„Thomas Cook“ 2020 m. gali sugrįžti į turizmo rinką

Kinijos bendrovė Fosun ketina panaudoti 178 metus skaičiuojantį žlugusio britų kelionių organizatoriaus Thomas Cook prekės ženklą savo kelionių platformoje, skirtoje Europos klientams.
Bloomberg, remdamasi savo šaltiniu, skelbia, kad Šanchajaus įmonė Fosun Tourism Group, kuri nusipirko Thomas Cook prekės ženklą po jo dramatiško žlugimo šiemet rugsėjį, 2020 metų pirmąjį pusmetį ketina pristatyti kelionių platformą su šiuo ženklu.
Pranešama, kad kai kurie iš esamų Fosun kelionių pasiūlymų bus sugrupuoti ir pervadinti Thomas Cook, siekiant privilioti keliautojus, ypač tuos, kurie Europoje yra susidūrę su Thomas Cook vardu.
Tiesa, prisiminimai apie Thomas Cook bankrotą gali neigiamai paveikti paklausą. Juk dėl šio kelionių organizatoriaus griūties buvo prarasta 9.000 darbo vietų Jungtinėje Karalystėje, 150.000 turistų kurį laiką buvo įstrigę užsienyje, o daugelio turistų atostogų planai buvo sugriauti.
VŽ primena, kad šiemet rugsėjo 23 dieną britų kelionių organizatorius Thomas Cook paskelbė nutraukiantis veikla.
Lapkritį tapo žinoma, kad Kinijos įmonė Fosun sumokėjo 11 milijonų GBP už Thomas Cook prekės ženklą ir du britų organizatorei priklausančius viešbučių ženklus Casa Cook ir Cooks Club, o taip pat jų domenų vardus, programas ir paskyras socialiniuose tinkluose.
Anot tuomentinių žiniasklaidos pranešimų, konkurentas TUI Group irgi domėjosi Thomas Cook ženklo pirkimu, tačiau jo pasiūlymas buvo atmestas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti