Saugius restoranus ir viešbučius žymės nauju prekės ženklu

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija pristatė naują prekinį ženklą Safe and Clean (Saugu ir švaru), reiškiantį, jog juo pažymėtos svetingumo įstaigos laikosi pandemijos laikais itin svarbių saugumo reikalavimų.
Pamatei šį ženklą ant durų ir būk tikras tu esi saugus, pranešime sako Evalda Šiškauskienė, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) prezidentė.
Pasak jos, COVID-19 verslui padiktavo naujų, neregėtų iššūkių, tad užklijuotas ženklas Lietuvos ir užsienio turistams skelbs aiškią žinią šiame restorane ar viešbutyje yra saugu, švaru ir kruopščiai laikomasi detaliai surašytų saugumo reikalavimų.
LVRA teigia jau sulaukusi daug paraiškų iš verslo, panorusio įgyti naująjį saugaus ir švaraus svetingumo ženklą.
Tokį ženklą svečiai netrukus išvys ant pirmųjų jį pelniusių restoranų ir viešbučių nuo Klaipėdos, Birštono, Vilniaus iki Druskininkų.
Neabejojama, jog šis ženklas taps tarsi vedliu svečiams, siekiantiems maksimalaus saugumo koronaviruso akivaizdoje.
Ženklas reiškia, jog įstaigoje taikomi aukščiausi saugumo reikalavimai įvairioms sritims nuo apgyvendinimo, maitinimo, SPA / sporto zonos ar konferencijų salių iki vaikų zonos ir bendrųjų erdvių, skiriant didelį dėmesį ir darbo vietų priežiūrai bei darbuotojų mokymui.
Šis verslas specifinis svečiai į viešbutį ar restoraną atvyksta kaip į namus, tad saugumas visiems labai aktualus. Pasitarę su kitomis institucijomis, sieksime, kad šį ženklą galėtume naudoti portaluose Booking.com, Trip Adviser ir kt. su žinia, kad Lietuvos viešbučiuose ir restoranuose yra saugu, sako E. Šiškauskienė.
Anot jos, toks ženklas bus aktualus dar gana ilgai.
Asociacija parengė specialų aprašą, kuriame išdėstyti reikalavimai ženklo įgijimui. Teigiama, kad jų kur kas gausiau nei reikalauja sveikatos institucijos.
320 narių vienijanti asociacija, kaip teigia E. Šiškauskienė, ženklo neketina dalinti laisva ranka.
Daug verslo viešbučių bus užsidarę iki pavasario, bet restoranai, SPA viešbučiai duris atvers greičiau. Labai norime, kad Lietuvai atsivėrus sienas užsienio svečiams, būtų aiški žinutė, jog esam saugūs, pasiruošę ir pas mus galima drąsiai vykti tiek verslo reikalais, tiek ir poilsiui, kalbėjo ji.
Dovilė Šipelienė, Panevėžio keturių žvaigždučių viešbučio Romantic vadovė, pranešime teigia matanti daug priežasčių, kodėl šis ženklas naudingas viešbučiui.
Visų pirma, gavome papildomos informacijos, kaip užtikrinti saugumą. Kai kurių smulkmenų nebuvome nė pagalvoję, pavyzdžiui, brošiūras laminuoti ir dezinfekuoti. Visa tai dėl klientų saugumo, nes yra labai bijančių, į viešbučius žiūrinčių, kaip į užkrato šaltinį. Šis pripažintas ženklinimas svarbus argumentas juos nuginkluoti, sako ji.
Rimantas Šimkevičius, Birštone įsikūrusio viešbučio Royal Spa vadovas, įsitikinęs, kad šis ženklas yra garantas svečiams. Tai kaip ir viešbučio žvaigždučių skaičius. Klientas supranta, kad ne pats viešbutis jas sugalvojo ir užsikabino, vadinasi, jį sertifikavo, vertino, kalbėjo R. Šimkevičius.
Teigiama, kad lietuviškojo ženklo praktiką ketina pritaikyti ir Latvija bei Estija.
Ateityje tokiu ženklu, manoma, galėtų pasinaudoti ir kitos verslo šakos kultūrinių renginių organizatoriai, teatrai ir pan.
Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos sumanymą sukurti tokį ženklą finansuoja MITA (Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra) pagal projektą Safe and Clean svetingumo verslo ženklo sukūrimas ir įdiegimas, turizmo sektoriaus vadovų ir darbuotojų inovatyvūs mokymai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti