„Barbora“ startuoja Latvijoje

Publikuota: 2018-04-11
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Latvijoje šiais metais viršys 7 mln. Eur. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo balandžio 11 d. „Maximos“ elektroninės prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis verslas Rygoje bei aplinkiniuose rajonuose bus vykdomas „Barboros“ vardu.

„Maximos“ e. prekybos verslą Latvijoje, kurį iki šiol valdė „Maxima LV“, įsigijo elektroninę parduotuvę „Barbora“ Lietuvoje valdanti bendrovė „Radas“, kurios akcininkė yra UAB „Maxima grupė“.

„Barboros“ paslauga kaimyninėje šalyje startavo trečiadienį. Kaip rašoma pranešime, Latvijoje pirkėjams pristatyta nauja patogesnė prekių užsakymo platforma www.barbora.lv, kaip ir Lietuvoje, jie galės pirkinius užsisakyti mobiliesiems įrenginiams pritaikyta programėle.

„E. prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis apimtys Baltijos šalyse sparčiai auga. Konsoliduodami verslą skirtingose šalyse turėsime galimybę pristatyti geriausias praktikas, naujausius sprendimus bei technologijas ir suteikti klientams aukštesnio lygio paslaugas. „Barboros“ Lietuvoje įgyta patirtis, tikime, leis dar paspartinti elektroninės prekybos augimą“, – teigia Tomas Kibildis, bendrovės „Radas“ direktorius. „Radas“ specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

nuotrauka::1

"E-Maxima" parduotuvę Latvijoje valdžiusios bendrovės SIA „Patrika“ pardavimai 2017 m. siekė 3,8 mln. Eur ir buvo 22% didesni nei 2016 m.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., preliminariais duomenimis, pasiekė 20,1 mln. Eur ir buvo 36% didesni nei 2016 m. VŽ rašė, kad įmonės 2017 m. veikla buvo nuostolinga, tačiau tokius rezultatus įmonė ir prognozavo iš anksto.

2014 m. "E-Maximos" verslą Lietuvoje perėmusi bendrovė šiuo metu turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Planuoja spurtą

„Barboros“ paslaugą Latvijoje šiandien pristačiusi įmonė planuoja spartų augimą. Teigiama, kad elektroninė parduotuvė kas mėnesį sulaukia daugiau nei 60.000 unikalių klientų. Planuojama, kad metų pabaigoje šis skaičius turėtų pasiekti 100.000.

E. prekybos Latvijoje paslaugas teikiančioje įmonėje šiuo metu dirba 42 žmonės. Planuojama, kad įmonei plečiant veiklą, darbuotojų skaičius 2018 m. išaugs dvigubai, o bendrovės pardavimai šiais metais viršys 7 mln. Eur.

„E. prekybos verslas ir Lietuvoje, ir Latvijoje šiuo metu orientuotas į augimą ir paslaugos kokybės gerinimą. Rygoje šiais metais planuojame atidaryti naujus prekių surinkimo ir skirstymo centrus – tai leis dar greičiau ir patogiau aptarnauti klientus. Taip pat pristatysime naujus technologinius sprendimus, kurie dar supaprastins prekių įsigijimo procesą klientams“, – sako p. Kibildis.

Internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes „Barbora.lv“ pristato pirkėjams Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugumoje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 19

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau