Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Publikuota: 2018-12-15
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce Co“. Bendrovė jau yra sėkmingai reklamavusi Lietuvą prieš dvejus metus.

Laimėjusi Turizmo departamento skelbtą konkursą, agentūra iki kitų metų vidurio Lietuvą kinams pristatys kaip turtingą gamtos ir kultūros paveldu šalį, skatins keliauti atsakingai, pažinti šalies žmones ir tradicijas. Už paslaugas jai bus 44.000 Eur.

„Lietuva turi būti pristatoma kaip įdomi, atvira šalis, vadovaujantis komunikacine kryptimi, reprezentuojančia Lietuvą kaip šalį, kurioje viskas tikra, nesuvaidinta – gryni 4 metų laikai, natūralus maistas, nuoširdūs žmonės, autentiški ir unikalūs kultūriniai renginiai, gamtos ir kultūros paveldo objektai, unikali, nepamirštama patirtis, kurią galima išgyventi tik Lietuvoje“, – rašoma konkurso sąlygose.

Nurodoma, kad šalies pristatymas turi orientuotis į 20–49 metų Kinijos gyventojus, kurie mėgsta keliauti, domisi gamta, kultūra ir istorija, informacija apie Lietuvą bus talpinama didžiausiame Kinijos kelionių portale, populiariausiuose šalies socialiniuose kanaluose.

Nauja reklamos kampanija toje pačioje platformoje „Ctrip“ vyks po daugiau nei dviejų metų pertraukos. Pirmą kartą ji vyko 2016 metų pabaigoje – 2017-ųjų pradžioje, ir, pasak Turizmo departamento atstovės spaudai Gerdos Butkuvienės, buvo ypač sėkminga.

„Po šios kampanijos „Ctrip“, taip pat populiariuose socialiniuose tinkluose „WeChat“ ir „Weibo“, kinų kelionių pardavimai į Lietuvą išaugo 170 procentų. Tai – viena sėkmingiausių Turizmo departamento vykdytų kampanijų“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, Kinija yra viena prioritetinių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų.

„Siekdami pritraukti turistus iš Kinijos jau kelis metus organizuojame įvairias kontaktų muges bei pažintinius turus Kinijos turizmo verslo atstovams, taip pat aktyviai dirbame su Kinijos žiniasklaidos atstovais“, – BNS teigė G. Butkuvienė.

Pasak jos, kinų žurnalistams apsilankius Lietuvoje, šiemet publikuoti straipsniai apie Lietuvą didžiausiuose Kinijos leidiniuose – „China Daily“, „Global Times China“, sukurtos 4 „China Travel Channel“ TV laidos, kurios pritraukė 80 mln. žmonių auditoriją.

„Dėl Kinijos turistų konkuruoja daugelis pasaulio šalių, nes vidutinės jų vienos kelionės išlaidos yra vienos didžiausių“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, 2017 metais Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 16 tūkst. kinų, o per devynis šių metų mėnesius – 162.000 (atitinkamai 33% ir 18 proc. daugiau nei ankstesniais metais), jie čia praleido atitinkamai 8.100 (40 proc. daugiau) ir 25.600 nakvynių (6,3% daugiau).

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau