Paslaugų sektoriaus pasitikėjimo rodiklis išlieka aukščiausias ūkyje

Paslaugų sektoriaus įmonių vadovų apklausos rezultatai parodė, kad pasitikėjimo rodiklis 2019 m. sausį buvo 28, arba 1 procentiniu punktu mažesnis nei prieš mėnesį, bet 11 procentinių punktų didesnis nei 2018 m. sausį, praneša Lietuvos statistikos departamentas.
Tiek per mėnesį (nuo 37 iki 39%), tiek per metus (nuo 27 iki 39%) padaugėjo įmonių vadovų, teigiančių, kad jų įmonės verslo padėtis pagerėjo. Sausį, kaip ir praėjusį mėnesį, 44% respondentų nurodė, kad paklausa padidėjo, 9% kad sumažėjo. Palyginti su 2018 m. sausiu, respondentų, teigiančių, kad paklausa padidėjo, dalis padidėjo nuo 33 iki 44%.
Tačiau teikiamų paslaugų paklausos prognozė buvo pesimistiškesnė nei prieš mėnesį: 24% įmonių vadovų numatė paklausos didėjimą, 11% mažėjimą (prieš mėnesį atitinkamai 33 ir 12%). Beveik du trečdaliai (65%) respondentų darbuotojų skaičiaus keisti neketino, 26% planavo priimti naujų.
Teikiamų paslaugų kainų didėjimą artimiausiu metu prognozavo 10% apklaustų įmonių vadovų, mažėjimą 2%
Paslaugų sektoriaus pasitikėjimo rodiklis, palyginti su kitais sektoriais, išlieka didžiausias.
Paslaugų sektoriaus pasitikėjimo rodiklis verslo padėties pasikeitimo, teikiamų paslaugų paklausos pasikeitimo ir jos prognozės balansų paprastasis aritmetinis vidurkis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti