Saugius restoranus ir viešbučius žymės nauju prekės ženklu

Publikuota: 2020-11-18
Bendrovės nuotr.
svg svg
Bendrovės nuotr.
„Verslo žinios“

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija pristatė naują prekinį ženklą „Safe and Clean“ („Saugu ir švaru“), reiškiantį, jog juo pažymėtos svetingumo įstaigos laikosi pandemijos laikais itin svarbių saugumo reikalavimų.

„Pamatei šį ženklą ant durų ir būk tikras – tu esi saugus“, – pranešime sako Evalda Šiškauskienė, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) prezidentė.

Pasak jos, COVID-19 verslui padiktavo naujų, neregėtų iššūkių, tad užklijuotas ženklas Lietuvos ir užsienio turistams skelbs aiškią žinią – šiame restorane ar viešbutyje yra saugu, švaru ir kruopščiai laikomasi detaliai surašytų saugumo reikalavimų.

LVRA teigia jau sulaukusi daug paraiškų iš verslo, panorusio įgyti naująjį saugaus ir švaraus svetingumo ženklą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tokį ženklą svečiai netrukus išvys ant pirmųjų jį pelniusių restoranų ir viešbučių nuo Klaipėdos, Birštono, Vilniaus iki Druskininkų.

Neabejojama, jog šis ženklas taps tarsi vedliu svečiams, siekiantiems maksimalaus saugumo koronaviruso akivaizdoje.

Ženklas reiškia, jog įstaigoje taikomi aukščiausi saugumo reikalavimai įvairioms sritims – nuo apgyvendinimo, maitinimo, SPA / sporto zonos ar konferencijų salių iki vaikų zonos ir bendrųjų erdvių, skiriant didelį dėmesį ir darbo vietų priežiūrai bei darbuotojų mokymui.

„Šis verslas specifinis – svečiai į viešbutį ar restoraną atvyksta kaip į namus, tad saugumas visiems labai aktualus. Pasitarę su kitomis institucijomis, sieksime, kad šį ženklą galėtume naudoti portaluose „Booking.com“, „Trip Adviser“ ir kt. su žinia, kad Lietuvos viešbučiuose ir restoranuose yra saugu“, – sako E. Šiškauskienė.

Anot jos, toks ženklas bus aktualus dar gana ilgai.

Asociacija parengė specialų aprašą, kuriame išdėstyti reikalavimai ženklo įgijimui. Teigiama, kad jų kur kas gausiau nei reikalauja sveikatos institucijos.

320 narių vienijanti asociacija, kaip teigia E. Šiškauskienė, ženklo neketina dalinti laisva ranka.

„Daug verslo viešbučių bus užsidarę iki pavasario, bet restoranai, SPA viešbučiai duris atvers greičiau. Labai norime, kad Lietuvai atsivėrus sienas užsienio svečiams, būtų aiški žinutė, jog esam saugūs, pasiruošę ir pas mus galima drąsiai vykti tiek verslo reikalais, tiek ir poilsiui“, – kalbėjo ji.

Dovilė Šipelienė, Panevėžio keturių žvaigždučių viešbučio „Romantic“ vadovė, pranešime teigia matanti daug priežasčių, kodėl šis ženklas naudingas viešbučiui.

„Visų pirma, gavome papildomos informacijos, kaip užtikrinti saugumą. Kai kurių smulkmenų nebuvome nė pagalvoję, pavyzdžiui, brošiūras  laminuoti ir dezinfekuoti. Visa tai dėl klientų saugumo, nes yra labai bijančių, į viešbučius žiūrinčių, kaip į užkrato šaltinį. Šis pripažintas ženklinimas – svarbus argumentas juos nuginkluoti“, – sako ji. 

Rimantas Šimkevičius, Birštone įsikūrusio viešbučio „Royal Spa“ vadovas, įsitikinęs, kad šis ženklas yra garantas svečiams. „Tai kaip ir viešbučio žvaigždučių skaičius. Klientas supranta, kad ne pats viešbutis jas sugalvojo ir užsikabino, vadinasi, jį sertifikavo, vertino“, – kalbėjo R. Šimkevičius.

Teigiama, kad lietuviškojo ženklo praktiką ketina pritaikyti ir Latvija bei Estija.

Ateityje tokiu ženklu, manoma, galėtų pasinaudoti ir kitos verslo šakos – kultūrinių renginių organizatoriai, teatrai ir pan.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos sumanymą sukurti tokį ženklą finansuoja MITA (Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra) pagal projektą „Safe and Clean“ svetingumo verslo ženklo sukūrimas ir įdiegimas, turizmo sektoriaus vadovų ir darbuotojų inovatyvūs mokymai“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03
Planeta Vilnius ieško Ryšių su žiniasklaida specialisto (-ės)! Verslo tribūna

Jei puikiai supranti žiniasklaidos pasaulį, žinai, kodėl žurnalistams svarbu atsakymus gauti greitai ir...

Rinkodara
2022.06.02
„Delfi“ perka Lietuvos naujienų agentūrą „Elta“

UAB „Delfi“, kurios 100% akcijų priklauso estų žiniasklaidos bendrovei „Ekspress Grupp“, perka naujienų...

Rinkodara
2022.05.31
Rusai prarado prieigą prie „Netflix“

„Netflix“ abonentai Rusijoje prarado prieigą prie srautinės televizijos, Vakarų bendrovei pasitraukus iš...

Verslo aplinka
2022.05.30
Geriausios reputacijos influenceriai „YouTube“ tinkle Premium 4

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „YouTube“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.29
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku