Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Publikuota: 2018-12-15
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Kinų turistai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce Co“. Bendrovė jau yra sėkmingai reklamavusi Lietuvą prieš dvejus metus.

Laimėjusi Turizmo departamento skelbtą konkursą, agentūra iki kitų metų vidurio Lietuvą kinams pristatys kaip turtingą gamtos ir kultūros paveldu šalį, skatins keliauti atsakingai, pažinti šalies žmones ir tradicijas. Už paslaugas jai bus 44.000 Eur.

„Lietuva turi būti pristatoma kaip įdomi, atvira šalis, vadovaujantis komunikacine kryptimi, reprezentuojančia Lietuvą kaip šalį, kurioje viskas tikra, nesuvaidinta – gryni 4 metų laikai, natūralus maistas, nuoširdūs žmonės, autentiški ir unikalūs kultūriniai renginiai, gamtos ir kultūros paveldo objektai, unikali, nepamirštama patirtis, kurią galima išgyventi tik Lietuvoje“, – rašoma konkurso sąlygose.

Nurodoma, kad šalies pristatymas turi orientuotis į 20–49 metų Kinijos gyventojus, kurie mėgsta keliauti, domisi gamta, kultūra ir istorija, informacija apie Lietuvą bus talpinama didžiausiame Kinijos kelionių portale, populiariausiuose šalies socialiniuose kanaluose.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nauja reklamos kampanija toje pačioje platformoje „Ctrip“ vyks po daugiau nei dviejų metų pertraukos. Pirmą kartą ji vyko 2016 metų pabaigoje – 2017-ųjų pradžioje, ir, pasak Turizmo departamento atstovės spaudai Gerdos Butkuvienės, buvo ypač sėkminga.

„Po šios kampanijos „Ctrip“, taip pat populiariuose socialiniuose tinkluose „WeChat“ ir „Weibo“, kinų kelionių pardavimai į Lietuvą išaugo 170 procentų. Tai – viena sėkmingiausių Turizmo departamento vykdytų kampanijų“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, Kinija yra viena prioritetinių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkų.

„Siekdami pritraukti turistus iš Kinijos jau kelis metus organizuojame įvairias kontaktų muges bei pažintinius turus Kinijos turizmo verslo atstovams, taip pat aktyviai dirbame su Kinijos žiniasklaidos atstovais“, – BNS teigė G. Butkuvienė.

Pasak jos, kinų žurnalistams apsilankius Lietuvoje, šiemet publikuoti straipsniai apie Lietuvą didžiausiuose Kinijos leidiniuose – „China Daily“, „Global Times China“, sukurtos 4 „China Travel Channel“ TV laidos, kurios pritraukė 80 mln. žmonių auditoriją.

„Dėl Kinijos turistų konkuruoja daugelis pasaulio šalių, nes vidutinės jų vienos kelionės išlaidos yra vienos didžiausių“, – sakė G. Butkuvienė.

Pasak jos, 2017 metais Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 16 tūkst. kinų, o per devynis šių metų mėnesius – 162.000 (atitinkamai 33% ir 18 proc. daugiau nei ankstesniais metais), jie čia praleido atitinkamai 8.100 (40 proc. daugiau) ir 25.600 nakvynių (6,3% daugiau).

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku