Prekės ženklas „aromama“ per karantiną raškė pelną: sėkmę lėmė įdirbis

Reklama publikuota: 2020-06-22
Giedrė ir Remigijus Veličkos, MB „Filmai ir kvapai“, valdančios prekės ženklą „aromama“, įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
svg svg
Giedrė ir Remigijus Veličkos, MB „Filmai ir kvapai“, valdančios prekės ženklą „aromama“, įkūrėjai. Bendrovės nuotr.

COVID-19 pandemija šiemet pakoregavo verslo planus, daugumos įmonių – ne į teigiamą pusę. Tačiau Kauno MB „Filmai ir kvapai“, valdanti prekės ženklą „aromama“, į liūdnąją statistiką nepapuola. Bendrovė kovą skaičiavo rekordinį pelną, o prie naujai atidarytų parduotuvių, kurios duris atvėrė prekybai itin nepalankiu metu, driekėsi eilės.

Šio pavasario tikslus bendrovė įgyvendino su kaupu. Vien per kovą įmonės apyvarta sudarė beveik 0,5 mln. Eur – arba ketvirtadalį visos pernai metų apyvartos.

Giedrė Veličkienė, prekės ženklo „aromama“ kūrėja ir jį valdančios bendrovės „Filmai ir kvapai“ direktorė, sako, kad sėkmę lėmė ne tik žmonių noras per pandemiją ieškoti natūralių apsisaugojimo ir sveikatos stiprinimo priemonių, bet ir lojali komanda bei įdirbis ugdant šalies vartotojus.

„Karantino sąlygomis komanda mobilizavosi, dirbo tai, ką reikia ir kas galbūt pagal pareigas net nepriklauso. Didžiulis ir mūsų gaminių vartotojų indėlis. Susidomėjimas aromaterapijos produkcija pastaraisiais metais auga. Tačiau taip buvo ne visada. Aromaterapija nėra vaistai, ji negydo vėžio, rimtų ligų ir susirgimų. Tai – pagalbos būdas kasdieniams negalavimas. Šalies vartotojus reikėjo edukuoti, tam tikra prasme – įvesti madą, supažindinti su galimybėmis“, — pradžią prisimena G. Veličkienė.

Iš pomėgio

Ji pasakoja, kad aromaterapija domisi nuo 15 m, o rimčiau į šią veiklą pasinėrė 2011 m. gimus pirmajam vaikui.

„Kaip ir visos mamos norėjau, kad sūnus augtų kuo natūraliau, todėl susidomėjau vaikų aromaterapija. Netrukus aliejų mišinukus jau maišiau ir pažįstamoms mamoms, kurios vis aktyviau klausinėjo, ką ir kaip darau pati. Galima sakyti, kad įmonė atsirado ne dėl iš anksto apgalvotos verslo strategijos, o kaip natūralus progresas ir pomėgio tąsa“, — kas paskatino laisvalaikio užsiėmimą paversti verslu, pasakoja G. Veličkienė.

Tuo metu ji daug važinėjo po Lietuvą, skaitė paskaitas ir rašė straipsnius apie sveikatingumą bei aromaterapijos naudą.

„Žinia apie mus plito iš lūpų į lūpas. Kai penki užsakymai per mėnesį virto keliomis dešimtimis užsakymų per dieną, supratome, kad šią veiklą reikia oficialiai įforminti kaip verslą. Taip 2014 m. atsirado pirmasis prekės ženklas „Sąmoningos mamos aromaterapija, kuris 2019 m. transformavosi į naują prekių ženklą „aromama“, — sako G. Veličkienė.

Nelengvos paieškos

Remigijus Velička, kuris įmonėje yra atsakingas už vadybą, papildo, jog gamybą perkelti iš namų į tam skirtas patalpas nebuvo paprasta.

„Kur tik ieškojome, visi mums sakė, kad tai – pernelyg sudėtinga. Iš tiesų reikia labai didelių investicijų, daug dokumentacijos, leidimų, darbo su institucijomis. Daugybę kartų teko išgirsti neigiamą atsakymą, nepasidavėme tik todėl, kad esame atkaklūs“, — teigia pašnekovas.

G. ir R. Veličkų sprendimas buvo kontraktinės gamybos principu bendradarbiauti su Lietuvos sveikatos mokslų universiteto vaistine. Tačiau užsakymų daugėjo ir darėsi akivaizdu, kad reikia savų patalpų ir darbuotojų.

„Su šešiais tuometiniais darbuotojais persikėlėme į 400 kv. m. patalpas, kuriose dirbame iki šiol, nors jau darosi ankšta, — pripažįsta G. Veličkienė. – 2018 m., kai atsirado nuosavos gamyklinės patalpos ir pirmoji parduotuvė, prasidėjo ir didysis augimas“.

Sudėtinės sėkmės dalys

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 darbuotojai, ji valdo keturias parduotuves: po vieną Kaune ir Šiauliuose, du „aromama“ prekybos taškai veikia Vilniuje. Paklausta apie tai, kas leidžia klestėti tuo metu, kai vartojimas visame pasaulyje įjungęs žemesnę pavarą, G. Veličkienė sako, jog „aromama“ visada išsiskyrė savo žaliavų kokybe.

„Vartotojai, partneriai ir konkurentai stebisi, kodėl kartais pas mus kai kurių produktų tiesiog nėra. Tai – sąmoningas sprendimas daryti labai gerai arba iš viso nedaryti, kitaip sakant, nedirbti su nepatikimais tiekėjais ar vidutinės kokybės žaliava. Jeigu kruopščiai iš šimtų kitų atsirinktas tiekėjas tam tikru metu neturi reikiamos žaliavos, mes į kompromisus taip pat neiname, todėl kai kurių prekių pas mus gali tiesiog nebūti, kad ir keturis mėnesius“, — darbo principus atskleidžia aromaterapeutė.

Taip pat, anot pašnekovės, itin svarbus įmonės pelno šaltinis yra el. parduotuvė, generuojanti apie pusę visų pardavimų.

„Rudenį, dar nežinodami, į kokią padėtį viso pasaulio verslą įstums COVID-19 pandemija, mes atidarėme atnaujintą el. prekybos platformą. Karantino metu, kai daliai įmonių  internete teko startuoti beveik nuo nulio, mums būtent el. prekyba leido išgyventi“, — apie laiku atliktą strateginį atsinaujinimą pasakoja G. Veličkienė.

Yra erdvės plėtrai

Lietuvoje atsiriekusi nemenką dalį ištikimų klientų, „aromama“ aktyviai ieško galimybių kitose rinkose, kuriose, anot R. Veličkos, gamintojui iš Lietuvos tikrai yra vietos.

„Esame pasirašę trejų metų sutartį su distributoriumi iš Kanados. Taip pat mezgame kontaktus su Olandija, Vokietija, Saudo Arabija, Latvija. Galimybių matome daug, nes, pvz., Latvijoje šiuo metu apie aromaterapiją žinoma tiek, kiek Lietuvoje prieš 8-10 metų“, — vertina pašnekovas.

FOTOGALERIJA : (10 nuotr.)

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ar saugu pietauti restorane Premium

Atėjus šiltajam metų laikui, miestų ir miestelių kavinės ruošiasi naujam sezonui ir skaičiuoja staliukus,...

Laisvalaikis
19:02
„Mezon“ nebeplėtos „Wi-Fi“ technologijos, atleidžia per 30 žmonių

Telekomunikacijų bendrovei „Bitė“ priklausanti įmonė „Mezon“ nebeplėtos bevielio ryšio „Wi-Fi“ technologijos.

Puslaidininkių krizei spręsti metami šimtai milijardų Premium

Per pramonę vilnijanti, tiekimo grandines draskanti ir produkciją branginanti puslaidininkių krizė greit...

Pramonė
15:35
„Microsoft“ JAV kariuomenei gamins papildytos realybės įrenginius už 22 mlrd. USD

JAV technologijų milžinė „Microsoft“ kurs JAV kariuomenei pritaikytą papildytos realybės įrenginio „HoloLens“...

Grupė „Re Verum“ įsigijo laidojimo rūmus sostinės Olandų gatvėje

Įmonių grupė „Re Verum“ įsigijo Vilniaus laidojimo rūmus Olandų gatvėje ir UAB „Ritualas“, kuri šiuose...

Paslaugos
14:13
„Bloomberg“: Lietuva nuo bankų gręžiasi į „fintech“ 1

Pandemija ir besikuriančios finansų technologijų bendrovės Lietuvoje paskatino„fintech“ sektoriaus plėtrą.

Pritarta pataisoms dėl žurnalistų teisės neatlygintinai gauti duomenis 3

Seimas po svarstymo bendru sutarimu pritarė Visuomenės informavimo įstatymo ir lydimųjų teisės aktų...

Rinkodara
11:16
Naudota programinė įranga: vieni džiaugiasi nusipirkę pigiau, kiti net už dyka neimtų Premium

Jau keleri metai, kai ir Lietuvoje galima įsigyti naudotos programinės įrangos. Į dažnai girdimą klausimą –...

Gazelė
10:57
Pandemijos pasekmės: IT specialistų trūkumo sausra plečiasi, o lietaus nematyti Premium 6

Su IT susijusių paslaugų augimas per pandemiją lėmė ir dar labiau padidėjusį šių specialistų poreikį. Verslo...

Ruošia pinigų gaudykles, bet greito pajamų atšokimo laukia ne visi  Premium

Atlaisvinimų išvakarėse nuo pandemijos nukentėję verslai nevienodai vertina savo galimybes atsigriebti,...

Finansai
08:59
Karjera įmonės viduje: kodėl tam verta skirti daugiau dėmesio būtent dabar? Premium

Neapibrėžtumo laikotarpiu darbuotojai pradėjo vertinti ne tik darbo turinį ir atlygį, bet dar labiau atsisuko...

Vadyba
05:45
Kelių mokesčiai – logistikos bendrovių galvos skausmas Verslo tribūna

Viena iš frazių, verčianti sunkiau atsidusti logistikos įmonių vadovus, prasideda taip: „Keičiasi kelių...

Paslaugos
02:22
Vilniuje planuojama atidaryti 8 naujas mokyklas 5

Trečiadienį Vilniaus miesto taryba pritarė sprendimui per artimiausius keletą metų Vilniuje atidaryti dar 8...

Paslaugos
2021.03.31
„ŽMONĖS Cinema“ pranešė patyrusi kibernetinę ataką, tačiau vartotojų duomenys nenukentėjo

Namų kino platforma „ŽMONĖS Cinema“ trečiadienį pranešė patyrusi kibernetinę ataką, tačiau vartotojų...

Technologijos
2021.03.31
Vilnius ruošia gelbėjimo ratą restoranams: skirs beveik 1,2 mln. Eur

Vilniaus miesto savivaldybės taryba rengia pagalbos restoranams ir kavinėms planą: tam bus skiriama beveik...

Paslaugos
2021.03.31
M. Adomėnas: URM linkusi siūlyti „Belorus“ sanatoriją perimti Lietuvos žinion

Užsienio reikalų ministerija svarsto siūlyti Minskui, kad Lietuva perimtų Baltarusijos valstybei...

Verslo aplinka
2021.03.31
Nepaisant prieštaravimų, Seime žadama kurti darbo grupę dėl žiniasklaidos savireguliacijos 1

Nepaisant dalies žiniasklaidos atstovų nepritarimo, Seimo Kultūros komitetas planuoja sudaryti darbo grupę...

Rinkodara
2021.03.31
Registrų centre – daugiau atvirų duomenų apie gyventojus ir verslą 1

Regionų geoinformacinės aplinkos žemėlapį (REGIA) papildė statistiniai Registrų centro (RC) duomenys apie...

Technologijos
2021.03.31
Švedijos „Miss Group“, įsigijusi „Interneto viziją“, žvalgosi Latvijoje ir Estijoje Premium 1

Švedijos kapitalo kompanijai „Miss Group“ pernai įsigijus vieną seniausių Lietuvos prieglobos ir susijusių...

Technologijos
2021.03.31
Subsidjų „lubas“ pakėlė iki 350.000 Eur, slenkstį nuleido iki 50% apyvartos kritimo 3

Vyriausybė pakeitė būsimos pagalbos verslui priemonės iš antrojo pagalbos paketo – subsidijų labiausiai...

Gazelė
2021.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku