„m.Parking“: nenustačius iš anksto stovėjimo trukmės, lėšas nuskaičiuoja kas 12 minučių

Vilniaus savivaldybės įmonės Susisiekimo paslaugos mobiliąją programėlę m.Parking naudojantys vartotojai permoka už automobilių stovėjimą, teigia vienas programėlės vartotojas, automobilį gatvėje palikęs valandai ir 8-ioms sekundėms, o sumokėjęs kaip už valandą ir 12 minučių.
Brangiausioje mėlynojoje sostinės zonoje vilnietis savo automobilį paliko 12:00:59 val., o pasiėmė 13:01:07 val. Už stovėjimą jis sumokėjo pasinaudojęs m.Parking programėle, kuri lėšas už stovėjimą nuskaičiuoja kas 12 minučių.
Vėliau gavęs savo mobiliojo operatoriaus sąskaitą vilnietis pastebėjo, kad už tuometinį stovėjimą sumokėjo 3 Eur, nors nustatytas valandinis mėlynosios zonos įkainis yra 2,5 Eur. Jis yra įsitikinęs, kad permokėjo, o m.Parking klaidina vartotojus.
Tačiau Susisiekimo paslaugų atstovai sako, kad programėlės veikimas aiškiai reglamentuotas ir jokios klaidos čia nėra.
Bendroji tvarka yra tokia, jog vietinė rinkliava, mokant mobiliąja programėle arba SMS žinute, yra nuskaitoma lygiai kas 12 min. Šiuo atveju stovėta šiek tiek ilgiau nei 1 valandą, todėl buvo atlikti 6 mokėjimai po 0,50 Eur ir sumokėta 3 Eur rinkliavos, rašome atsakyme, kurį VŽ atsiuntė Miglė Bielinytė, Susisiekimo paslaugų komunikacijos vadovė.
Susisiekimo paslaugos nurodo, kad tokių situacijų išvengti norintys vartotojai turėtų pasinaudoti m.Parking funkcija, leidžiančia iš anksto nusistatyti stovėjimo trukmę, kad stovėjimas būtų nutrauktas lygiai po valandos ar kitu vartotojo pageidaujamu laiku.
Programėlės veikimu pasipiktinęs vilnietis kreipėsi ir į savo mobiliojo ryšio operatorių bendrovę Tele2. Jis teigia, kad įmonės atstovai jam pasakė, kad m.Parking esama klaidų ir rekomendavo ja nesinaudoti. Tačiau oficialiai Tele2 to nepatvirtina.
Klientas turėtų kreiptis į paslaugos teikėją, t.y. bendrovę Susisiekimo paslaugos. Šiuo konkrečiu atveju darbuotojas išsakė savo nuomonę, kuri nėra derinta su įmonės pozicija, nurodo Andrius Baranauskas, Tele2 korporacinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.
Susisiekimo paslaugų atstovai sako, kad šiuo metu baigiami diegti programėlės atnaujinimai, tad pasitaiko sutrikimų, tačiau į juos reaguojama nedelsiant.
Jeigu vairuotojas dėl programėlės sutrikimo permoka už automobilio stovėjimą ši permoka jam yra kompensuojama. Vairuotojas tai mato mobiliojo ryšio sąskaitos išklotinėje, tvirtina Susisiekimo paslaugos.
Savivaldybės įmonė skaičiuoja, kad mobiliaisiais telefonais SMS žinutėmis ir per m.Parking programėlę vartotojai sumoka apie 80% trumpalaikio stovėjimo rinkliavos. 2017-aisiais mobiliaisiais telefonais iš viso buvo sumokėta 6,6 mln. Eur rinkliavos.
Šią savaitę Susisiekimo paslaugos pranešė, kad daugiau kaip 110.000 vartotojų turinti programėlė pradeda veikti ir Klaipėdoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti