„Barbora“ startuoja Latvijoje

Publikuota: 2018-04-11
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo balandžio 11 d. „Maximos“ elektroninės prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis verslas Rygoje bei aplinkiniuose rajonuose bus vykdomas „Barboros“ vardu.

„Maximos“ e. prekybos verslą Latvijoje, kurį iki šiol valdė „Maxima LV“, įsigijo elektroninę parduotuvę „Barbora“ Lietuvoje valdanti bendrovė „Radas“, kurios akcininkė yra UAB „Maxima grupė“.

„Barboros“ paslauga kaimyninėje šalyje startavo trečiadienį. Kaip rašoma pranešime, Latvijoje pirkėjams pristatyta nauja patogesnė prekių užsakymo platforma www.barbora.lv, kaip ir Lietuvoje, jie galės pirkinius užsisakyti mobiliesiems įrenginiams pritaikyta programėle.

„E. prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis apimtys Baltijos šalyse sparčiai auga. Konsoliduodami verslą skirtingose šalyse turėsime galimybę pristatyti geriausias praktikas, naujausius sprendimus bei technologijas ir suteikti klientams aukštesnio lygio paslaugas. „Barboros“ Lietuvoje įgyta patirtis, tikime, leis dar paspartinti elektroninės prekybos augimą“, – teigia Tomas Kibildis, bendrovės „Radas“ direktorius. „Radas“ specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

nuotrauka::1

"E-Maxima" parduotuvę Latvijoje valdžiusios bendrovės SIA „Patrika“ pardavimai 2017 m. siekė 3,8 mln. Eur ir buvo 22% didesni nei 2016 m.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., preliminariais duomenimis, pasiekė 20,1 mln. Eur ir buvo 36% didesni nei 2016 m. VŽ rašė, kad įmonės 2017 m. veikla buvo nuostolinga, tačiau tokius rezultatus įmonė ir prognozavo iš anksto.

2014 m. "E-Maximos" verslą Lietuvoje perėmusi bendrovė šiuo metu turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Planuoja spurtą

„Barboros“ paslaugą Latvijoje šiandien pristačiusi įmonė planuoja spartų augimą. Teigiama, kad elektroninė parduotuvė kas mėnesį sulaukia daugiau nei 60.000 unikalių klientų. Planuojama, kad metų pabaigoje šis skaičius turėtų pasiekti 100.000.

E. prekybos Latvijoje paslaugas teikiančioje įmonėje šiuo metu dirba 42 žmonės. Planuojama, kad įmonei plečiant veiklą, darbuotojų skaičius 2018 m. išaugs dvigubai, o bendrovės pardavimai šiais metais viršys 7 mln. Eur.

„E. prekybos verslas ir Lietuvoje, ir Latvijoje šiuo metu orientuotas į augimą ir paslaugos kokybės gerinimą. Rygoje šiais metais planuojame atidaryti naujus prekių surinkimo ir skirstymo centrus – tai leis dar greičiau ir patogiau aptarnauti klientus. Taip pat pristatysime naujus technologinius sprendimus, kurie dar supaprastins prekių įsigijimo procesą klientams“, – sako p. Kibildis.

Internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes „Barbora.lv“ pristato pirkėjams Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugumoje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 1

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 6

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 5

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 5

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

„Kesko Senukai“ Baltarusijoje pajamos augo, o pelnas smuko

Statybos ir apdailos medžiagų prekybos grupės „Kesko Senukai Lithuania“ bendrovė „Romos holdingas“,...

Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Pokyčiai mažmeninėje prekyboje „Freor LT“ pajamas augino 47% Premium 1

Viena iš pirmųjų pasaulyje pasiūliusi šaldymo įrangą su propano mišiniu vietoje freono Vilniaus UAB „Freor...

Pramonė
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau