„Hansab“ keičia rūbą, bet išlaiko veiklos kryptį

Publikuota: 2019-03-19

25 metų veiklos sukaktį Lietuvoje žyminti tarptautinė bendrovė „Hansab“ keičia išvaizdą: atnaujinamas ilgametis įmonės logotipas. Pokytis vyksta visos grupės mastu ir įprasmina kompanijos viziją būti pirmaujančia inovatyvių technologinių sprendimų verslui lydere visame regione.

Naujasis logotipas smarkiai nenutolsta nuo tarnavusio daugiau nei 20 metų, tačiau įgauna modernesnes aiškias formas ir spalvas. Tamsiai žalią spalvą keičia mėlyna su šviesiai violetine stilizuota strėle. Pastaroji simbolizuoja nuolatinį judėjimą į priekį ir lyderystę – „Hansab“ į rinką per du dešimtmečius atvedė ne vieną naują technologiją ar novatorišką sprendimą visos Europos mastu.

Dviejų dešimtmečių evoliucija

„Kompanija per daugiau nei dvi dešimtis metų nukeliavo ilgą kelią ir stipriai pasikeitė. Jau kone dešimt metų koncentruojamės į integruotus technologinius sprendimus įvairiems rinkos sektoriams – bankų, mažmeninės prekybos, transporto, gamybos ir kitiems. Vidiniai pokyčiai įkvėpė ir vizualinius pasikeitimus, tiesiog „išaugome“ logotipą, kurtą pačioje „Hansab“ veiklos pradžioje“, – komentuoja Darius Žekonis, UAB „Hansab“ generalinis direktorius. 

Veiklą nuo produktų finansiniam sektoriui – bankomatų bei grynųjų pinigų terminalų – pradėjusios „Hansab“ portfelyje šiandien – automatizuotos sistemos, saugos įranga, grynųjų pinigų apdorojimo technika, mokėjimų sistemos ir įvairūs technologiniai sprendimai skirtingų sektorių įmonėms.

„Šiandien rinka pageidauja integruotų sprendimų, sujungiančių fizinę ir programinę įrangą bei susiejančią ją su kompanijos verslo valdymo sistema. Nuo idėjos iki galutinio išpildymo bei vėlesnio visos sistemos aptarnavimo – toks jau kuris laikas yra „Hansab“ indėlis į klientų verslo sėkmę“, – dėsto p. Žekonis, dabartinį kompanijos etapą apibūdindamas kaip „Hansab“ 2.0 – ant aukštesnio evoliucijos laiptelio užkopusios bendrovės „versiją.“

nuotrauka::1 nocrop  

Nuo šių metų pradžios veiklą pradėjo ir nauja grupės kompanija „Hansab IT Solutions“, kuri vystys naujus programinius produktus, atliepiančius rinkos poreikius. Vienas jų – susitikimo kambarių rezervavimo sistema APEAR  – jau pristatyta praėjusiais metais. Dar vienas kompanijos specialistų sukurtas produktas išvys dienos šviesą kovo gale.

Inovacijų smaigalyje

„Hansab“ kaip ir pridera pirmaujančiai kompanijai, yra inovacijų ambasadorė, ne kartą rinkai pristačiusi ir išpopuliarinusi visiškai naujus produktus ar sprendimus, kartais aplenkiančius laiką. Pasak p. Žekonio, Lietuva šiuo atžvilgiu – tarsi Europos Silikono slėnis: lyderė pagal naujų technologijų adaptavimo tempus, neretai aplenkianti kitas šalis, ypač senąsias, kuriose pokyčiai vyksta lėčiau.

„Hansab“ beveik prieš dešimt metų įdiegė pirmuosius siuntų terminalus, kurie šiandien mums jau tapę įprasta kasdienybės dalimi; pirmieji Baltijos regione pristatė automobilių parkavimo aikštelių sistemas be bilietų, suteikiančias kur kas daugiau pridėtinės vertės aikštelės operatoriui.

Prieš porą metų „Hansab“ į Baltijos šalis atvežė robotą humanoidą – klientų aptarnavimo sektoriaus ateitį. Simpatiškas robotukas Pepper, gebantis bendrauti su žmonėmis ir suprasti jų emocijas, jau dirbo viename buitinės technikos centre ir net buvo vienas iš apdovanojimų renginio vedėjų. Nuo šių metų bendrovės specialistų dėka robotas kalba ir lietuviškai, tad gali būti įdarbintas bet kurioje organizacijoje, kur tenka padėti žmonėms – tiek klientams, tiek darbuotojams.

„Smagu prisidėti prie naujovių, būti pirmiems ne tik savo šalyje, kurti sprendimus, kurie įsilieja į kasdienybę, kuriais naudojamės kiekvienas. Mokėjimo kortelės, interaktyvūs skaitmeniniai ekranai viešose erdvėse, kelio suradimo sistemos prekybos centre, parkingų įranga, robotai, paštomatai ir netgi taromatai – mūsų komandoje dirbantys žmonės keičia įvairiausių gyvenimo sričių kasdienybę. Atsinaujinanti kompanijos išvaizda dar geriau atitiks inovacijų dvasią, kuri yra ir liks neatskiriama „Hansab“ dalimi,“ – teigia Darius Žekonis.

nuotrauka::2 nocrop  

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 1

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
11:22
Kai atliekų sektoriaus kontrolė butaforinė, nukenčia vartotojai

Elektronikos ir spartaus skaitmenizavimosi amžių ir jo suteiktą komfortą sekė rūpestis: kur dėsime...

Paslaugos
10:36
Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
07:05
Savivaldybės neskuba atsisakyti sandorių su savo įmonėmis Premium 1

Savivaldybės neatsisako įpročio pirkti paslaugas iš sau pavaldžių įmonių, nors ne kartą skambėjo ir...

Finansai
05:45
Pirmame gynybos hakatone triumfavo kompiuterinės regos sprendimų kūrėjai 1

Rukloje savaitgalį vykusios pirmosios Lietuvoje gynybos technologijų kūrybos stovyklos (hakatono) pagrindinį,...

Paslaugos
2019.04.16
Atsakomybė už kartelius gresia 17-kai vadovų 5

Asmeninė atsakomybė už kartelinius susitarimus gresia 17-likai įmonių vadovų – jiems gali būti apribota teisė...

Paslaugos
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 44

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Lietuva neužleidžia lyderio pozicijų lazerių srityje Verslo tribūna

Lazerinių ir inžinerinių technologijų klasterio (LITEK) nariai vieningai tvirtina, kad LITEK ypač svarbus ir...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
ESET: sukčiai vėl ėmėsi pornografijos mėgėjų šantažo 7

Kai šią savaitę jaunas programišius buvo nuteistas šešerių metų ir penkių mėnesių laisvės atėmimo bausme...

Paslaugos
2019.04.15
Psichologiniai triukai arba kodėl Siri ir Aleksa kalba moterų balsais 3

Vadinamojo silpnojo dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiantiems skaitmeniniams asistentams, tokiems kaip...

Paslaugos
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
4 iš 10 mokslo daktarų renkasi karjerą versle, kur atlyginimai didesni 6

Nors doktorantūros studijos dažnai siejamos su akademine karjera, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės...

Paslaugos
2019.04.15
Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kritus keliautojų skaičiui, „Novaturo“ apyvarta kovą sumenko 2% 1

Didžiausio Baltijos šalyse kelionių organizatoriaus AB „Novaturas“ apyvarta Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje...

Paslaugos
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau