Netradicinė „Uber“ restoranų imperija

Prieš trejetą mėnesių restoranas Brooklyn Burger Factory Niujorko Bruklino rajone ir aplinkinėse teritorijose pradėjo prekiauti gurmaniškais kepiniais. Nors ši maitinimo įstaiga nuolat gamina mėsainius su lašiša, vegetariškų ir kitokius jų paragauti į restoraną iki šiol neatėjo nė vienas žmogus.
Taip yra dėl to, kad Brooklyn Burger Factory restoranas egzistuoja tik Uber Eats maisto pristatymo programėlėje. Iš tikrųjų ši maitintoja veiklą vykdo iš Brukline esančios nedidelės kavinės Gerizim Cafe & Ice Cream virtuvės.
Joelis Farmeris, Gerizim Cafe savininkas, pasakoja, jog anksčiau Gerizim Cafe meniu mėsainių tebuvo pora, o ir nupirkdavo jų nedaug.
Tačiau maisto pristatymo platformos Uber Eats komanda, užčiuopusi, kad šiame rajone yra paklausa gurmaniškiems mėsainiams, kreipėsi į p. Farmerį ir pasiūlė išplėsti asortimentą. Kavinės savininkui idėja patiko, juk daugelis ingredientų buvo ranka.
Brooklyn Burger Factory lydi sėkmė - dabar ji parduoda 75 mėsainius per dieną, o jos pajamos yra 28 kartus didesnės nei Gerizim Cafe, rašo Bloomberg.
Kita virtuali maitintoja MIA Wings veiklą vykdo iš Majami Byčo rajone (Majamis, Florida) esančios realios kavinės Venezia Pizza & Lounge. Nuo rugsėjo, kai pradėjo užsiimti vištienos sparnelių pristatymo veikla, jos pajamos šoktelėjo 80 %.
Tokių sėkmės istorijų ne viena ir ne dvi.
Kitokia restorano koncepcija
nuotrauka::1left
Jasonas Droegeas, Uber Everything viceprezidentas, šį fenomeną vadina virtualiu restoranu. Tokie maitintojai startuoja neturėdami vitrinų ir krėslų, maistą jie gamina virtuvėse restoranų, veikiančių visai kitais pavadinimais ir neretai siūlančių visai kitokį meniu.
Galimybių užsiimti tokia gan netradicine veikla daugėja, nes maisto pristatymo verslas toliau auga, o jo apimtys kasmet padidėja po 20 %.
Prognozuojama, kad iki 2022 m. maisto pristatymo rinka sudarys apie 64,58 mlrd. Eur (75,9 mlrd. USD) per metus. Šio sektoriaus lyderė JAV ir D. Britanijoje dirbanti kompanija Grubhub, užima 52% rinkos ir yra vertinama 11 mlrd., nuo 2011 m. ji dirba pelningai.
Uber Eats šiame segmente vis dar yra antraeilė žaidėja, tačiau ji, Business Insider tyrimo duomenimis, JAV rinkoje auga sparčiausiai. Uber virtualių restoranų projektas prasidėjo 2016 m. pradžioje, o kovo mėnesį jis išplito į 10 miestų. Šiandien bendrovė dirba su 1.600 virtualių restoranų visame pasaulyje, jie veikia 300-uose miestų, kuriuose veiklą vykdo Uber Eats.
Beveik 1.000 šių restoranų yra JAV. Kompanija taip pat išsiplėtė Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.
Plečiasi JAV
Šiuo metu Uber Eats dirba daugiau nei 300 darbuotojų, šis padalinys naudoja Uber Technologies Inc. esamus vairuotojus ir duomenis.
Uber Everything viceprezidentas didžiausių augimo galimybių sako matantis už didžiųjų miestų ribų tokiose teritorijose, kaip, pavyzdžiui, Monpeljė pietinėje Prancūzijoje.
Liza Meyerdirk, Uber Eats verslo plėtros vadovė, apskaičiavo, jog padalinys auga taip pat greitai, kaip UberX paslauga per pirmuosius trejus savo veiklos metus.
Pernai 40% naujų Uber Eat naudotojų buvo ir nauji Uber vartotojai, šitaip skatindami šios pavėžėjimo platformos augimą, - p. Meyerdirk cituoja Bloomberg.
Kaip rašo Reuters, neseniai Uber Eat paskelbė planuojanti išplėsti savo pristatymo paslaugą, iki 2018 m. pabaigos ji turėtų apimti teritoriją, kurioje gyvena 70% JAV populiacijos (dabar paslauga gali naudotis 50% šios šalies gyventojų).
Maisto pristatymo rinkos lyderė GrubHub eina įsigijimų keliu. Anot CNBC, neseniai ji įsigijo JAV maisto pristatymo platformą ir užbaigė mobiliosios užsakymo ir apmokėjimo platformos LevelUp įsigijimo sandorį.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti