Kad įsitvirtintų rinkoje, mažiausia kaina nežaidė

Publikuota: 2017-12-25

Erdvė renginiams gali būti įkurta strategiškai patogioje vietoje, galima teikti kokybiškas paslaugas ir turėti nuolatinių klientų, kurie neieško mažiausios kainos rinkoje. Tačiau atsinaujinti vis tiek reikia – svarbu turėti, ką pasiūlyti, norint pritraukti naujų klientų ir išlaikyti lojalius.

Tokio požiūrio laikosi restoranas ir konferencijų centras „Siesta“, 2014 m. kovą įkurtas Kauno rajone, netoli Babtų.

Komplekso vieta – prie greitkelio Kaunas–Klaipėda – lemia ir verslo klientų segmentą: renginius „Siestoje“ dažnai organizuoja regiono įmonės, taip pat tos, kurių filialai išsidėstę visoje Lietuvoje, – jų atstovams iš skirtingų miestų patogu atvažiuoti į šalies vidurį.

„Mūsų klientai taip pat vertina restorano maistą. Jie nustemba, kad paprastame susirinkime gauna aukštos kokybės restorano maisto pietums. Virtuvę ir visą restorano koncepciją kuria šefas Jaroslavas Orševskis, nacionalinės virėjų rinktinės narys, su juo dirbame nuo pat atidarymo“, – sako Ingrida Labutinienė, UAB „Saulės pilys“, valdančios restoraną ir konferencijų centrą „Siesta“, bendraturtė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Renginiai ir rinkodarai

Nors „Siesta“ rinkoje jau įsitvirtino, verslininkė sako, kad išskirtinumo siekia ir toliau. Be įprastų paslaugų – asmeninių švenčių ir verslo renginių, maitinimo, „Siesta“ siūlo ir smulkesnių restorano projektų. Naujausias – „Vakarienių klubas“, į kurį susirinkusiems svečiams specialius patiekalus ne iš meniu gamina ir pristato virtuvės šefas, taip pat „Desertų šou“ su kūrybiškais molekulinės virtuvės elementais.

„Taip pat organizuojame teminius vakarus – prancūzišką, ispanišką, amerikietišką, itališką. Žinoma, svarbiausias jų akcentas – virtuvės šefo kurta vakarienė, tačiau parengiame ir pramoginę programą – kviečiame muzikantų, atlikėjų, kartais mimų teatro aktorių ar someljė. Teminiai vakarai iš dalies yra ir rinkodaros priemonė, dalyvavimo juose kainą sąmoningai darome prieinamą (25–35 Eur), nors programa mums ir kainuoja daugiau. Tokiais renginiais siekiame pritraukti naujų nuolatinių klientų ir padėkoti esamiems“, – sako p. Labutinienė.

Jos teigimu, tokie sprendimai pasitvirtina, nes klientai grįžta: atvykusieji į verslo renginį sužino apie restoraną ir paskui nori čia organizuoti privačią šventę, ir atvirkščiai – pabuvę privačiame renginyje vėliau kreipiasi dėl konferencijų centro paslaugų.

„Naujam rinkos žaidėjui reikia įrodyti, ką jis gali, kuo skiriasi nuo konkurentų. Tačiau tam nenaudojame kainodaros, nesutinkame siūlyti mažiausios kainos regione tam, kad pritrauktume klientų. Mūsų klientai žino, ką gauna už aukštesnę kainą, ir sutinka ją mokėti, o mes nuolat atsinaujiname, keičiame meniu, kad nenusibostų. Tad mažiausia kaina nėra mūsų konkurencinis pranašumas“, – sako p. Labutinienė.

Iš logistikos – į maitinimą

Komplekso netoli Babtų kūrimo, statybų, įrengimo darbai truko maždaug trejus metus. Į „Siestą“ investuota maždaug 1,5 mln. Eur, 480.000 Eur iš jų sudarė ES paramos lėšos. Tačiau p. Labutinienė sako, kad į įrangos atnaujinimą, aplinkos priežiūrą, infrastruktūrą investuojama nuolat. Per pastaruosius dvejus metus buvo atnaujinta virtuvės įranga, pastatytas naujas priestatas gamybos patalpoms, iš viso 2016–2017 m. investuota po 32.000 Eur, 2014–2015 m. – 10.000 ir 4.000 Eur. 2016 m. bendrovė gavo 406.000 Eur pajamų.

„Kai kūrėme „Siestą“, buvo daug atsitiktinumų, pavyzdžiui, tai, kad įsigijome pokario metais statytus pastatus, kuriuose kadaise buvo tiltų priežiūros tarnyba, saugojusi tiltus per Nevėžį ir Dubysą. Vėliau pastatai stovėjo apleisti ir buvo parduodami vienų kitiems, – pasakoja p. Labutinienė. – Iš pradžių svarstėme kurti maitinimo vietą, nes patogu atvažiuoti iš abiejų greitkelio pusių, aplink graži gamta. Tačiau kai projektavome, svarstėme, kaip pastatus prikelti naujam gyvenimui, išgryninome restorano ir salių renginiams koncepciją. Tai buvo iš komandinio darbo – architektų, virtuvės šefo – gimusi idėja.“

„Siestos“ savininkai Labutinai versle ne naujokai. Šeimai priklauso transporto UAB „Erabalta“, UAB „Limoris Invest“, tačiau p. Labutinienė sako, kad po ilgametės patirties logistikos versle netruko pajusti naujos srities specifikos.

„Šis verslas, ypač privačios šventės, yra susijęs su emocijomis. Nėra taip, kad parduodi kokybišką ar nekokybišką prekę ir dėl to klientas gali būti patenkintas arba ne. Kartu su paslauga jis gauna ir emociją, o tai suvaldyti sudėtinga dėl žmogiškojo veiksnio. Svarbu ne tik personalas, kas tuo metu dirba, bet ir paties svečio nuotaika, kaip nusiteikęs jis ateina“, – sako p. Labutinienė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Paramount“ pelnas traukėsi trečdaliu

JAV žiniasklaidos milžinės „Paramount Global Inc.“ (ankstesnis pavadinimas „ViacomCBS Inc.“) antrojo metų...

Rinkos
2022.08.05
Naujienų portalai sutarė vienodai žymėti reklamas

Didieji naujienų portalai susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų...

Rinkodara
2022.07.28
„Respublikos leidiniams“, „Diena Media News“ ir „Lietuvos rytui“ skirtos baudos už klaidinančią reklamą 1

Laikraščių „Respublika“, „Kauno diena“, „Klaipėdos diena“ ir „Lietuvos ryto“ valdytojoms Vartotojų teisių...

Rinkodara
2022.07.18
„Netflix“ žada siūlyti pigesnius prenumeratos planus su reklama

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į...

Inovacijos
2022.07.14
„Eurobarometro“ apklausa: ES piliečiai labiausiai pasitiki tradicine žiniasklaida 2

Televizija (75%) yra pagrindinis ES piliečių, ypač atstovaujančiųjų vyresniajai kartai, žinių šaltinis, rodo...

Rinkodara
2022.07.12
„Eltos“ direktore paskirta D. Juozaitytė, vyr. redaktoriumi – V. Bruveris 1

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta Daiva Juozaitytė, pastaruosius aštuonerius metus dirbusi „Delfi“...

Vadyba
2022.07.01
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03
Planeta Vilnius ieško Ryšių su žiniasklaida specialisto (-ės)! Verslo tribūna

Jei puikiai supranti žiniasklaidos pasaulį, žinai, kodėl žurnalistams svarbu atsakymus gauti greitai ir...

Rinkodara
2022.06.02
„Delfi“ perka Lietuvos naujienų agentūrą „Elta“

UAB „Delfi“, kurios 100% akcijų priklauso estų žiniasklaidos bendrovei „Ekspress Grupp“, perka naujienų...

Rinkodara
2022.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku