Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Publikuota: 2018-12-15
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce Co“. Bendrovė jau yra sėkmingai reklamavusi Lietuvą prieš dvejus metus.

Laimėjusi Turizmo departamento skelbtą konkursą, agentūra iki kitų metų vidurio Lietuvą kinams pristatys kaip turtingą gamtos ir kultūros paveldu šalį, skatins keliauti atsakingai, pažinti šalies žmones ir tradicijas. Už paslaugas jai bus 44.000 Eur.

„Lietuva turi būti pristatoma kaip įdomi, atvira šalis, vadovaujantis komunikacine kryptimi, reprezentuojančia Lietuvą kaip šalį, kurioje viskas tikra, nesuvaidinta – gryni 4 metų laikai, natūralus maistas, nuoširdūs žmonės, autentiški ir unikalūs kultūriniai renginiai, gamtos ir kultūros paveldo objektai, unikali, nepamirštama patirtis, kurią galima išgyventi tik Lietuvoje“, – rašoma konkurso sąlygose.

Nurodoma, kad šalies pristatymas turi orientuotis į 20–49 metų Kinijos gyventojus, kurie mėgsta keliauti, domisi gamta, kultūra ir istorija, informacija apie Lietuvą bus talpinama didžiausiame Kinijos kelionių portale, populiariausiuose šalies socialiniuose kanaluose.

Nauja reklamos kampanija toje pačioje platformoje „Ctrip“ vyks po daugiau nei dviejų metų pertraukos. Pirmą kartą ji vyko 2016 metų pabaigoje – 2017-ųjų pradžioje, ir, pasak Turizmo departamento atstovės spaudai Gerdos Butkuvienės, buvo ypač sėkminga.

„Po šios kampanijos „Ctrip“, taip pat populiariuose socialiniuose tinkluose „WeChat“ ir „Weibo“, kinų kelionių pardavimai į Lietuvą išaugo 170 procentų. Tai – viena sėkmingiausių Turizmo departamento vykdytų kampanijų“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, Kinija yra viena prioritetinių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų.

„Siekdami pritraukti turistus iš Kinijos jau kelis metus organizuojame įvairias kontaktų muges bei pažintinius turus Kinijos turizmo verslo atstovams, taip pat aktyviai dirbame su Kinijos žiniasklaidos atstovais“, – BNS teigė G. Butkuvienė.

Pasak jos, kinų žurnalistams apsilankius Lietuvoje, šiemet publikuoti straipsniai apie Lietuvą didžiausiuose Kinijos leidiniuose – „China Daily“, „Global Times China“, sukurtos 4 „China Travel Channel“ TV laidos, kurios pritraukė 80 mln. žmonių auditoriją.

„Dėl Kinijos turistų konkuruoja daugelis pasaulio šalių, nes vidutinės jų vienos kelionės išlaidos yra vienos didžiausių“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, 2017 metais Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 16 tūkst. kinų, o per devynis šių metų mėnesius – 162.000 (atitinkamai 33% ir 18 proc. daugiau nei ankstesniais metais), jie čia praleido atitinkamai 8.100 (40 proc. daugiau) ir 25.600 nakvynių (6,3% daugiau).

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 1

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 4

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau