Geri veiklos rezultatai atspindi sėkmingus pokyčius 

Publikuota: 2019-04-09
„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovė „Vilniaus vandenys“ gerais veiklos rezultatais su klientais dalijosi antrus metus iš eilės. 2018 m. bendrovė uždirbo 5,6 mln. eurų audituoto grynojo pelno, o jos EBITDA sudaro 12,1 mln. eurų. Geri praėjusių metų veiklos rezultatai atspindėjo sėkmingus pokyčius bendrovėje, be to, tai leido klientams vėl sumažinti kai kurių paslaugų kainas nuo 2019 m. vasario mėnesio.

 2018-ieji „Vilniaus vandenims“ buvo tęsiamų pokyčių metai, pasižymėję didesne veiklos apimtimi. Pagrindiniai veiklos rodikliai – parduoto geriamojo vandens kiekis bei surinktų ir išvalytų nuotekų kiekis –2018 metais augo 3–4 procentais, lyginant su 2017 metais.

Bendrovė klientų aptarnavimui ir jo tobulinimui nuolat skiria ypatingą dėmesį. Pernai klientams buvo pristatytas svarbus projektas – moderni klientų savitarnos platforma savitarna.vv.lt.

„Džiaugiuosi gerais bendrovės veiklos rezultatais. Jie pasiekti įgyvendinus visus valdybos nustatytus tikslus, veikiant efektyviau ir skaidriau. Noriu padėkoti klientams už pasitikėjimą ir įvertintą vis gerėjantį aptarnavimą. Nesustosime jį tobulinę ir šiais metais“, – sako „Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) pernai siekė 12,1 mln. eurų, kai 2017 m. buvo 17,6 mln. eurų. Sąnaudų didėjimas bei pajamų dėl sumažėjusios kainos mažėjimas 2018 metais mažino EBITDA. Bendrovės grynasis pelnas 2018 metais sudarė 5,6 mln. eurų, kai 2017 metais buvo 15,8 mln. eurų.

Pagrindinių bendrovės veiklų (geriamojo vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo) pelno dydis yra reguliuojamas Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (VKEKK). Pelno dalis, viršijanti suderintą su VKEKK, yra grąžinama klientams sumažinant ateinančio laikotarpio paslaugų kainas. Tuo būdu pagrindinių paslaugų kainos klientams tiek pernai, tiek šiemet yra mažesnės.

Geresnis aptarnavimas – didesnis klientų pasitenkinimas

Pasak „Vilniaus vandenų“ generalinio direktoriaus, atsižvelgę į klientų pastebėjimus, „Vilniaus vandenys“ peržiūrėjo naujų klientų prijungimo prie bendrovės tinklų procesą ir terminus. Klientų atliktų darbų priėmimo eilė sutrumpėjo nuo 2 savaičių iki 5 kalendorinių dienų.

Daug pastangų bendrovė skyrė skambučių centrą stiprinti, įdiegti vieno langelio principą, taip pat pradėti matuoti naujų klientų pasitenkinimą vos prisijungus prie tinklo. 

Anot M. Švaikausko, įdiegus patobulinimus, klientų pasitenkinimą matuojantis indeksas pakilo trimis punktais nuo 67 iki 70 ir viršijo bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų įmonių klientų pasitenkinimo indekso vidurkį. Pagal tarptautinę GCSI (Global Customer Satisfaction Index) metodiką atlikto tyrimo duomenys gauti apklausus 2000 privačių klientų ir per 400 juridinių klientų.

Dėmesys – tinklų rekonstrukcijai ir plėtrai

2019 m. „Vilniaus vandenų“ laukia ne mažiau ambicingi tikslai ir naujas etapas. Bendrovė ir toliau ypatingą dėmesį skirs veiklos efektyvumui bei skaidrumui, klientų aptarnavimo tobulinimui, įsitraukimui į aplinką tausojančius bei socialinę atsakomybę didinančius projektus. 

„Didelį dėmesį šiemet skirsime naujų klientų prijungimui prie tinklų, didinsime investicijas į infrastruktūros rekonstrukciją ir plėtrą, gerinsime paslaugų kokybę. Tikiu, kad dirbdami atvirai, atsakingai ir aktyviai, pateisinsime klientų lūkesčius“, – sako M. Švaikauskas.

Bendrovės „Vilniaus vandenys“  akcijos priklauso Vilniaus, Vilniaus rajono, Švenčionių rajono bei Šalčininkų rajono savivaldybėms.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
08:11
Latvijoje ir Estijoje – „CityBee“ elektriniai paspirtukai  1

Bendrovė „CityBee“ praneša trumpalaikės elektrinių paspirtukų nuomos paslaugą pasiūliusi dar dviejose...

„Swedbank“ baigia programėlės bandymus, diegia mokėjimus apyrankėmis 16

„Swedbank“ skelbia baigiantis programėlės „Swedbank 2019“ viešus bandymus (angl. beta testing). Tiesa, senoji...

Paslaugos
2019.07.02
Medikai koncentruojasi: „Affidea Lietuva“ įsigijo „Medicinos paslaugų grupę“ Premium

Radiologinės diagnostikos paslaugų teikėja UAB „Affidea Lietuva“ už neįvardijamą sumą įsigijimo keturias...

Paslaugos
2019.07.02
SEB bankas diegiasi naują IT platformą 14

SEB bankas Lietuvoje 2020 m. pirmą ketvirtį planuoja diegti naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko...

Paslaugos
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Įstrigusių „Boeing 737 Max“ programinę įrangą kūrė ir Lietuvoje veikianti HCL 23

„Boeing 737 Max“ lieka ant žemės. Neatsakytas ir klausimas, kaip kompanija, garsėjanti kruopštumu, pridarė...

Paslaugos
2019.07.01
LRT atsisako reklamos portale, tačiau pasilieka teisę skelbti apie transliacijų rėmėjus 4

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) pirmadienį paskelbė visiškai atsisakanti reklamos, laidų rėmimo.

Rinkodara
2019.07.01
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
„Swedbank“ rankose „Rise Vilnius“ tampa „Rockit“ Premium 4

„Swedbank“ ir Lietuvą paliekantis „Barclays“ operacijų centras užbaigė sandorį dėl finansinių technologijų...

Paslaugos
2019.07.01
Parduodama „Lietuvos ryto“ televizija Premium 14

Pakankamai ilgai sklandantys gandai dėl „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo turėtų būti išsklaidyti...

Paslaugos
2019.07.01
„Rise Vilnius“ tapo „Rockit“

„Swedbank“ ir Lietuvą paliekantis „Barclays“ operacijų centras užbaigė sandorį dėl finansinių technologijų...

Paslaugos
2019.07.01
Traukinių bilietus siūlys pirkti programėle ar automatuose 2

„Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi iš esmės atnaujinti traukinių bilietų pardavimo sistemą. Kitų metų...

Pasipildė „Cobalt“ partnerių gretos 3

Nuo liepos 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji vadovai. Konkurencijos teisės...

Paslaugos
2019.07.01
Turizmas: Karaliaučiui pranašauja Gardino sėkmę Premium 13

Nuo liepos 1 d. Lietuvos piliečiai į Kaliningradą gali vykti su nemokama elektronine viza, taigi pasiekti šį...

Paslaugos
2019.07.01
Technika: nesisuka, bet verčia suktis. Kas? Premium 2

Ką darote su senučiuku, pavyzdžiui, kokio dešimtmečio senumo nešiojamuoju kompiuteriu? Taip taip, tuo pačiu,...

Verslo klasė
2019.06.30
Televizijų transliacijose mažėja rusiškos produkcijos 3

2019 m. rusiškos produkcijos dalis lygintose televizijos programose sumažėjo daugiau nei 20 val. per savaitę,...

Rinkodara
2019.06.30
Išmaniųjų laikrodžių evoliucija: nuo J. Bondo iki šių dienų 3

Manoma, kad pirmasis rankinis laikrodis buvo sukurtas dar 1806 metais. O štai pirmasis išmanusis laikrodis...

Paslaugos
2019.06.30
„Delano“ plečiasi: į naujus restoranus Lietuvoje ir Latvijoje investuos 1,5 mln. Eur Premium

Daugiau kaip pusšimtį kavinių ir restoranų Lietuvoje valdanti UAB „Delano“ tęsia plėtrą: šiemet į naujų...

Paslaugos
2019.06.28
Amerikiečių įsigyta „Baltic Car Equipment“ planuoja eksporto plėtrą Premium 8

Automobiliams skirtų elektronikos įrenginių gamybos ir IT sprendimų vystymo bendrovė „Baltic Car Equipment“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau