„Flipo“ kūrėjai: e. pirkėjams rūpi ne tik prekės pristatymas – svarbu ir patogus grąžinimas

Publikuota: 2020-09-21
„Omniva LT“ komercijos vadovas Justinas Pileckas.
svg svg
„Omniva LT“ komercijos vadovas Justinas Pileckas.

Galimybė patogiai grąžinti įsigytas prekes internete šiandieniams pirkėjams yra vienas motyvų apsisprendžiant, ar prekė bus įsigyta. O iki trečdalio lietuvių, pirkusių internetu, lieka nepatenkinti gauta preke ir nori ją grąžinti. Atitinkamai galimybės grąžinti prekes vis labiau nulemia ir konkurencinį e. parduotuvių pranašumą, kai panašių prekių pasiūla rinkoje yra plati. Taip pat tam įtakos turėjo COVID-19 pandemija – ji e. komerciją iškėlė ant pjedestalo.

„Tendencijos tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje rodo, kad, sparčiai augant e. prekybos rinkai, kartu didėja ir prekių grąžinimo mastas. Vartotojų lūkesčiai dėl apsipirkimo internetu kokybės yra aukšti – toks pat patogus prekės grąžinimas kaip ir prekės įsigijimas ar pristatymas tampa vienodai svarbu. Jei pirkėjams prekių grąžinimo sąlygos nėra aiškios arba procesas yra per daug sudėtingas, tai gali būti priežastimi atšaukti prekės užsakymą ir paskatinti kitą kartą rinktis alternatyvų pardavėją“, – įžvalgomis apie apsipirkimo internetu tendencijas dalijasi „Omniva LT“ komercijos vadovas Justinas Pileckas.

Rugsėjo pabaigoje antrus metus iš eilės vyks „Omniva LT“ organizuojamas nemokamas „Omniva e. Forum 2020“ renginys. Šiais metais bus kviečiama persikelti į virtualią erdvę ir dalyvauti webinare, kuris skirtas prekių grąžinimo tendencijoms e. komercijoje – „Kaip sumažinti grąžinamų prekių skaičių?“.

Naujos galimybės e. parduotuvėms

Atsižvelgdama į rinkos ir vartotojų poreikį, šį rudenį „Omniva LT“ pristatė naują prekių grąžinimo platformą „Flipo“, kurios tikslas – padėti verslui supaprastinti prekių grąžinimo administravimą, o pirkėjams – suteikti galimybes patogiai grąžinti prekes.

„Nauja paslauga pirkėjams užtikrins greitą ir patogų prekių grąžinimą per platformą, o verslui – galimybę įvertinti grąžinimų mastą ir inicijuoti reikiamus pokyčius tam, kad sumažintų grąžinamų prekių skaičių. Naudodamasis šia paslauga verslas taip pat turės galimybę paskatinti klientus vietoj prekės grąžinimo rinktis ją pakeisti kita. Tiesiogiai per platformą koordinuojamas prekių grąžinimas nereikalaus papildomo derinimo su e. parduotuve, tad klientų aptarnavimo skyriai sulauks mažiau skambučių, o e. parduotuvėms nereikės papildomų išteklių sklandžiam prekių grąžinimo procesui užtikrinti“, – apie naują e. komercijai skirtą paslaugą pasakoja J. Pileckas.

Per šią platformą pirkėjai galės grąžinti visų siuntų vežėjų jiems pristatytas siuntas per „Omniva“ paštomatų tinklą, kurį šiuo metu sudaro 300 paštomatų visoje šalyje.

nuotrauka::1

Karantino atnešti pokyčiai

J. Pileckas atkreipia dėmesį, kad e. prekyba sparčiai auga kiekvienais metais, tačiau vos per kelias karantino savaites ji pasiekė lygį, kuris anksčiau buvo prognozuotas tik po kelerių metų. Skaičiuojama, kad per pirmus karantino mėnesius vien jų bendrovė pristatė beveik tris kartus daugiau siuntų nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Bendrovė prognozuoja, kad kalėdiniu laikotarpiu paštomatų užimtumas vėl smarkiai išaugs, todėl ruošdamasi sezono pikui ji investuos apie 1 mln. eurų į tinklo plėtrą. Planuojama lapkritį pradėti nuo populiariausių paštomatų praplėtimo papildomais moduliais ir pabaigti kituose miestuose iki aktyviausio sezono pradžios.

Iš viso iki šių metų pabaigos prie esamų „Omniva LT“ paštomatų numatoma pridėti 200 papildomų modulių, kurie leis padidinti dabar turimus pajėgumus iki 20 proc. „Didesnis paštomatų tinklas aktualus ir e. parduotuvių operatoriams, naudojantiems paprastesnio prekių grąžinimo platformą“, – pabrėžia J. Pileckas.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Tele2“ teisėtai laimėjo CPO LT konkursą, nusprendė teismas 1

Teismas, išnagrinėjęs ieškinį dėl CPO LT organizuoto centralizuoto mobiliojo ryšio paslaugų pirkimo „Lietuvos...

Technologijos
2020.09.30
Siekiant plėtoti vandens turizmą sumažintas Nemuno priešakinės deltos rezervatas

Siekiant plėtoti vandens turizmą sumažintas Nemuno priešakinės deltos gamtinis rezervatas.

Verslo aplinka
2020.09.30
Vyriausybė kilstelėjo užmokestį už antrinę teisinę pagalbą

Vyriausybė kilstelėjo įkainius už suteiktą antrinę teisinę pagalbą ar mediaciją advokatams ir mediatoriams –...

Paslaugos
2020.09.30
„Autokurto“ įkūrėjas užleidžia vadovo vietą pagrindiniam akcininkui  1

Iš generalinio direktoriaus pareigų bendrovėje „Autokurtas“ traukiasi Vytautas Garbenis, ilgametis įmonės...

Tyrimas: ko nebenori klientai ir kokiame versle svarbu pradėti aptarnauti per 2–3 minutes Premium

Kai įvairiausių prekių ir paslaugų pasirinkimas – didžiulis, pardavėjams svarbu žinoti, ko tikisi jų...

Paslaugos
2020.09.30
„Telia Lietuva“ susitarė dėl biuro nuomos Kaune

Telekomunikacijų AB „Telia Lietuva“ susitarė dėl 3.790 kv. m ploto nuomos Kauno verslo centre „Prime“.

Statyba ir NT
2020.09.30
Prašo lėktuvų keleiviams privalomą izoliaciją pakeisti išankstiniais testais 1

Oro transporto organizacijos siūlo valstybėms naudoti tarptautinį testavimo modelį, kuris leistų išvengti...

Kompiuterių pardavėjai išgyveno Kalėdas, kurias statistikai praleido Premium

Statistikos departamentas (SD) skelbia, kad šiemet asmeninius kompiuterius turi 77%, o interneto prieigą –...

Technologijos
2020.09.30
„Eylean“ patirtis: „Lean“ bei „Kanban“ pasiteisina ir IT sistemose Premium

Skaitmeninių bendradarbiavimo sprendimų įmonė „Eylean“, pernai atsiskyrusi nuo bendrovės „Prewise“ ir...

Technologijos
2020.09.30
Jungtinėje Karalystėje 5G įrangą tieks „Nokia“

Suomijos „Nokia“ tampa didžiausia įrangos tiekėja britų telekomunikacijos holdingui BT (buvusiai kompanijai...

Technologijos
2020.09.29
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
Pristatytas Lietuvos skonių žemėlapis ir specialus restoranų žymėjimas 2

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ sužymėjo Lietuvos maitinimo įstaigas, kuriose...

Paslaugos
2020.09.29
Iš 17-os partijų tik 9-oms rūpi inovacijos ir tik 5-ios turi planą Premium 8

Visuotinai sutariama, kad sėkmingos Lietuvos plėtros ir augimo pagrindas yra pažangi ekonomika, grįsta...

Technologijos
2020.09.29
Užsimojo Lietuvoje išpopuliarinti laikinojo teisininko paslaugą Premium 3

Advokatų kontora „Sorainen“ Lietuvoje pradeda teikti laikinojo teisininko paslaugą, kai už fiksuotą mokestį...

Paslaugos
2020.09.29
Rugpjūtį kavinių ir restoranų apyvarta traukėsi 9%

2020 m. rugpjūtį, palyginti su 2019 m. rugpjūčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Paslaugos
2020.09.28
„Uber“ laimėjo apeliacinį procesą dėl licencijos atnaujinimo Londone 

„Uber“ pirmadienį laimėjo bylą Londone teisme, teisėjui nusprendus, kad įmonė gali vykdyti veiklą, nepaisant...

„Bitė“ laimėjo nemažą konkursą JAV 6

„Bitė Lietuva“ laimėjo JAV įmonės „iTraq“ skelbtą paslaugų konkursą ir ryšiu aprūpins apie 100.000 jos...

Technologijos
2020.09.28
„Novian“ grupė turi naują vadovą

IT infrastruktūros paslaugų ir programavimo grupę „Novian“ valdančiai to paties pavadinimo bendrovei pradėjo...

Vadyba
2020.09.28
JAV teisėjas sustabdė draudimą atsisiųsti „TikTok“

Jungtinėse Valstijose ir toliau bus galima atsisiųsti kinišką trumpų vaizdo įrašų programėlę „TikTok“ iš „App...

Technologijos
2020.09.28
ES kova su JAV technologijų titanais pasiekė naujas aukštumas: debesis Premium

Europos Komisija (EK) jau ėmėsi veiksmų, siekdama teisingiau (Europos požiūriu) apmokestinti JAV technologijų...

Technologijos
2020.09.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus