Rytojaus boutique viešbutis

Publikuota: 2020-10-03
Nuotr. iš asmeninio albumo
svg svg
Nuotr. iš asmeninio albumo
Interjero dizainerė, interjero dizaino studijos „Autentiški Interjerai“ įkūrėja

Kaip tuberkuliozė nupiešė kontūrus modernistinei architektūrai, taip ir tikėtina, kad COVID-19 bus vienas iš faktorių, nulemsiančių, kaip atrodys XXI amžiaus boutique viešbučiai.

Baigiasi nuobodžių viešbučių ir nakvynės vietų era – savininkai norėdami pritraukti daugiau svečių, turėtų suklusti ir prisitaikyti prie rytojaus kliento poreikių, sukurdami tokią erdvę, kuri aprėptų visus 5 žmogaus pojūčius – uoslę, regą, lytėjimą, skonį ir klausą. Tik tuomet klientas bus pasiruošęs įsigyti jūsų pasakojamą istoriją bei gauti unikalių potyrių.

Klientas rinkdamasis boutique viešbutį svajoja atsiriboti nuo rutinos, pamiršti kasdienius darbus, patirti kažką naujo, pasisemti teigiamų įspūdžių. Keliones, įdomų interjerą ir naujas patirtis dievinantis klientas, sudėtingiausiu periodu ir po jo investuos į keliones ir ras būdą keliauti. Tad XXI amžiaus boutique viešbučio kompleksas yra išieškoto dizaino, kuriame natūraliai įsilieja ir modernios technologijos, užtikrinančios klientų ir darbuotojų saugumą. Svarbiausias dalykas, į kurį atsižvelgiame kurdami išskirtinį boutique viešbučio interjerą - ieškome sąlyčio tarp originalios architektūros, kūrybiškų sprendimų, norimos komunikuoti prekinio ženklo istorijos ir tikslinio viešbučio lankytojo. O šiandien dar prisidėjo ir naujųjų technologijų pritaikymas kuriant saugų ir stilingą rytojaus boutique viešbučio interjerą.

Kaip keisis erdvės ilgalaikėje perspektyvoje ir kaip tinkamas boutique viešbučio interjeras padeda pritraukti naujų klientų?

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Bendros erdvės

Modernus vestibiulis nebeturi tradicinių erdvių, kurios yra skirtos specifinėms funkcijoms kaip administracija, erdvė prisėsti, restoranas, erdvė darbui ir panašiai. Šiandien viešbučio svečias nori naujų potyrių ir nenori būti įrėmintas. Jis jaučiasi laisvai ir renkasi vietą prisėsti, pavalgyti ar dirbti pagal interjero nuotaiką. Interjero dizaino dėka kuriame skirtingas atmosferas kiekvienoje iš mikro-erdvių, atidalindami patalpas biofiliniais, funkciniais ir kitais stilingais ir saugiais sprendimais, kurie ne gąsdintų ar kitaip primintų apie šiandienos nestabilią situaciją, bet pakeltų nuotaiką, suteiktų saugumo pojūtį.

Ar postpandeminiame pasaulyje vis dar aktuali administratūra ir įsiregistravimas padedant darbuotojui ? O galbūt klientas, galvodamas apie savo ir kitų saugumą, norės patekti į kambarį programėlės pagalba, gauti „welcome package“ ir nebendrauti su darbuotojais ?

Saugumą užtikrinančios modernios technologijos

Šiandien nedaugelyje vietų galime pastebėti laikinus saugumo sprendimus - meniu diktavimas žodžiu, saugaus atstumo žymėjimas stiliaus ir pridėtinės vertės neteikiančiomis saugos juostomis, bufeto atsisakymas ar užsakyto maisto atnešimas prie durų. Projektuodami rytojaus viešbutį interjero dizaineriai ieško būdų, kaip galima būtų laikinus neišvaizdžius sprendimus paversti moderniais ir intuityviais, nepastebėtai įlieti į sugalvotą viešbučio interjero konceptą, kad būtų gražu, saugu ir funkcionalu. Modernių technologijų diegimas sukuria pridėtinę vertę ir teigiamą investicijų grąžą. Argi lankytojas nenorėtų, kad jo saugumu būtų pasirūpinta? Judesiu kontroliuojami WC vandens ir dangčio nuleidimai, automatiškai aktyvuojamas TV ar projektorius, uždaromos užuolaidos, sureguliuojamas apšvietimas atitinkamai nuotaikai?

Interjero dizaino specialistai pasaulyje net kalba apie Paternoster liftų, kurie buvo populiarūs XX amžiuje, atgaivinimus. Bet ar tai vieną dieną gali tapti rytojaus viešbučių realybe?..

Maistas

Jeigu viešbutyje buvo teikiamas bufeto tipo maitinimas, dabar yra puiki proga paieškoti kitų sprendimų - pakeisti į ? la carte, kuris yra labiau vertinamas dėl savo šviežumo bei ekologijos, kadangi nėra išmetama tiek daug maisto ar sukurti visai kitokią valgymo patirtį. Boutique tipo viešbučiai garsėja savo išskirtiniais restoranų konceptais, tuo pritraukdami smalsius klientus, kurie ateina į restoraną, norėdami patirti kažką nauja.

Nepaisant beribių galimybių sukurti visavertį restoraną viešbutyje, kuris yra saugus ir pritaikytas postpandeminiam gyvenimui, neatmetama tikimybė, kad populiarės maisto pristatymas į kambarį. Tai gali būti paprastas maisto pristatymas dėžutėje jį paliekant specialioje suprojektuotoje nišoje, ar gilesnės valgymo ceremonijos sūkurimas pristatant visavertį gražiai pateiktą maistą ir paliekant specialiai tam sukurtoje nišoje, jungiančią koridorių ir kambarį.

Lauko erdvės

Pastebėta, kad pandemijos paveiktas lankytojas jaučiasi saugiau lauko erdvėse ir mieliau renkasi tuos viešbučius, kurie turi lauko erdvių. Pasisekė tiems verslams, kurių erdvės turi terasas ar balkonus - terasoje klientas jaučiasi žymiai saugiau, yra mažiau suvaržytas. Interjero pratęsimas lauke yra puikus būdas sukurti naują ir saugią bendravimo erdvę. Lauko terasa ar tinkamai sukurta nuotaika balkone gali duoti pridėtinės vertės boutique viešbučiui.

SPA

Baseinai ir SPA gali būti vienos saugiausių erdvių viešbutyje - tinkamai dezinfekuotas ir chloruotas vanduo naikina bakterijas bei yra saugesnė terpė nei bendravimas tarpusavyje nurodyto saugumo zonoje.

Saugios interjero apdailos medžiagos

Kurdami viešbučio interjerą interjero dizaineriai susidurs su iššūkiu parenkant tinkamas apdailos medžiagas, audinius ir kitas interjero detales, kurios būtų ne tik stilingos, įspūdingos, bet ir lengvai valomos. Kitas rūpestis, su kuriuo susidurs – tinkamai suvaldyti interjero medžiagas, kad boutique viešbutis netaptų panašus į gydymo įstaigą. Šiandien idealus viešbutis yra tas, kuriame parinktos kokybiškos, ilgaamžės medžiagos, kurios ne tik įspūdingai atrodo, bet ir yra lengvai prižiūrimos.

Kambariai

Tikėtina, kad kambariai taps didesni, kad galėtų talpinti žymiai daugiau veiklų nei tik miegas. Iki dabar visos erdvės buvo kaip įmanoma mažinamos, manant, kad lankytojai daugiau laiko leis bendrose erdvėse. Šiandienos vartotojas nori turėti teisę pasirinkti, kur norės dirbti ar sportuoti - bendroje erdvėje ar savo kambaryje. Kambariuose technologijos susipina su dizainu taip sukuriant erdvę, kurioje lankytojas jaučiasi saugus ir įkvėptas.

Pandemija ir postpandeminis metas yra tikrai kupinas iššūkių viešbučių savininkams. Šiandien visa HoReCa industrija optimizuoja kaštus ir stengiasi išgyventi krizę, bet yra didelė viltis, kad šios krizės dėka viešbučių industrija žengs didžiulį žingsnį į priekį, pasitelkus interjero dizainą ir naujas technologijas. Ir visgi, kaip toliau keisis rytojaus viešbučių standartai ir koks bus tas idealus rytojaus boutique viešbutis, į kurį norėsis atvykti ?..

Komentaro autorė - Aida Šniraitė, interjero dizainerė, interjero dizaino studijos „Autentiški Interjerai“ įkūrėja

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Sitkūnų radijo stotis pradeda transliacijas pasaulio rusakalbiams apie karą Ukrainoje 1

Darbą nuo rugpjūčio pradžios atnaujino Sitkūnų radijo stotis Kauno rajone, ji vidurinėmis bangomis transliuos...

Rinkodara
2022.08.12
„Disney+“ aplenkė „Netflix“ pagal prenumeratorių skaičių

Didžiausia pasaulyje pramogų ir žiniasklaidos bendrovė „Walt Disney“ srautinio transliavimo paslaugos...

Rinkos
2022.08.11
„Paramount“ pelnas traukėsi trečdaliu

JAV žiniasklaidos milžinės „Paramount Global Inc.“ (ankstesnis pavadinimas „ViacomCBS Inc.“) antrojo metų...

Rinkos
2022.08.05
Naujienų portalai sutarė vienodai žymėti reklamas

Didieji naujienų portalai susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų...

Rinkodara
2022.07.28
„Respublikos leidiniams“, „Diena Media News“ ir „Lietuvos rytui“ skirtos baudos už klaidinančią reklamą 1

Laikraščių „Respublika“, „Kauno diena“, „Klaipėdos diena“ ir „Lietuvos ryto“ valdytojoms Vartotojų teisių...

Rinkodara
2022.07.18
„Netflix“ žada siūlyti pigesnius prenumeratos planus su reklama

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į...

Inovacijos
2022.07.14
„Eurobarometro“ apklausa: ES piliečiai labiausiai pasitiki tradicine žiniasklaida 2

Televizija (75%) yra pagrindinis ES piliečių, ypač atstovaujančiųjų vyresniajai kartai, žinių šaltinis, rodo...

Rinkodara
2022.07.12
„Eltos“ direktore paskirta D. Juozaitytė, vyr. redaktoriumi – V. Bruveris 1

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta Daiva Juozaitytė, pastaruosius aštuonerius metus dirbusi „Delfi“...

Vadyba
2022.07.01
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku