Geri veiklos rezultatai atspindi sėkmingus pokyčius 

Publikuota: 2019-04-09
„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovė „Vilniaus vandenys“ gerais veiklos rezultatais su klientais dalijosi antrus metus iš eilės. 2018 m. bendrovė uždirbo 5,6 mln. eurų audituoto grynojo pelno, o jos EBITDA sudaro 12,1 mln. eurų. Geri praėjusių metų veiklos rezultatai atspindėjo sėkmingus pokyčius bendrovėje, be to, tai leido klientams vėl sumažinti kai kurių paslaugų kainas nuo 2019 m. vasario mėnesio.

 2018-ieji „Vilniaus vandenims“ buvo tęsiamų pokyčių metai, pasižymėję didesne veiklos apimtimi. Pagrindiniai veiklos rodikliai – parduoto geriamojo vandens kiekis bei surinktų ir išvalytų nuotekų kiekis –2018 metais augo 3–4 procentais, lyginant su 2017 metais.

Bendrovė klientų aptarnavimui ir jo tobulinimui nuolat skiria ypatingą dėmesį. Pernai klientams buvo pristatytas svarbus projektas – moderni klientų savitarnos platforma savitarna.vv.lt.

„Džiaugiuosi gerais bendrovės veiklos rezultatais. Jie pasiekti įgyvendinus visus valdybos nustatytus tikslus, veikiant efektyviau ir skaidriau. Noriu padėkoti klientams už pasitikėjimą ir įvertintą vis gerėjantį aptarnavimą. Nesustosime jį tobulinę ir šiais metais“, – sako „Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) pernai siekė 12,1 mln. eurų, kai 2017 m. buvo 17,6 mln. eurų. Sąnaudų didėjimas bei pajamų dėl sumažėjusios kainos mažėjimas 2018 metais mažino EBITDA. Bendrovės grynasis pelnas 2018 metais sudarė 5,6 mln. eurų, kai 2017 metais buvo 15,8 mln. eurų.

Pagrindinių bendrovės veiklų (geriamojo vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo) pelno dydis yra reguliuojamas Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (VKEKK). Pelno dalis, viršijanti suderintą su VKEKK, yra grąžinama klientams sumažinant ateinančio laikotarpio paslaugų kainas. Tuo būdu pagrindinių paslaugų kainos klientams tiek pernai, tiek šiemet yra mažesnės.

Geresnis aptarnavimas – didesnis klientų pasitenkinimas

Pasak „Vilniaus vandenų“ generalinio direktoriaus, atsižvelgę į klientų pastebėjimus, „Vilniaus vandenys“ peržiūrėjo naujų klientų prijungimo prie bendrovės tinklų procesą ir terminus. Klientų atliktų darbų priėmimo eilė sutrumpėjo nuo 2 savaičių iki 5 kalendorinių dienų.

Daug pastangų bendrovė skyrė skambučių centrą stiprinti, įdiegti vieno langelio principą, taip pat pradėti matuoti naujų klientų pasitenkinimą vos prisijungus prie tinklo. 

Anot M. Švaikausko, įdiegus patobulinimus, klientų pasitenkinimą matuojantis indeksas pakilo trimis punktais nuo 67 iki 70 ir viršijo bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų įmonių klientų pasitenkinimo indekso vidurkį. Pagal tarptautinę GCSI (Global Customer Satisfaction Index) metodiką atlikto tyrimo duomenys gauti apklausus 2000 privačių klientų ir per 400 juridinių klientų.

Dėmesys – tinklų rekonstrukcijai ir plėtrai

2019 m. „Vilniaus vandenų“ laukia ne mažiau ambicingi tikslai ir naujas etapas. Bendrovė ir toliau ypatingą dėmesį skirs veiklos efektyvumui bei skaidrumui, klientų aptarnavimo tobulinimui, įsitraukimui į aplinką tausojančius bei socialinę atsakomybę didinančius projektus. 

„Didelį dėmesį šiemet skirsime naujų klientų prijungimui prie tinklų, didinsime investicijas į infrastruktūros rekonstrukciją ir plėtrą, gerinsime paslaugų kokybę. Tikiu, kad dirbdami atvirai, atsakingai ir aktyviai, pateisinsime klientų lūkesčius“, – sako M. Švaikauskas.

Bendrovės „Vilniaus vandenys“  akcijos priklauso Vilniaus, Vilniaus rajono, Švenčionių rajono bei Šalčininkų rajono savivaldybėms.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vyriausybė pasiūlė kandidatus į Europos prokurorus 

Vyriausybė trečiadienį pasiūlė prokurorus Darių Karčinską, Tomą Krušną bei Simoną Minkevičių skirti į naujai...

Paslaugos
16:05
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 4

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
11:22
Kai atliekų sektoriaus kontrolė butaforinė, nukenčia vartotojai 1

Elektronikos ir spartaus skaitmenizavimosi amžių ir jo suteiktą komfortą sekė rūpestis: kur dėsime...

Paslaugos
10:36
Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
07:05
Savivaldybės neskuba atsisakyti sandorių su savo įmonėmis Premium 1

Savivaldybės neatsisako įpročio pirkti paslaugas iš sau pavaldžių įmonių, nors ne kartą skambėjo ir...

Finansai
05:45
Pirmame gynybos hakatone triumfavo kompiuterinės regos sprendimų kūrėjai 1

Rukloje savaitgalį vykusios pirmosios Lietuvoje gynybos technologijų kūrybos stovyklos (hakatono) pagrindinį,...

Paslaugos
2019.04.16
Atsakomybė už kartelius gresia 17-kai vadovų 6

Asmeninė atsakomybė už kartelinius susitarimus gresia 17-likai įmonių vadovų – jiems gali būti apribota teisė...

Paslaugos
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 44

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Lietuva neužleidžia lyderio pozicijų lazerių srityje Verslo tribūna

Lazerinių ir inžinerinių technologijų klasterio (LITEK) nariai vieningai tvirtina, kad LITEK ypač svarbus ir...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
ESET: sukčiai vėl ėmėsi pornografijos mėgėjų šantažo 7

Kai šią savaitę jaunas programišius buvo nuteistas šešerių metų ir penkių mėnesių laisvės atėmimo bausme...

Paslaugos
2019.04.15
Psichologiniai triukai arba kodėl Siri ir Aleksa kalba moterų balsais 3

Vadinamojo silpnojo dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiantiems skaitmeniniams asistentams, tokiems kaip...

Paslaugos
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
4 iš 10 mokslo daktarų renkasi karjerą versle, kur atlyginimai didesni 6

Nors doktorantūros studijos dažnai siejamos su akademine karjera, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės...

Paslaugos
2019.04.15
Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau