietuvos bendrovė nuo 2018 m. yra pasaulinė kompanijos „Fleet Complete“ dalis. Ką tai duoda jums ir jūsų klientams?

Kanadoje 2000 m. įkurta kompanija šiandien tenkina daugiau kaip 30.000 įmonių poreikius įvairiose pasaulio šalyse, iš kurių 6.000 – Baltijos šalyse. Todėl mes naudojamės įvairių šalių savo kolegų ir jų klientų sukaupta patirtimi, ja dalinamės su savo klientais.

„Fleet Complete“ nuo pat pradžių specializuojasi teikti IoT (Internet of Things, internetu sąveikaujančių daiktų) paslaugas automobilių parkui, sprendimus logistikos bei kurjerių verslams, turtui bei mobiliajai darbo jėgai valdyti. Mūsų tikslas – mažinti klientų sąnaudas ir didinti pelną.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23
G. Landsbergis: daugiau Rusijoje veikusių žiniasklaidos priemonių svarsto, ar kurtis Lietuvoje

Laisvosios Europos Radijui/Laisvės radijui (RFE/RL) paskelbus apie Vilniuje atidaromą biurą, užsienio reikalų...

Rinkodara
2022.03.18
Rusija blokavo virtinę užsienio tinklalapių, įskaitant estų „Postimees“

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“, paprašius Generalinei prokuratūrai, trečiadienį...

Rinkodara
2022.03.16
Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje 365 dezinformacijos atvejai 2

Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje užfiksuoti 365 dezinformacijos bruožų turėję atvejai. Jų buvo 218...

Rinkodara
2022.03.12
Šiaurės Europos laikraščiai žada skelbti naujienas rusų kalba

Trys didžiausi Šiaurės Europos laikraščiai ketvirtadienį pranešė, kad vers savo naujienas į rusų kalbą,...

Rinkodara
2022.03.10
Dėl propagandos skleidimo apribota prieiga prie rusiškų ir lietuviškų portalų 1

Policija, remdamasi ekspertų išvadomis, dėl karo kurstymo ir propagandos apribojo prieigą prie...

Rinkodara
2022.03.09
Stabdoma TV programos „Mir“ transliacija, blokuojamos 57 interneto svetainės

Dėl dezinformacijos, karo kurstymo ir propagandos stabdomas televizijos programos „Mir“ platinimas bei...

Rinkodara
2022.03.09
Žurnalų leidybos milžinė „Conde Nast“ traukiasi iš Rusijos rinkos

JAV žiniasklaidos grupė „Conde Nast“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Vogue“, „Glamour“ ir „Vanity Fair“,...

Rinkodara
2022.03.09
Nors Rusijos propagandos mašina sukasi, tikroji tiesa apie Ukrainą taip pat sklinda

Nuo Rusijos karo pradžios prieš Ukrainą rusų viešoji nuomonė ir nuotaikos pasikeitė, rodo internetinė...

Rinkodara
2022.03.09
Iš Rusijos traukiasi „The New York Times“ redakcija

Leidinys „The New York Times“ antradienį paskelbė, kad jo redakcija traukiasi iš Rusijos dėl naujo teisės...

Rinkodara
2022.03.08
„Netflix“ ir „TikTok“ riboja savo veiklą Rusijoje

Srautinio transliavimo platforma „Netflix“ sekmadienį pranešė, kad stabdo savo paslaugų teikimą Rusijoje, o...

Verslo aplinka
2022.03.07
Vakarų žiniasklaida traukiasi iš Rusijos

Vokietijos visuomeniniai transliuotojai ARD ir ZDF ir Italijos transliuotojas RAI šeštadienį paskelbė...

Rinkodara
2022.03.05
Rusijos kare – dar stipresnė propagandos korta 2

Galima laukti plataus masto netikrų naujienų ir propagandinių žinių sklaidos, kuri bus vykdoma pasitelkus...

Rinkodara
2022.03.04
Kaip kovojant informaciniame kare nepakenkti Ukrainai

Prie informacinio karo iniciatyvos „Tiesos artilerija“ prisijungė 100 rusiškai kalbančių savanorių, kurie...

Laisvalaikis
2022.03.04
Rusijoje – 15 metų kalėjimo už „dezinformaciją“ apie karą Ukrainoje 1

Rusijos parlamentas penktadienį vienbalsiai pritarė teisės akto projektui, numatančiam iki 15 metų kalėjimo...

Rinkodara
2022.03.04
Rusija apribojo prieigą prie BBC, DW, „Meduza“, RFE / RL svetainių

Rusija penktadienį paskelbė apribojusi prieigą prie kelių nepriklausomos žiniasklaidos priemonių interneto...

Rinkodara
2022.03.04
Rusijos liberali televizija „Dožd“ nutraukia transliacijas

Liberalus Rusijos televizijos kanalas „Dožd“ ketvirtadienį pranešė, kad laikinai stabdo darbą, gavęs valdžios...

Rinkodara
2022.03.03
Rusijos propagandos mašina TV – brukama iškreipta realybė Premium 5

Kaip neseniai per užblokuotą „Current Time“ televiziją kalbėjo Leonidas Gozmanas, Rusijos politologas,...

Rinkodara
2022.03.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku