Vilniuje sparčiausiai daugėja turistų iš Vokietijos ir Jungtinės Karalystės

Statistikos duomenimis, per pirmuosius 9 šių metų mėnesius Vilniuje apsilankė 925.000 turistų 12,4 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Pasak Ingos Romanovskienės, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros Go Vilnius direktorės, šiemet turistų skaičius sostinėje augo beveik dvigubai greičiau nei pernai.
Vilnius tapo atradimu Vakarų Europos keliautojams. Tai atsispindi mūsų statistikoje į pirmąją vietą išsiveržė vokiečių turistai, kurių pagausėjo trečdaliu, ketvirtadaliu padaugėjo britų. Augimą dar labiau spartina nuosekli Vilniaus turizmo rinkodara, - sako ji.
Penktadienį Statistikos departamento paskelbti apgyvendinimo paslaugų statistikos duomenys rodo, kad metų pradžioje pastebėtas itin spartus turistų iš Vokietijos skaičiaus augimas Vilniuje neslūgsta. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius mieste apsilankė 86.600 vokiečių 37,8 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
nuotrauka::1left
Vokiečiai tapo pačia skaitlingiausia turistų grupe sostinėje.
Toliau šalių, iš kurių sulaukiama daugiausiai turistų, sąraše rikiuojasi Lenkija, Baltarusija, Rusija ir Latvija.
Palyginti su 2017 m. šio laikotarpio duomenimis, didžiausias turistų skaičiaus augimas iš pirmojo dešimtuko šalių buvo iš Vokietijos (37,9% daugiau), Jungtinės Karalystės (23,5% daugiau), Rusijos (12,2% daugiau), Italijos (10,4% daugiau) ir Lenkijos (10,4% daugiau).
1,7 mln. naktų
Per pirmuosius devynis 2018 m. mėnesius Vilniuje keliautojai praleido 1,7 mln. naktų 10,2% daugiau nei pernai. 81,9% visų į Vilniaus apgyvendinimo įstaigas atvykusių svečių buvo užsieniečiai: 11,1 % daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2017 m.
2018 m. trečiajame ketvirtyje Vilniuje buvo 70 viešbučių ir 7 svečių namai, kuriuose buvo 5.120 numerių (kambariai) bei 10.269 vietos (lovos). 2018 m. vidutinis Vilniaus viešbučių numerių (kambarių) užimtumas siekė 74,4% Vidutinis Vilniaus viešbučių vietų (lovų) užimtumas buvo 58,8% Didžiausias kambarių užimtumas buvo rugpjūčio mėnesį ir siekė 78%.
Kas augina srautus
Ponia Romanovskienė mini, kad siekiant populiarinti Vilnių tikslinėse turizmo rinkose, antrus metus iš eilės bendradarbiaujama su kelionių organizavimo platforma Expedia, kuri yra populiari Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Svarbus ir nuoseklus darbas su tikslinių rinkų turų operatoriais, pažintinių kelionių žurnalistams organizavimas, dalyvavimas turizmo parodose. Vaisių duoda ir pastangos didinti bendrą Vilniaus žinomumą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti