Šviežias paštas iš Lietuvos keliauja į užsienio šalis

Publikuota: 2019-05-03
Salotų baras „Fresh Post“ – panevėžietės verslininkės Ingos Tribuišienės idėja.
Salotų baras „Fresh Post“ – panevėžietės verslininkės Ingos Tribuišienės idėja.

Šviežių salotų baro sumanytoja ir įkūrėja Inga Tribuišienė įsitikinusi, kad gero verslo sėkmės recepto sudėtinės dalys – ne tik racionalūs skaičiavimai. Įsiklausymas į kliento poreikius ir gebėjimas jam pateikti produktą, kurtą iš širdies, gali atverti kelius ir į užsienio šalių rinkas.

Salotų baras „Fresh Post“ Vilniuje veikia jau du metus. Visa jo koncepcija – nuo vietoje gaminamo, sveiko, bet greito maisto iki unikalios pakuotės, kurioje jis pateikiamas – panevėžietės Ingos Tribuišienės idėja. Šeimos versle ji sukasi jau dešimtmetį, tiesa, rūpinasi kitokiais produktais – vandens jonizatoriais. Tačiau su sveikatinimu susijusi veikla organiškai atvedė ir prie maitinimo verslo idėjos.

Salotos kitaip

„Lietuviško kapitalo įmonę, gaminančią vandens jonizatorius, įkūrė mano tėtis. Šeimos verslas, kuriuo labai didžiuojuosi, kitąmet švęs 25 metų sukaktį, o aš jame esu jau dešimtmetį. Pristatinėdama žmonėms gydančiąsias jonizuoto vandens savybes greit pastebėjau, kad cheminės formulės jiems mažai ką sako. Gyva demonstracija parodant, kaip toks vanduo pakeičia daržovių, vaisių, apskritai maisto skonį, sukeldavo visiškai kitokį efektą. Taip kilo baro idėja“, – apie žingsnį į maitinimo verslą pasakoja I. Tribuišienė.

Pirmieji Vilniuje ir Šiauliuose atidaryti barai siūlė tik sultis, bet jų lankytojai neretai pasigesdavo ir sveikų užkandžių. Tada ir užgimė mintis atidaryti kitokį salotų barą, kuriame pagrindinį vaidmenį atliktų šarminis vanduo.

Ponia Inga su vandens jonizatoriais apkeliavo daugybę tarptautinių parodų visame pasaulyje, jose ir sėmėsi įkvėpimo apie šiandienos biuro darbuotojo poreikius. Anot jos, žmonės, paskendę darbuose, negali sau leisti nekreipti dėmesio į tai, ką valgo – pilnavertė mityba yra ir produktyvumo, ir sveikatos pagrindas. Tuo vadovavosi ir kurdama salotų barą: „Fresh Post“ verslo modelis orientuotas į užimtus dangoraižių darbuotojus, norinčius papietauti greitai, bet kokybiškai.

„Šviežia, gausu, sveika ir greita“ – pagrindinius „Fresh Post“ principus vardina I. Tribuišienė. Salotos čia gaminamos iš šviežių, aukštos kokybės ingredientų ir pradedamos ruošti tik jas užsakius prie baro, tačiau laukti jų tenka ne daugiau kaip 8 minutes. Bare naudojamas tik šarminis vanduo, čia įrengta ir jonizuoto šarminio vandens stotelė, kad visi norintys galėtų paskanauti sveiko vandens ar prisipilti į gertuvę. „Stengiamės dalintis sveikatos šaltiniu“, – paaiškina „Fresh Post“ įkūrėja, kuriai kasdienė veikla neša ne tik finansinę, bet ir moralinę grąžą, emocinį pasitenkinimą žinant, kad savo produktais prisideda prie žmonių sveikatinimo.

Unikali pakuotė

Ponia Inga pasakoja, kad vienas pagrindinių iššūkių vystant „Fresh Post“ idėją buvo suderinti kokybišką maistą ir greitį – kad salotas būtų patogu valgyti ir darbe, gamtoje ar parke ant suoliuko. Pakuotė turėjo būti ne tik estetiška, funkcionali, bet ir atitikti bendrą baro koncepciją. „Nenorėjau jokių asociacijų su azijietišku maistu, jokios plastmasės“, – sako p. Inga.

Vandens jonizatorių gamybos procese ne kartą bendradarbiavusi su akademine bendruomene, į pagalbą juos pasitelkė ir šįkart – taip drauge su mokslo atstovais buvo sukurta unikali „Fresh Post“ dėžutė, maloniai nustebinanti pirmąkart atėjusius lankytojus. Savaime suyranti, be jokių klijų pagaminta popierinė pakuotė sumaniai viduje talpina bandelę, padažo indelį ir salotas, o vienu judesiu iš dėžutės pavirsta patogia lėkšte.

„Bandėme, kūrėme, taisėme ir vėl tobulinome šią dėžutę beveik devynis mėnesius. Labai didžiuojuosi dar vienu nuostabiu mokslo ir verslo bendrystės rezultatu“, – apie realizuotą idėją pasakoja I. Tribuišienė. Lietuvių kurta „Fresh Post“ pakuotė spėjo pelnyti ir profesionalų pripažinimą – 2017 m. Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) laimėjo bronzą ir buvo įvertinta GERO DIZAINO diplomu.

Dėžutės idėja atsispindi ir baro interjere: atvira virtuvė, daug medžio, gyvi, stabilizuoti augalai atkartoja „Fresh Post“ koncepciją – skaidrumą ir šviežumą.

Ne tik Lietuvoje

Su šūkiu „Vitaminai darbui“ startavęs salotų baras dabar sulaukia ne tik pietaujančių biurų darbuotojų – sveiko maisto dėžutes išsineša žmonės vakarienei, ateina šeimos, net moksleiviai. Tokio rezultato „Fresh Post“ įkūrėja sako nesitikėjusi ir priimanti kaip ženklą, jog su verslo idėja pataikė į dešimtuką.

Kartu tai ir didelis paskatinimas plėtrai: duris verslo centre „3 Burės“ ką tik atvėrė antrasis „Fresh Post“ salotų baras, netrukus atidarymas numatytas ir Rygoje, kitąmet planuojama įžengti į Kauną bei toliau plėtoti tinklą Baltijos šalyse. I. Tribuišienė sako norinti išlaikyti pirminę kryptį ir kurtis ten, kur didelė biurų koncentracija – jų darbuotojai yra pagrindiniai salotų baro klientai.

Nuo sveikų salotų baro idėjos iki prekės ženklo „Fresh Post“ praėjo net dveji intensyvaus darbo metai. Tad nenuostabu, kad sėkmingai išvystyta ir išbaigta verslo idėja vilioja žmones, stokojančius savų minčių.  „Fresh Post“ idėjos autorė neslepia, kad tai, jog norima pasinaudoti svetimu produktu,  jai nėra malonu. Bet didžiuojasi, kad visa tai, kas dabar telpa po „Fresh Post“ ženklu – jos ir komandos, kuriai ji be galo dėkinga, kūrybos vaisius. Ji įsitikinusi, kad tai – tik sėkmingo „Fresh Post“ kelio pradžia.

„Sulaukėme dešimčių užklausų, tarp jų – iš Prancūzijos, Rusijos, Azijos, Skandinavijos šalių. Mus kviečia įsikurti ten, kur galbūt anksčiau galėjau tik pasvajoti atsidurti. Jau baigiame išgryninti franšizės modelį, su kuriuo aktyviai dalyvausime parodose. Manau, kad kaip ir mūsų kuriami vandens jonizatoriai, pamažu plintantys po visą pasaulį, taip ir „Fresh Post“ suras savo nišą ne tik Lietuvoje“, – ambicingai nusiteikusi I. Tribuišienė. 

FOTOGALERIJA Fresh Post Vilniuje (5 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
10:18
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
08:02
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
07:38
„Nordgain“ apskaitą tvarko dvidešimtyje šalių Premium

Apskaitos paslaugas teikianti UAB „Nordgain“ dvidešimtyje užsienio šalių turi apie 160 klientų, kuriems...

Finansai
05:45
Nuo gegužės 15 d. pinga skambučiai į kitas ES šalis 2

Nuo gegužės 15 d. iš savo šalies skambinant į kitą ES šalį minutė kainuos ne daugiau kaip 19 centų (be PVM),...

Paslaugos
2019.05.13
Vilniaus kongresų centro operatoriaus konkursas – vasaros pradžioje

Vilniaus kongresų centro, kuriamo vietoj nebenaudojamų Vilniaus sporto ir koncertų rūmų, operatoriaus...

Statyba ir NT
2019.05.13
„Ainava“ Klaipėdoje statys tekstilinę automobilių plovyklą už 2 mln. Eur Premium

Viena didžiausių Lietuvoje valymo paslaugų teikėjų UAB „Ainava“ plečia automobilių švaros paslaugų verslą.

Paslaugos
2019.05.13
VŽ paaiškina: ar klientus restorane gali aptarnauti darbuotojai, nemokantys valstybinės kalbos 2

Lietuvos restoranuose ir kavinėse gausėjant personalo iš užsienio, vis aktualesnis tampa klausimas, ar gali...

Paslaugos
2019.05.12
Palikite „Revolut“ ramybėje: pamokos startuoliui virstant korporacija Premium

Buvo geras žmogus. Simpatiškas vyras, pasižymėjo geru humoro jausmu. Neblogas darbininkas, turėjo auksines...

Verslo klasė
2019.05.11
Turkijos viešbučiai didina kainas – sako, lygiuojasi į Europą 11

Nors turistinis sezonas dar neįsibėgėjo, Turkijos viešbučiai jau kilstelėjo įkainius. Turkijos viešbučių...

Paslaugos
2019.05.11
Startuolis „iDenfy“ sukirto rankomis su „INVL Asset Management“ 1

Turto valdymo bendrovė „INVL Asset Management“ (INVL) sutarė dėl bendradarbiavimo su startuoliu „iDenfy“ (UAB...

Paslaugos
2019.05.10
Iš Vilniaus pradės tiesioginius skrydžius į Zanzibarą 4

Naująjį žiemos sezoną kelionių organizatorius „Itaka Lietuva“ keliautojams iš Lietuvos pasiūlys keliones...

Paslaugos
2019.05.10
Lietuvos pašto vadovė: nebus delsiama parduoti bendrovės NT 1

Valstybės valdomas Lietuvos paštas netrukus rinkai pasiūlys nemažai nekilnojamojo turto (NT) objektų,...

Statyba ir NT
2019.05.10
Europos viešbučiai raportavo apie stiprų pirmąjį ketvirtį

Pirmąjį 2019 m. ketvirtį pagrindiniai Europos viešbučių industrijos veiklos rodikliai gerėjo, rodo tyrimų...

Paslaugos
2019.05.10
Atkurta mobiliojo parašo paslauga 3

Penktadienį Estijos bendrovei „SK ID Solutions“ pavyko pašalinti vakar fiksuotus sutrikimus savo sistemose ir...

Paslaugos
2019.05.10
„Vilniaus vandenys“ išmokės 3 mln. Eur dividendų 2

UAB „Vilniaus vandenys“ pranešė akcininkams išmokėsianti 3 mln. Eur dividendų – geriamojo vandens tiekimo...

Paslaugos
2019.05.10
„Baltic Post“ prijungiama prie Lietuvos pašto 6

Kurjerių ir automatinių siuntų terminalų veiklą prižiūrinti bendrovė „Baltic Post“ įsilies į pagrindinę įmonę...

Palanga mes pirštinę Druskininkams – traukia mineralinio vandens kozirį Premium 2

Į lietuviškų mineralinio vandens kurortų gretas šalia Druskininkų ar Birštono bandys įsisprausti ir Palanga.

Paslaugos
2019.05.10
Lietuvoje įsikūręs startuolis žada pigų priėjimą prie pasaulio akcijų Premium 16

Australiškų šaknų „fintech“ startuolis „Evarvest“ sakosi panaikinsiantis smulkiems investuotojams finansinius...

Rinkos
2019.05.10
„Nexus“ filosofija „jokių nesąmonių“ grįžta „Google Pixel 3a“ pavidalu

Gegužės 7–9 d. Kalifornijoje (JAV) vykstančioje konferencijoje „Google I/O 2019“ JAV milžinė pristatė naują...

Paslaugos
2019.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau