Augantis vartojimas kilstelėjo „Tele2“ pajamas

Publikuota: 2019-04-24
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuosekliai augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas lėmė telekomunikacijų operatoriaus „Tele2“ pajamų didėjimą. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pajamos pasiekė 58,9 mln. Eur ir buvo 10,1% didesnės nei prieš metus.

„Tele2“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 22,2 mln. Eur ir buvo 25,3% didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

„Metus pradėjome sėkmingai: nuosekliai didėjantis klientų skaičius, vis dar šuoliais augantis duomenų vartojimas ir tikslingos investicijos nulėmė pajamų augimą. Jas ir toliau skirsime inovatyvių paslaugų kūrimui, pasirengimui 5G plėtrai bei dalyvavimui rudenį numatytame leidimų dažniams konkurse“, – pranešime spaudai teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pirmojo 2019 m. ketvirčio statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., bendras klientų skaičius padidėjo 2,7%, o verslo klientų skaičius pasiekė 191.900 ir yra 5% didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Pirmąjį šių metų ketvirtį vartotojai Lietuvoje naršė 67,6% daugiau nei tuo pačiu pernai. Pirmą pernai metų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 20.400 TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – 34.200 TB.

Keliaudami skambino ir naršė daugiau

Duomenų vartojimo augimas vis dar fiksuojamas ir keliaujančių po Europos Sąjungos šalis tarpe. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius keliautojai, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, naršė pusantro karto daugiau – duomenų kiekis padidėjo nuo 171.000 iki 311.000 GB.

Keliaujantys pastebimai daugiau ir skambino – iškalbėtų minučių skaičius, palyginus tą patį 2018 m. ir šių metų laikotarpį, yra trečdaliu didesnis, augo nuo 48 mln. iki 64 mln. minučių.

Bendrovės teigimu, prie finansinių rezultatų augimo prisidėjo ir toliau populiarėjanti namų interneto paslauga.

Vien šio segmento vartotojų skaičius išaugo iki 148.000, o tai yra 35% daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2018 m. (109.000 klientų).

Į ryšio kokybės gerinimą per pirmąjį 2019 m. ketvirtį „Tele2“ investavo daugiau nei 2 mln. Eur. Ypač daug dėmesio yra skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris operatoriaus tinkle dengia 81% Lietuvos teritorijos.

„Tele2“ 4G tinklas apima 99% šalies teritorijos.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1.284 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.

Kaip sekėsi konkurentams

Didžiausia Lietuvos telekomunikacijos rinkos bendrovė „Telia Lietuva“ savo pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus ir veiklos apžvalgą planuoja pristatyti ketvirtadienį, balandžio 25 d.

„Bitė Lietuva“ savo pajamų ir EBITDA rodiklių neskelbia.

Pranas Kuisys, „Bitė Lietuvos“ vykdomasis direktorius, teigia, kad pirmąjį šių metų ketvirtį „Bitė“ užbaigė pozityviai – toliau stebima tendenciją, kad klientai renkasi daugiau įvairių skirtingų paslaugų.

Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Bitės“ klientų skaičius augo daugiau kaip 7%. Pasak p. Kuisio, didžiausią įtaką tam turėjo mobiliojo plačiajuosčio interneto paslaugų augimas – čia klientų padaugėjo 36,6%.

Mobiliojo interneto duomenų šį ketvirtį „Bitės“ klientai per mėnesį sunaudojo 56% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Taip pat daug aktyviau naršo ir keliaudami po užsienį – čia augimas siekia 2,5 karto.

„Atsižvelgdami į tai toliau stipriname savo tinklo infrastruktūrą. Šiuo metu „Bitės“ 4G ryšys dengia 99% Lietuvos teritorijos, investicijos į tinklo plėtrą pirmąjį ketvirtį siekė 2,5 mln. Eur, o iki metų pabaigos išaugs iki 15 mln. Eur. Šiuo metu aktyviai plečiame bazinių stočių pralaidumą, kad jos efektyviau galėtų aptarnauti augančius duomenų srautus, atnaujiname savo „core“ tinklą ir ruošiamės pirmiesiems bandymams 5G srityje“, – komentuoja „Bitės“ vadovas.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Altechna R&D“ vairą iš Alfredo Šlekio perima Martynas Mažeika

Lazerių bendrovė „Altechna R&D“, veikianti su prekės ženklu „Workshop of Photonics“, turi naują vadovą.

Paslaugos
2019.11.11
Viešas laiškas nuo akcinės bendrovės Lietuvos pašto nepriklausomų buvusios valdybos narių 1

Pranešame, kad šiandien, lapkričio 11 d., AB Lietuvos pašto nepriklausomi buvusios Valdybos nariai informavo...

Verslo aplinka
2019.11.11
„Baltic Ground Services“ į elektrinius autobusus investuoja 30 mln. Eur

Antžeminės orlaivių priežiūros bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) investuoja 30 mln. Eur į elektrinius...

Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Aviacijos technologijų išradimai sudomino ir kariuomenę, ir verslą

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos instituto (AGAI) mokslininkai,...

Technologijos
2019.11.11
„Baltic Amadeus“ trijų ketvirčių rezultatai žada rekordines metų pajamas

Per tris šių metų ketvirčius IT sprendimų bendrovės „Baltic Amadeus“ pajamos perkopė 8 mln. Eur ir buvo 80%...

Paslaugos
2019.11.11
„SAI Global“ atidaro Kompetencijų centrą Vilniuje

Tarptautinė integruotus rizikos valdymo sprendimus ir turto valdymo paslaugas teikianti kompanija „SAI...

Paslaugos
2019.11.11
Debesijos infrastruktūros dalį įrengs „Blue Bridge“ 1

Debesijos infrastruktūros projekto dalį už 3,01 mln. Eur įgyvendins bendrovė „Blue Bridge“, nors viena iš...

Technologijos
2019.11.11
Apsispręskime, kiek atliekų mums reikia: daugiau ar mažiau 2

Šių metų rudenį pavadinčiau simptomišku ne tik elektronikos įrangos gamintojams ir importuotojams, bet ir...

Verslo aplinka
2019.11.10
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
Daugėja instrumentų investuoti į kosmoso pramonę

Investuotojai pasaulyje pamažu įgauna vis daugiau įrankių investuoti į perspektyvia laikomą kosmoso pramonę.

Rinkos
2019.11.10
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Verslas Rytuose: „Ashburn International“ vienu sandoriu paėmė trečdalį Azerbaidžano rinkos

Vienas stambiausių Azerbaidžano bankų „Pasha bank“ el. kortelių skaitytuvų tinklui stebėti ir valdyti...

Paslaugos
2019.11.08
Maisto ir gėrimų paroda BAF: degustacijos, diskusijos, meno instaliacijos

Lapkričio 8 ir 9 d. Vilniuje, parodų centre „Litexpo“, tęsiasi Baltijos maisto ir gėrimų paroda BAF. Čia...

Paslaugos
2019.11.08
Paprasta paslauga, virtusi pasauliniais patentais ir savitarnos inovacija Verslo tribūna

Tai, kas prieš 10 metų prasidėjo kaip elementari parkavimo paslauga, virto pasauliniais patentais grįstu...

Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
Prie „Telios“ jungiamas buvęs „Lintel“ Premium 1

„Telia Lietuva“ ir jos antrinė akcinė bendrovė vidinis paslaugų centras „Telia Customer Service LT“ (TCS) –...

Paslaugos
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau