„eDriver4u“ – kai reikia asmeninio vairuotojo patikimai pasiekti tikslą

Publikuota: 2019-03-18

Sostinės gyventojams ir svečiams pasiūlyta naujos koncepcijos keleivių vežimo paslauga „eDriver4u“. Tai tarsi asmeninis vairuotojas, kai jo reikia: jis atvyksta su patikimu automobiliu ir komfortiškai nuveža į reikiamą vietą. Apie „eDriver4u“ kalbamės su Žilvinu Markevičiumi, šios paslaugos įkūrėjus ir ją teikiančios UAB „Transporto valdymo sistemos“ direktoriumi.

Kas inicijavo šios paslaugos idėją ir sukūrimą?

Vilniuje turime platų keleivių pervežimo iš taško A į tašką B pasirinkimą: galima rinktis tradicinį taksi ar pavėžėjimo paslaugas teikiančią įmonę. Pagrindinis ir labiausiai pastebimas skirtumas tarp jų yra kaina. Bet kalbant apie paslaugos kokybę, vairuotojų elgesį, automobilio saugumą, – skirtumas labai nedidelis, o kartais jo nėra. Teko sutikti vairuotojų, kurie atsidavę savo darbui ir supranta, kaip turi atrodyti tvarkingas automobilis ir kas yra kokybiška paslauga, bet tokių tikrai vienetai.

Sudėjus visas blogas savo, šeimos narių, draugų patirtis ir gimė idėja pasiūlyti kažką naujo. Nesinorėjo, kad Vilniuje atsirastų dar viena taksi įmonė ar pavežėjimo paslaugas siūlanti platforma. Norėjosi, kad susikurtų įmonė, kuri nežada, o garantuoja tvarkingus, komfortiškus ir saugius automobilius. Norėjosi įmonės, kuri vykdo vairuotojų atranką, o nesuteikia galimybę dirbti bet kam, sukėlusiam reikiamus dokumentus nuotoliniu būdu.

Kuo „eDriver4u“ paslauga skiriasi nuo kitų, kurie taip pat siūlo panašias į taksi paslaugas?

Pagrindiniai skirtumai – tai požiūris į keleivį ir kokybę. Mums keleivis nėra kažkoks „daiktas“, kurį reikia kuo skubiau nuvežti iš taško A į tašką B. Dažna kitų įmonių praktika yra tokia: veždamas keleivį vairuotojas gauna kitą užsakymą ir tada ima skubėti, kad kuo greičiau nuvažiuotų pas kitą keleivį. Mūsų praktika kitokia, mes nesiblaškome tarp kelių keleivių, visas dėmėsis sukoncentruotas tik į tą keleivį, kuris yra automobilyje, vairuotojas negauna naujų užsakymų, kol nėra baigtas užsakymas. „eDriver4u“ yra svarbu kiekvienas klientas, kad jis liktų patenkintas kelione. Mes dedame daug pastangų nuo pat įsikūrimo, kad mūsų paslaugos būtų aukščiausio lygio. Turime susikūrę mechanizmus, kurie leidžia kontroliuoti paslaugų kokybę, kiekvieną dieną mokomės ir randame vis naujų aspektų, kurie yra svarbūs klientui. O jei tai svarbu klientui, tai tampa svarbu ir „eDriver4u“.

Savo tinklapyje įvardinate, kad teikiate asmeninio vairuotojo paslaugas. Kokios tai paslaugos, koks jų turinys?

Čia galima būtų paminėti dar vieną skirtumą tarp įmonių, kurios teikia panašias į taksi paslaugas. Mūsų vairuotojas atvažiavęs nesėdi automobilyje ir nelaukia keleivio, o atvažiavęs į kitą vietą nelaukia, kol keleivis išlips iš automobilio. Mūsų vairuotojas pasitiks prie automobilio, atidarys dureles, jei lauke lyja, sninga, vairuotojas pasitiks su skėčiu ir palydės nuo durų iki durų. Esant poreikiui, vairuotojas pasirūpins sunkiais lagaminais ar pirkinių krepšiais. Ir dar vairuotojas tamsiu paros metu niekada neišvažiuos, kol neįsitikins, kad keleivis saugiai įėjo pro duris.

Ką reiškia „asmeninis vairuotojas“? Kuo jis skiriasi nuo kitų vežimo paslaugas siūlančių bendrovių vairuotojų?

Asmeninis vairuotojas ne tik vairuoja automobilį, tačiau ir padeda klientui, pvz. atidaro ir uždaro automobilio duris, leidus klientui paima jo lagaminą ar kitus sunkius daiktus, lietui lyjant pasitinka bei palydi su skėčiu, tamsiu paros metu, klientui paprašius, palydi iki namų durų ir pan. Siekiame maksimaliai patenkinti kliento poreikius kelionės metu. Anksčiau išvardintų funkcijų neatlieka kitų vežimo paslaugas siūlančių bendrovių vairuotojai. Asmeninis vairuotojas – tai ne tik vairuotojas, o žmogus, kuris pasiruošęs pagelbėti kelionės metu. „eDriver4u“ vairuotojų apranga taip pat nepriekaištinga – tamsios spalvos kostiumai, vienspalviai marškiniai bei kaklaraiščiai.

Kokiais automobiliais ir kodėl būtent tokiais teikiate paslaugas?

Rinkdamiesi automobilio modelį galvojome apie maksimalų saugumą, komfortą keleiviui ir apie patogią darbo priemonę vairuotojui. Po ilgų bandymų pasirinkome 7 klasės BMW. Tai tikrai patikimas, saugus, komfortiškas automobilis, kurį malonu ir vairuoti, ir važiuoti keleivio vietoje.

Kur teikiama paslauga: tik Vilniuje ar ir kitur Lietuvoje?

Savo paslaugas teikiame Vilniuje. Bet esant reikalui savo klientams padedame nuvažiuoti arba atvažiuoti iš kitų miestų, oro uostų, šalių.

Į kokius klientus orientuota paslauga?

„eDriver4u“ – tai paslauga kiekvienam žmogui, norinčiam saugios bei komfortiškos kelionės. Nuoširdžiai – nei kuriant šią paslaugą, nei ją teikiant neturėjome minčių, kad reikėtų orientuotis į konkretų klientų ratą, nes mus gali išsikviesti kiekvienas ir labai paprastu būdu: telefonu, programėle, net „Facebook“. Dėl paslaugos užsakymo prieinamumo nesame nusitaikę į kažkokį konkretų klientą. Esam prienami visiems. Vieniems mes esame kaip pagalbininkai ir padedame nuvažiuoti iš vieno verslo susitikimo į kitą. Kitiems padedame saugiai nuvežti vaikus į mokyklą ar būrelį ir iš jo. Kiti mus renkasi, kai švenčia, keliauja į teatrą, restoraną ir panašiai. Kitaip sakant, vieniems padedame su kasdieninėmis kelionėmis, o kitiems padedame išsaugoti šventinę nuotaiką.

Kaip nustatoma kelionės kaina? Kokia vidutinė, pvz., Vilniaus mieste?

Kelionės kaina yra nustatoma keliais būdais. Jei keleivis iškarto nurodo savo kelionės pradžios ir pabaigos adresus, mūsų sistema automatiškai paskaičiuoja keliones kainą ir ta kaina nesikeičia visos kelionės metu, nebent keičiamas pradinis maršrutas. Kitas skaičiavimo būdas, kai keleivis nurodo tik kelionės pradžios adresą, nes jam, tarkime, reikės užvažiuoti į kelias vietas – tada kaina apskaičiuojama kelionės pabaigoje atsižvelgiant į faktiškai nuvažiuotą atstumą ir kelionės laiką.

Nuo veiklos pradžios mūsų statistinė vidutinė kelionės kaina Vilniuje yra apie 17,50 Eur. Sunkiausia yra mūsų kainas palyginti su kitomis įmonėmis, kurios teikia vežimo paslaugas. Vilniuje sunku būtų rasti įmonių, kurios teiktų bent kažkiek panašios kokybės paslaugą. Bandėme kainas lyginti su keliomis taksi įmonėmis, kurios prisistato kaip lyderės rinkoje. Tokių įmonių kaina svyruoja nuo 0,79 Eur/km iki 1,15 Eur/km priklausomai nuo to, ar važiuojate dieną, ar naktį, ar mieste, ar už miesto. Mūsų kaina yra 1,30 Eur/km ir nesikeičia nuo to, ar važiuosite dieną, ar naktį, ar mieste, ar už miesto. Taksi įmonės taip pat taiko mokestį už kelionės trukmę, dažniausiai yra skaičiuojama nuo 0,29 Eur/min. iki 0,45 Eur/min., o mūsų kaina yra 0,40 Eur/min. Dar vienas mokestis, kurį taiko taksi įmonės, – įsėdimo, apie kurį dažniausiai keleiviai pamiršta. Įsėdimo mokestis svyruoja nuo 1,39 Eur iki 1,45 Eur. Tarkime, jums reikia nuvažiuoti 10 kilometrų ir padalinus tą atstumą iš įsėdimo mokesčio gauname, kad jūsų kilometro kaina jau nebe 0,79–1,15 Eur/km, o 0,93–1,29 Eur/km. „eDriver4u“ įsėdimo mokesčio netaiko. Bandėme modeliuoti kelionės kainas įvairiais maršrutais skirtingu paros laiku, tai gavome, kad mūsų kainos tam tikrais maršrutais yra vienodos arba iki 20% didesnės. Bet tikrai galiu užtikrinti, kad mūsų paslaugos kokybės skirtumas yra didesnis nei 20%.

Kaip užsisakyti asmeninio vairuotojo paslaugą „eDriver4u“?

Paslaugą galite užsisakyti atsisiuntę „eDriver4u“ programėlę iš „App store“ arba „Google play“. Taip pat „eDriver4u“ paslaugas galima užsisakyti paskambinus +370 637 37477, nemažai užsakymų gauname ir per „Facebook“ paskyrą. Paslaugos teikiamos bet kuriuo paros metu visomis savaitės dienomis – 24/7.

Ar galima sudaryti ilgalaikes sutartis? Jei taip, kokios sąlygos žinotinos klientams?

Jei klientas nori sudaryti ilgalaikę sutartį, mes esame atviri pasiūlymams. Pripažinsiu, sulaukiame įvairių pasiūlymų, juos apsvarstome. Kai kuries pasiūlymai yra virtę susitarimais. Sąlygos su kiekvienu klientu derinamos individualiai, siekiant abiejų šalių interesų, kad jos liktų patenkintos rezultatu. Todėl, laukiame iš klientų pasiūlymų, kuriuos galėtume išsamiau aptarti. Bet dažniausiai klientai mus užsako paskambinę telefonu arba naudodamiesi programėle, o baigę kelionę atsiskaito grynais arba banko kortele. 

Paslauga teikiama nuo š. m. vasario pradžios. Kokia pirmoji patirtis, kokie atsiliepimai, kokias matote tendencijas?

Pirmoji patirtis puiki, labai geras jausmas pasiūlyti rinkai paslaugas, kurių nebuvo. Daugelis mūsų klientų pripažino, kad „eDriver4u“ teikiamos paslaugos laukė ir sužinoję apie mus, išbandę lieka maloniai nustebinti kokybe ir kaina. Kai kurie klientai pripažino, kad iš pradžių bijojo naudotis mūsų paslaugomis, bet smalsumas nugali, o pabandę teigia, kad kokybės ir kainos santykis yra puikus. Tendencijos yra kintantis dalykas, o mes visada išliksime patikimi, profesionalūs, besirūpinantys mūsų klientų, klientų šeimų narių, verslo partnerių kelionių saugumu bei komfortu.

Ar planuojate paslaugos plėtrą?

Artimiausiu metu neplanuojame „eDriver4u“ teikiamų paslaugų plėtros. Dabar esame susikoncentravę į kokybiškų paslaugų teikimo užtikrinimą, darbuotojų tobulėjimą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„SpectroCoin“ piktinasi siūlomu kriptovaliutų sektoriaus reguliavimu

Lietuvos planai dėl naujo kriptovaliutų sektoriaus reguliavimo suvaržys visą šalies finansų technologijų...

Rinkos
12:14
„Telecentras“ ir „LG Electronics“ bendradarbiaus Lietuvoje diegdami hibridinę TV

AB Lietuvos radijo ir televizijos centras („Telecentras“) ir PIetų Korėjos bendrovė „LG Electronics“ sutarė...

Paslaugos
12:10
Lietuvoje – galimai šariatas? 23

Alkoholio rinkos prievaizdai vėl rado progą pamojuoti kuokomis – šįkart rūstybė nukrypo didžiausios Baltijos...

„Uber“ ateina į biržą: Lietuvos analitikų verdiktas, ar verta investuoti Premium

JAV pavėžėjimo paslaugų pradininkei „Uber“ žengiant į biržą, Lietuvos analitikų nuomonės dėl investavimo į...

Rinkos
05:45
Vyriausybė pasiūlė kandidatus į Europos prokurorus 

Vyriausybė trečiadienį pasiūlė prokurorus Darių Karčinską, Tomą Krušną bei Simoną Minkevičių skirti į naujai...

Paslaugos
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 5

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Kai atliekų sektoriaus kontrolė butaforinė, nukenčia vartotojai 1

Elektronikos ir spartaus skaitmenizavimosi amžių ir jo suteiktą komfortą sekė rūpestis: kur dėsime...

Paslaugos
2019.04.17
Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
2019.04.17
Savivaldybės neskuba atsisakyti sandorių su savo įmonėmis Premium 2

Savivaldybės neatsisako įpročio pirkti paslaugas iš sau pavaldžių įmonių, nors ne kartą skambėjo ir...

Finansai
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Pirmame gynybos hakatone triumfavo kompiuterinės regos sprendimų kūrėjai 1

Rukloje savaitgalį vykusios pirmosios Lietuvoje gynybos technologijų kūrybos stovyklos (hakatono) pagrindinį,...

Paslaugos
2019.04.16
Atsakomybė už kartelius gresia 17-kai vadovų 6

Asmeninė atsakomybė už kartelinius susitarimus gresia 17-likai įmonių vadovų – jiems gali būti apribota teisė...

Paslaugos
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 46

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Lietuva neužleidžia lyderio pozicijų lazerių srityje Verslo tribūna

Lazerinių ir inžinerinių technologijų klasterio (LITEK) nariai vieningai tvirtina, kad LITEK ypač svarbus ir...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
ESET: sukčiai vėl ėmėsi pornografijos mėgėjų šantažo 7

Kai šią savaitę jaunas programišius buvo nuteistas šešerių metų ir penkių mėnesių laisvės atėmimo bausme...

Paslaugos
2019.04.15
Psichologiniai triukai arba kodėl Siri ir Aleksa kalba moterų balsais 3

Vadinamojo silpnojo dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiantiems skaitmeniniams asistentams, tokiems kaip...

Paslaugos
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau