„Barbora“ startuoja Latvijoje

Publikuota: 2018-04-11
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo balandžio 11 d. „Maximos“ elektroninės prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis verslas Rygoje bei aplinkiniuose rajonuose bus vykdomas „Barboros“ vardu.

„Maximos“ e. prekybos verslą Latvijoje, kurį iki šiol valdė „Maxima LV“, įsigijo elektroninę parduotuvę „Barbora“ Lietuvoje valdanti bendrovė „Radas“, kurios akcininkė yra UAB „Maxima grupė“.

„Barboros“ paslauga kaimyninėje šalyje startavo trečiadienį. Kaip rašoma pranešime, Latvijoje pirkėjams pristatyta nauja patogesnė prekių užsakymo platforma www.barbora.lv, kaip ir Lietuvoje, jie galės pirkinius užsisakyti mobiliesiems įrenginiams pritaikyta programėle.

„E. prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis apimtys Baltijos šalyse sparčiai auga. Konsoliduodami verslą skirtingose šalyse turėsime galimybę pristatyti geriausias praktikas, naujausius sprendimus bei technologijas ir suteikti klientams aukštesnio lygio paslaugas. „Barboros“ Lietuvoje įgyta patirtis, tikime, leis dar paspartinti elektroninės prekybos augimą“, – teigia Tomas Kibildis, bendrovės „Radas“ direktorius. „Radas“ specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

nuotrauka::1

"E-Maxima" parduotuvę Latvijoje valdžiusios bendrovės SIA „Patrika“ pardavimai 2017 m. siekė 3,8 mln. Eur ir buvo 22% didesni nei 2016 m.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., preliminariais duomenimis, pasiekė 20,1 mln. Eur ir buvo 36% didesni nei 2016 m. VŽ rašė, kad įmonės 2017 m. veikla buvo nuostolinga, tačiau tokius rezultatus įmonė ir prognozavo iš anksto.

2014 m. "E-Maximos" verslą Lietuvoje perėmusi bendrovė šiuo metu turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Planuoja spurtą

„Barboros“ paslaugą Latvijoje šiandien pristačiusi įmonė planuoja spartų augimą. Teigiama, kad elektroninė parduotuvė kas mėnesį sulaukia daugiau nei 60.000 unikalių klientų. Planuojama, kad metų pabaigoje šis skaičius turėtų pasiekti 100.000.

E. prekybos Latvijoje paslaugas teikiančioje įmonėje šiuo metu dirba 42 žmonės. Planuojama, kad įmonei plečiant veiklą, darbuotojų skaičius 2018 m. išaugs dvigubai, o bendrovės pardavimai šiais metais viršys 7 mln. Eur.

„E. prekybos verslas ir Lietuvoje, ir Latvijoje šiuo metu orientuotas į augimą ir paslaugos kokybės gerinimą. Rygoje šiais metais planuojame atidaryti naujus prekių surinkimo ir skirstymo centrus – tai leis dar greičiau ir patogiau aptarnauti klientus. Taip pat pristatysime naujus technologinius sprendimus, kurie dar supaprastins prekių įsigijimo procesą klientams“, – sako p. Kibildis.

Internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes „Barbora.lv“ pristato pirkėjams Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugumoje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 2

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
„Amazon“ išsirinko vietą fizinei parduotuvei Londone

JAV prekybos milžinė „Amazon“ rezervavo plėtrai už JAV ribų tikusią prekybinę erdvę, teigia „The Grocer“...

Prekyba
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už...

Prekyba
2019.02.16
Norvegų „Coop Norge“ išmokėjo 100 mln. Eur dividendų 6

Norvegijos prekybos tinklas „Coop Norge“ akcininkams išmokėjo rekordinio dydžio dividendus už 2018 m.

Prekyba
2019.02.16
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kvitų loterija plečiasi į IKEA, bet ne į „Maximą“ 12

Vasario 18 d. įsigalioja kvitų loterijos taisyklių pakeitimai. Žaidime galės dalyvauti ir kvitai už prekes...

Finansai
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau