Ko iš viešnagės viešbučiuose tikisi verslo turistai

Publikuota: 2018-11-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Keliaujantieji verslo reikalais viešbučiams suneša svarią pajamų dalį, tačiau į darbo rinką ateinant naujai kartai verslo turistų poreikiai keičiasi. Naujausi tyrimai atskleidžia, ko šie keliautojai tikisi iš savo viešnagės viešbutyje ir į ką turėtų atkreipti dėmesį apgyvendinimo paslaugų teikėjai.

Geroji naujiena, jog anaip tol ne visiems žmonėms kelionės darbo reikalais yra kančia. Priešingai, kompanijos „Travelport“ atlikta apklausa atskleidė, kad JAV keliauti darbo reikalais mėgsta keturi iš penkių apklaustųjų.

Taigi verslo turistai kelionėse dažniausiai būna nusiteikę pozityviai, daugelis jų linkę pinigines atverti plačiau ir išleisti daugiau, nei suma, kurią yra numačiusi jų įmonė, rašo „hotelmanagement.net“.

Be to, 57 % apklaustųjų teigė, kad jų 2018 m. verslo kelionių biudžetas yra didesnis nei praėjusiais metais. Apklausoje daugiausia dalyvavo verslo keliautojai nuo 22 iki 37 metų amžiaus (57 % visų apklaustųjų). Dvidešimt aštuoni procentai respondentų buvo 38-53 metų amžiaus, o 15 % - 54-72 metų amžiaus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Beje, neseniai „Hilton Hotels & Resorts“ užsakymu atliktas verslo turistų tyrimas, kurio metu apklausti 23 - 35 metų žmonės, atskleidė, kad 56 % tūkstantmečio kartos ( gimusieji ~1982–2004 m.) darbuotojai susikuria priežasčių, kad galėtų keliauti darbo reikalais.

Štai keletas dalykų, kuriuos apie verslo keliautojus kurdami veiklos strategijas turėtų prisiminti viešbučių savininkai.

Pinigai nėra problema

nuotrauka::1left

Įmonės, žinoma, nustato biudžetus ir apmoka darbuotojo kelionės išlaidas, bet to ne visada pakanka šiuolaikiniams „į keliones orientuotiems“ darbuotojams, – jie kai kurias savo darbinių išvykų išlaidas norėtų padengti asmeniškai.

Nors dauguma „Travelport“ tyrimo respondentų teigė, kad jų įmonės padengia ar kompensuoja papildomų verslo paslaugų pirkimą (86 %), daugelis nurodė, jog patys primokėtų papildomai, kad galėtų pagerinti savo patirtį.

Maždaug 52 % teigė, kad mokėtų papildomai už geresnį viešbutį ar kambarį. Kalbant apie geresnį viešbučio „Wi-Fi“, truputį daugiau nei pusė respondentų sakė, kad sumokėtų iš savo kišenės už aukštesnio lygio paslaugą, nei ta, kuri standartiškai suteikiama užsakius kambarį.

Tikslinė rinkodara - privalumas

nuotrauka::2right

Geros naujienos viešbučių rinkodaros specialistams: verslo keliautojai nori gauti individualizuotus reklaminius skelbimus.

Daugiau nei 72 % “Travelport“ tyrime apklaustų žmonių teigė, kad jie norėtų gauti individualius reklaminius skelbimus, parinktus atsižvelgiant į jų naršymo istoriją, o 75 % respondentų tą patį pasakė dėl skelbimų, paremtų asmeniniais interesais. Dėl skelbimų, parinktų pagal ankstesnius kelionių pirkimus, beveik trys ketvirtadaliai pasakė, kad jie tikrai norėtų personalizuotos reklamos.

Darbą vis dažniau derina su laisvalaikiu

nuotrauka::3left

Šiuo metu populiaru prasitęsti darbines keliones, išvyką verslo reikalais suderinant su laisvalaikio praleidimu bei poilsiu.

Ši tendencija neslūgsta ir tampa dideliu verslu viešbučiams. „Hilton“ tyrimo duomenimis, 69% apklaustųjų pageidauja pailginti savo verslo keliones laisvalaikio praleidimo tikslais. Tačiau jiems reikia kiek daugiau pasitikėjimo, kad ryžtųsi tą padaryti. Mat 46 % pripažįsta, jog jaučia kaltę dėl tokių savo norų, o 44 % nerimauja, jog apie juos blogai pagalvos jų įmonių vadovybė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku