Ko iš viešnagės viešbučiuose tikisi verslo turistai

Keliaujantieji verslo reikalais viešbučiams suneša svarią pajamų dalį, tačiau į darbo rinką ateinant naujai kartai verslo turistų poreikiai keičiasi. Naujausi tyrimai atskleidžia, ko šie keliautojai tikisi iš savo viešnagės viešbutyje ir į ką turėtų atkreipti dėmesį apgyvendinimo paslaugų teikėjai.
Geroji naujiena, jog anaip tol ne visiems žmonėms kelionės darbo reikalais yra kančia. Priešingai, kompanijos Travelport atlikta apklausa atskleidė, kad JAV keliauti darbo reikalais mėgsta keturi iš penkių apklaustųjų.
Taigi verslo turistai kelionėse dažniausiai būna nusiteikę pozityviai, daugelis jų linkę pinigines atverti plačiau ir išleisti daugiau, nei suma, kurią yra numačiusi jų įmonė, rašo hotelmanagement.net.
Be to, 57 % apklaustųjų teigė, kad jų 2018 m. verslo kelionių biudžetas yra didesnis nei praėjusiais metais. Apklausoje daugiausia dalyvavo verslo keliautojai nuo 22 iki 37 metų amžiaus (57 % visų apklaustųjų). Dvidešimt aštuoni procentai respondentų buvo 38-53 metų amžiaus, o 15 % - 54-72 metų amžiaus.
Beje, neseniai Hilton Hotels & Resorts užsakymu atliktas verslo turistų tyrimas, kurio metu apklausti 23 - 35 metų žmonės, atskleidė, kad 56 % tūkstantmečio kartos ( gimusieji ~19822004 m.) darbuotojai susikuria priežasčių, kad galėtų keliauti darbo reikalais.
Štai keletas dalykų, kuriuos apie verslo keliautojus kurdami veiklos strategijas turėtų prisiminti viešbučių savininkai.
Pinigai nėra problema
nuotrauka::1left
Įmonės, žinoma, nustato biudžetus ir apmoka darbuotojo kelionės išlaidas, bet to ne visada pakanka šiuolaikiniams į keliones orientuotiems darbuotojams, jie kai kurias savo darbinių išvykų išlaidas norėtų padengti asmeniškai.
Nors dauguma Travelport tyrimo respondentų teigė, kad jų įmonės padengia ar kompensuoja papildomų verslo paslaugų pirkimą (86 %), daugelis nurodė, jog patys primokėtų papildomai, kad galėtų pagerinti savo patirtį.
Maždaug 52 % teigė, kad mokėtų papildomai už geresnį viešbutį ar kambarį. Kalbant apie geresnį viešbučio Wi-Fi, truputį daugiau nei pusė respondentų sakė, kad sumokėtų iš savo kišenės už aukštesnio lygio paslaugą, nei ta, kuri standartiškai suteikiama užsakius kambarį.
Tikslinė rinkodara - privalumas
nuotrauka::2right
Geros naujienos viešbučių rinkodaros specialistams: verslo keliautojai nori gauti individualizuotus reklaminius skelbimus.
Daugiau nei 72 % Travelport tyrime apklaustų žmonių teigė, kad jie norėtų gauti individualius reklaminius skelbimus, parinktus atsižvelgiant į jų naršymo istoriją, o 75 % respondentų tą patį pasakė dėl skelbimų, paremtų asmeniniais interesais. Dėl skelbimų, parinktų pagal ankstesnius kelionių pirkimus, beveik trys ketvirtadaliai pasakė, kad jie tikrai norėtų personalizuotos reklamos.
Darbą vis dažniau derina su laisvalaikiu
nuotrauka::3left
Šiuo metu populiaru prasitęsti darbines keliones, išvyką verslo reikalais suderinant su laisvalaikio praleidimu bei poilsiu.
Ši tendencija neslūgsta ir tampa dideliu verslu viešbučiams. Hilton tyrimo duomenimis, 69% apklaustųjų pageidauja pailginti savo verslo keliones laisvalaikio praleidimo tikslais. Tačiau jiems reikia kiek daugiau pasitikėjimo, kad ryžtųsi tą padaryti. Mat 46 % pripažįsta, jog jaučia kaltę dėl tokių savo norų, o 44 % nerimauja, jog apie juos blogai pagalvos jų įmonių vadovybė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti