„eDriver4u“ – kai reikia asmeninio vairuotojo patikimai pasiekti tikslą

Publikuota: 2019-03-18

Sostinės gyventojams ir svečiams pasiūlyta naujos koncepcijos keleivių vežimo paslauga „eDriver4u“. Tai tarsi asmeninis vairuotojas, kai jo reikia: jis atvyksta su patikimu automobiliu ir komfortiškai nuveža į reikiamą vietą. Apie „eDriver4u“ kalbamės su Žilvinu Markevičiumi, šios paslaugos įkūrėjus ir ją teikiančios UAB „Transporto valdymo sistemos“ direktoriumi.

Kas inicijavo šios paslaugos idėją ir sukūrimą?

Vilniuje turime platų keleivių pervežimo iš taško A į tašką B pasirinkimą: galima rinktis tradicinį taksi ar pavėžėjimo paslaugas teikiančią įmonę. Pagrindinis ir labiausiai pastebimas skirtumas tarp jų yra kaina. Bet kalbant apie paslaugos kokybę, vairuotojų elgesį, automobilio saugumą, – skirtumas labai nedidelis, o kartais jo nėra. Teko sutikti vairuotojų, kurie atsidavę savo darbui ir supranta, kaip turi atrodyti tvarkingas automobilis ir kas yra kokybiška paslauga, bet tokių tikrai vienetai.

Sudėjus visas blogas savo, šeimos narių, draugų patirtis ir gimė idėja pasiūlyti kažką naujo. Nesinorėjo, kad Vilniuje atsirastų dar viena taksi įmonė ar pavežėjimo paslaugas siūlanti platforma. Norėjosi, kad susikurtų įmonė, kuri nežada, o garantuoja tvarkingus, komfortiškus ir saugius automobilius. Norėjosi įmonės, kuri vykdo vairuotojų atranką, o nesuteikia galimybę dirbti bet kam, sukėlusiam reikiamus dokumentus nuotoliniu būdu.

Kuo „eDriver4u“ paslauga skiriasi nuo kitų, kurie taip pat siūlo panašias į taksi paslaugas?

Pagrindiniai skirtumai – tai požiūris į keleivį ir kokybę. Mums keleivis nėra kažkoks „daiktas“, kurį reikia kuo skubiau nuvežti iš taško A į tašką B. Dažna kitų įmonių praktika yra tokia: veždamas keleivį vairuotojas gauna kitą užsakymą ir tada ima skubėti, kad kuo greičiau nuvažiuotų pas kitą keleivį. Mūsų praktika kitokia, mes nesiblaškome tarp kelių keleivių, visas dėmėsis sukoncentruotas tik į tą keleivį, kuris yra automobilyje, vairuotojas negauna naujų užsakymų, kol nėra baigtas užsakymas. „eDriver4u“ yra svarbu kiekvienas klientas, kad jis liktų patenkintas kelione. Mes dedame daug pastangų nuo pat įsikūrimo, kad mūsų paslaugos būtų aukščiausio lygio. Turime susikūrę mechanizmus, kurie leidžia kontroliuoti paslaugų kokybę, kiekvieną dieną mokomės ir randame vis naujų aspektų, kurie yra svarbūs klientui. O jei tai svarbu klientui, tai tampa svarbu ir „eDriver4u“.

Savo tinklapyje įvardinate, kad teikiate asmeninio vairuotojo paslaugas. Kokios tai paslaugos, koks jų turinys?

Čia galima būtų paminėti dar vieną skirtumą tarp įmonių, kurios teikia panašias į taksi paslaugas. Mūsų vairuotojas atvažiavęs nesėdi automobilyje ir nelaukia keleivio, o atvažiavęs į kitą vietą nelaukia, kol keleivis išlips iš automobilio. Mūsų vairuotojas pasitiks prie automobilio, atidarys dureles, jei lauke lyja, sninga, vairuotojas pasitiks su skėčiu ir palydės nuo durų iki durų. Esant poreikiui, vairuotojas pasirūpins sunkiais lagaminais ar pirkinių krepšiais. Ir dar vairuotojas tamsiu paros metu niekada neišvažiuos, kol neįsitikins, kad keleivis saugiai įėjo pro duris.

Ką reiškia „asmeninis vairuotojas“? Kuo jis skiriasi nuo kitų vežimo paslaugas siūlančių bendrovių vairuotojų?

Asmeninis vairuotojas ne tik vairuoja automobilį, tačiau ir padeda klientui, pvz. atidaro ir uždaro automobilio duris, leidus klientui paima jo lagaminą ar kitus sunkius daiktus, lietui lyjant pasitinka bei palydi su skėčiu, tamsiu paros metu, klientui paprašius, palydi iki namų durų ir pan. Siekiame maksimaliai patenkinti kliento poreikius kelionės metu. Anksčiau išvardintų funkcijų neatlieka kitų vežimo paslaugas siūlančių bendrovių vairuotojai. Asmeninis vairuotojas – tai ne tik vairuotojas, o žmogus, kuris pasiruošęs pagelbėti kelionės metu. „eDriver4u“ vairuotojų apranga taip pat nepriekaištinga – tamsios spalvos kostiumai, vienspalviai marškiniai bei kaklaraiščiai.

Kokiais automobiliais ir kodėl būtent tokiais teikiate paslaugas?

Rinkdamiesi automobilio modelį galvojome apie maksimalų saugumą, komfortą keleiviui ir apie patogią darbo priemonę vairuotojui. Po ilgų bandymų pasirinkome 7 klasės BMW. Tai tikrai patikimas, saugus, komfortiškas automobilis, kurį malonu ir vairuoti, ir važiuoti keleivio vietoje.

Kur teikiama paslauga: tik Vilniuje ar ir kitur Lietuvoje?

Savo paslaugas teikiame Vilniuje. Bet esant reikalui savo klientams padedame nuvažiuoti arba atvažiuoti iš kitų miestų, oro uostų, šalių.

Į kokius klientus orientuota paslauga?

„eDriver4u“ – tai paslauga kiekvienam žmogui, norinčiam saugios bei komfortiškos kelionės. Nuoširdžiai – nei kuriant šią paslaugą, nei ją teikiant neturėjome minčių, kad reikėtų orientuotis į konkretų klientų ratą, nes mus gali išsikviesti kiekvienas ir labai paprastu būdu: telefonu, programėle, net „Facebook“. Dėl paslaugos užsakymo prieinamumo nesame nusitaikę į kažkokį konkretų klientą. Esam prienami visiems. Vieniems mes esame kaip pagalbininkai ir padedame nuvažiuoti iš vieno verslo susitikimo į kitą. Kitiems padedame saugiai nuvežti vaikus į mokyklą ar būrelį ir iš jo. Kiti mus renkasi, kai švenčia, keliauja į teatrą, restoraną ir panašiai. Kitaip sakant, vieniems padedame su kasdieninėmis kelionėmis, o kitiems padedame išsaugoti šventinę nuotaiką.

Kaip nustatoma kelionės kaina? Kokia vidutinė, pvz., Vilniaus mieste?

Kelionės kaina yra nustatoma keliais būdais. Jei keleivis iškarto nurodo savo kelionės pradžios ir pabaigos adresus, mūsų sistema automatiškai paskaičiuoja keliones kainą ir ta kaina nesikeičia visos kelionės metu, nebent keičiamas pradinis maršrutas. Kitas skaičiavimo būdas, kai keleivis nurodo tik kelionės pradžios adresą, nes jam, tarkime, reikės užvažiuoti į kelias vietas – tada kaina apskaičiuojama kelionės pabaigoje atsižvelgiant į faktiškai nuvažiuotą atstumą ir kelionės laiką.

Nuo veiklos pradžios mūsų statistinė vidutinė kelionės kaina Vilniuje yra apie 17,50 Eur. Sunkiausia yra mūsų kainas palyginti su kitomis įmonėmis, kurios teikia vežimo paslaugas. Vilniuje sunku būtų rasti įmonių, kurios teiktų bent kažkiek panašios kokybės paslaugą. Bandėme kainas lyginti su keliomis taksi įmonėmis, kurios prisistato kaip lyderės rinkoje. Tokių įmonių kaina svyruoja nuo 0,79 Eur/km iki 1,15 Eur/km priklausomai nuo to, ar važiuojate dieną, ar naktį, ar mieste, ar už miesto. Mūsų kaina yra 1,30 Eur/km ir nesikeičia nuo to, ar važiuosite dieną, ar naktį, ar mieste, ar už miesto. Taksi įmonės taip pat taiko mokestį už kelionės trukmę, dažniausiai yra skaičiuojama nuo 0,29 Eur/min. iki 0,45 Eur/min., o mūsų kaina yra 0,40 Eur/min. Dar vienas mokestis, kurį taiko taksi įmonės, – įsėdimo, apie kurį dažniausiai keleiviai pamiršta. Įsėdimo mokestis svyruoja nuo 1,39 Eur iki 1,45 Eur. Tarkime, jums reikia nuvažiuoti 10 kilometrų ir padalinus tą atstumą iš įsėdimo mokesčio gauname, kad jūsų kilometro kaina jau nebe 0,79–1,15 Eur/km, o 0,93–1,29 Eur/km. „eDriver4u“ įsėdimo mokesčio netaiko. Bandėme modeliuoti kelionės kainas įvairiais maršrutais skirtingu paros laiku, tai gavome, kad mūsų kainos tam tikrais maršrutais yra vienodos arba iki 20% didesnės. Bet tikrai galiu užtikrinti, kad mūsų paslaugos kokybės skirtumas yra didesnis nei 20%.

Kaip užsisakyti asmeninio vairuotojo paslaugą „eDriver4u“?

Paslaugą galite užsisakyti atsisiuntę „eDriver4u“ programėlę iš „App store“ arba „Google play“. Taip pat „eDriver4u“ paslaugas galima užsisakyti paskambinus +370 637 37477, nemažai užsakymų gauname ir per „Facebook“ paskyrą. Paslaugos teikiamos bet kuriuo paros metu visomis savaitės dienomis – 24/7.

Ar galima sudaryti ilgalaikes sutartis? Jei taip, kokios sąlygos žinotinos klientams?

Jei klientas nori sudaryti ilgalaikę sutartį, mes esame atviri pasiūlymams. Pripažinsiu, sulaukiame įvairių pasiūlymų, juos apsvarstome. Kai kuries pasiūlymai yra virtę susitarimais. Sąlygos su kiekvienu klientu derinamos individualiai, siekiant abiejų šalių interesų, kad jos liktų patenkintos rezultatu. Todėl, laukiame iš klientų pasiūlymų, kuriuos galėtume išsamiau aptarti. Bet dažniausiai klientai mus užsako paskambinę telefonu arba naudodamiesi programėle, o baigę kelionę atsiskaito grynais arba banko kortele. 

Paslauga teikiama nuo š. m. vasario pradžios. Kokia pirmoji patirtis, kokie atsiliepimai, kokias matote tendencijas?

Pirmoji patirtis puiki, labai geras jausmas pasiūlyti rinkai paslaugas, kurių nebuvo. Daugelis mūsų klientų pripažino, kad „eDriver4u“ teikiamos paslaugos laukė ir sužinoję apie mus, išbandę lieka maloniai nustebinti kokybe ir kaina. Kai kurie klientai pripažino, kad iš pradžių bijojo naudotis mūsų paslaugomis, bet smalsumas nugali, o pabandę teigia, kad kokybės ir kainos santykis yra puikus. Tendencijos yra kintantis dalykas, o mes visada išliksime patikimi, profesionalūs, besirūpinantys mūsų klientų, klientų šeimų narių, verslo partnerių kelionių saugumu bei komfortu.

Ar planuojate paslaugos plėtrą?

Artimiausiu metu neplanuojame „eDriver4u“ teikiamų paslaugų plėtros. Dabar esame susikoncentravę į kokybiškų paslaugų teikimo užtikrinimą, darbuotojų tobulėjimą.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

LRT atsisako reklamos portale, tačiau pasilieka teisę skelbti apie transliacijų rėmėjus 2

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) pirmadienį paskelbė visiškai atsisakanti reklamos, laidų rėmimo.

Rinkodara
17:12
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
16:47
„Swedbank“ rankose „Rise Vilnius“ tampa „Rockit“ Premium 1

„Swedbank“ ir Lietuvą paliekantis „Barclays“ operacijų centras užbaigė sandorį dėl finansinių technologijų...

Paslaugos
13:56
Parduodama „Lietuvos ryto“ televizija Premium 4

Pakankamai ilgai sklandantys gandai dėl „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo turėtų būti išsklaidyti...

Paslaugos
16:06
„Rise Vilnius“ tapo „Rockit“

„Swedbank“ ir Lietuvą paliekantis „Barclays“ operacijų centras užbaigė sandorį dėl finansinių technologijų...

Paslaugos
15:47
Traukinių bilietus siūlys pirkti programėle ar automatuose

„Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi iš esmės atnaujinti traukinių bilietų pardavimo sistemą. Kitų metų...

Pasipildė „Cobalt“ partnerių gretos 2

Nuo liepos 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji vadovai. Konkurencijos teisės...

Paslaugos
10:09
Turizmas: Karaliaučiui pranašauja Gardino sėkmę Premium 10

Nuo liepos 1 d. Lietuvos piliečiai į Kaliningradą gali vykti su nemokama elektronine viza, taigi pasiekti šį...

Paslaugos
10:03
Technika: nesisuka, bet verčia suktis. Kas? Premium 1

Ką darote su senučiuku, pavyzdžiui, kokio dešimtmečio senumo nešiojamuoju kompiuteriu? Taip taip, tuo pačiu,...

Verslo klasė
2019.06.30
Televizijų transliacijose mažėja rusiškos produkcijos 3

2019 m. rusiškos produkcijos dalis lygintose televizijos programose sumažėjo daugiau nei 20 val. per savaitę,...

Rinkodara
2019.06.30
Išmaniųjų laikrodžių evoliucija: nuo J. Bondo iki šių dienų 3

Manoma, kad pirmasis rankinis laikrodis buvo sukurtas dar 1806 metais. O štai pirmasis išmanusis laikrodis...

Paslaugos
2019.06.30
„Delano“ plečiasi: į naujus restoranus Lietuvoje ir Latvijoje investuos 1,5 mln. Eur Premium

Daugiau kaip pusšimtį kavinių ir restoranų Lietuvoje valdanti UAB „Delano“ tęsia plėtrą: šiemet į naujų...

Paslaugos
2019.06.28
Amerikiečių įsigyta „Baltic Car Equipment“ planuoja eksporto plėtrą Premium 8

Automobiliams skirtų elektronikos įrenginių gamybos ir IT sprendimų vystymo bendrovė „Baltic Car Equipment“...

Verslą Kazachstane pardavusi „Tele2“ akcininkus palepins dividendais 3

Švedijos telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, pardavusi savo akcijas Kazachstano įmonėje „Mobile...

Rinkos
2019.06.28
Lietuvoje įrengs eksperimentinę baterijų energijos kaupimo sistemą 7

Baltijos šalims sinchronizuojant elektros tinklus su žemynine Europa, Lietuvoje paskelbtas tarptautinis...

Pramonė
2019.06.28
NASA zondas tyrinės didžiausio Saturno palydovo paviršių

NASA pranešė planuojanti siųsti zondą į didžiausią Saturno palydovą Titaną. 2026 m. startuosiančios misijos...

Laisvalaikis
2019.06.28
Finišas pasiektas: paskelbti 30 geriausių Lietuvos restoranų 1

„Gero maisto akademijos“ (GMA) rengiami geriausių Lietuvos restoranų rinkimai birželio 27-osios vakarą išėjo...

Laisvalaikis
2019.06.27
R. Masiulis apie stringančius leidimus kateriui „Raketa“: svarbiausia saugumas 6

Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ negaunant veiklai reikalingų valstybinių institucijų leidimų,...

Laisvalaikis
2019.06.27
Permainos „Baltic Amadeus“ tęsiasi: įmonė keičia ir logotipą  8

Informacinių technologijų (IT) bendrovė „Baltic Amadeus“ tęsia pertvarkas. Pasikeitus akcininkams ir...

Paslaugos
2019.06.27
Įmonių įspūdžiai iš parodos: visiems prireikė lietuviškų lazerių Premium 8

Lietuvos lazerių sektoriaus bendrovės, dalyvaujančios Miunchene vykstančioje didžiausioje ir svarbiausioje...

Paslaugos
2019.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau