Kad įsitvirtintų rinkoje, mažiausia kaina nežaidė

Publikuota: 2017-12-25

Erdvė renginiams gali būti įkurta strategiškai patogioje vietoje, galima teikti kokybiškas paslaugas ir turėti nuolatinių klientų, kurie neieško mažiausios kainos rinkoje. Tačiau atsinaujinti vis tiek reikia – svarbu turėti, ką pasiūlyti, norint pritraukti naujų klientų ir išlaikyti lojalius.

Tokio požiūrio laikosi restoranas ir konferencijų centras „Siesta“, 2014 m. kovą įkurtas Kauno rajone, netoli Babtų.

Komplekso vieta – prie greitkelio Kaunas–Klaipėda – lemia ir verslo klientų segmentą: renginius „Siestoje“ dažnai organizuoja regiono įmonės, taip pat tos, kurių filialai išsidėstę visoje Lietuvoje, – jų atstovams iš skirtingų miestų patogu atvažiuoti į šalies vidurį.

„Mūsų klientai taip pat vertina restorano maistą. Jie nustemba, kad paprastame susirinkime gauna aukštos kokybės restorano maisto pietums. Virtuvę ir visą restorano koncepciją kuria šefas Jaroslavas Orševskis, nacionalinės virėjų rinktinės narys, su juo dirbame nuo pat atidarymo“, – sako Ingrida Labutinienė, UAB „Saulės pilys“, valdančios restoraną ir konferencijų centrą „Siesta“, bendraturtė.

Renginiai ir rinkodarai

Nors „Siesta“ rinkoje jau įsitvirtino, verslininkė sako, kad išskirtinumo siekia ir toliau. Be įprastų paslaugų – asmeninių švenčių ir verslo renginių, maitinimo, „Siesta“ siūlo ir smulkesnių restorano projektų. Naujausias – „Vakarienių klubas“, į kurį susirinkusiems svečiams specialius patiekalus ne iš meniu gamina ir pristato virtuvės šefas, taip pat „Desertų šou“ su kūrybiškais molekulinės virtuvės elementais.

„Taip pat organizuojame teminius vakarus – prancūzišką, ispanišką, amerikietišką, itališką. Žinoma, svarbiausias jų akcentas – virtuvės šefo kurta vakarienė, tačiau parengiame ir pramoginę programą – kviečiame muzikantų, atlikėjų, kartais mimų teatro aktorių ar someljė. Teminiai vakarai iš dalies yra ir rinkodaros priemonė, dalyvavimo juose kainą sąmoningai darome prieinamą (25–35 Eur), nors programa mums ir kainuoja daugiau. Tokiais renginiais siekiame pritraukti naujų nuolatinių klientų ir padėkoti esamiems“, – sako p. Labutinienė.

Jos teigimu, tokie sprendimai pasitvirtina, nes klientai grįžta: atvykusieji į verslo renginį sužino apie restoraną ir paskui nori čia organizuoti privačią šventę, ir atvirkščiai – pabuvę privačiame renginyje vėliau kreipiasi dėl konferencijų centro paslaugų.

„Naujam rinkos žaidėjui reikia įrodyti, ką jis gali, kuo skiriasi nuo konkurentų. Tačiau tam nenaudojame kainodaros, nesutinkame siūlyti mažiausios kainos regione tam, kad pritrauktume klientų. Mūsų klientai žino, ką gauna už aukštesnę kainą, ir sutinka ją mokėti, o mes nuolat atsinaujiname, keičiame meniu, kad nenusibostų. Tad mažiausia kaina nėra mūsų konkurencinis pranašumas“, – sako p. Labutinienė.

Iš logistikos – į maitinimą

Komplekso netoli Babtų kūrimo, statybų, įrengimo darbai truko maždaug trejus metus. Į „Siestą“ investuota maždaug 1,5 mln. Eur, 480.000 Eur iš jų sudarė ES paramos lėšos. Tačiau p. Labutinienė sako, kad į įrangos atnaujinimą, aplinkos priežiūrą, infrastruktūrą investuojama nuolat. Per pastaruosius dvejus metus buvo atnaujinta virtuvės įranga, pastatytas naujas priestatas gamybos patalpoms, iš viso 2016–2017 m. investuota po 32.000 Eur, 2014–2015 m. – 10.000 ir 4.000 Eur. 2016 m. bendrovė gavo 406.000 Eur pajamų.

„Kai kūrėme „Siestą“, buvo daug atsitiktinumų, pavyzdžiui, tai, kad įsigijome pokario metais statytus pastatus, kuriuose kadaise buvo tiltų priežiūros tarnyba, saugojusi tiltus per Nevėžį ir Dubysą. Vėliau pastatai stovėjo apleisti ir buvo parduodami vienų kitiems, – pasakoja p. Labutinienė. – Iš pradžių svarstėme kurti maitinimo vietą, nes patogu atvažiuoti iš abiejų greitkelio pusių, aplink graži gamta. Tačiau kai projektavome, svarstėme, kaip pastatus prikelti naujam gyvenimui, išgryninome restorano ir salių renginiams koncepciją. Tai buvo iš komandinio darbo – architektų, virtuvės šefo – gimusi idėja.“

„Siestos“ savininkai Labutinai versle ne naujokai. Šeimai priklauso transporto UAB „Erabalta“, UAB „Limoris Invest“, tačiau p. Labutinienė sako, kad po ilgametės patirties logistikos versle netruko pajusti naujos srities specifikos.

„Šis verslas, ypač privačios šventės, yra susijęs su emocijomis. Nėra taip, kad parduodi kokybišką ar nekokybišką prekę ir dėl to klientas gali būti patenkintas arba ne. Kartu su paslauga jis gauna ir emociją, o tai suvaldyti sudėtinga dėl žmogiškojo veiksnio. Svarbu ne tik personalas, kas tuo metu dirba, bet ir paties svečio nuotaika, kaip nusiteikęs jis ateina“, – sako p. Labutinienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Kelionių į užsienį skaičius ir išlaidos per metus išaugo 11%

Kelionių į užsienį skaičius 2018 m. pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2017 m. laikotarpiu, padidėjo...

Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Viešieji pirkimai: kada įsitraukia antstolis Premium

Viešųjų pirkimų dalyviai kartais naudojasi antstolio paslaugomis – užsako faktinių aplinkybių konstatavimą.

Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
„Lindstrom“ Vilniuje statys skalbyklą

Tekstilės nuomos paslaugų UAB „Lindstrom“ Savanorių prospekte Vilniuje planuoja statyti paslaugų centrą su...

Pramonė
2018.06.18
„Novaturo“ apyvarta šiemet pasiekė 55 mln. Eur 1

Didžiausio Baltijos šalių kelionių operatoriaus „Novaturas“, akcijas kotiruojančio Vilniaus ir Varšuvos...

Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

„Icor“ įmonei leista įsigyti degalinių statybos ir aptarnavimo bendrovę

Konkurencijos taryba leido koncerno „Icor“ netiesiogiai kontroliuojamai UAB „Citenga“ įsigyti degalinių...

Statyba ir NT
2018.06.13
„City Service“ ketina išmokėti 9,8 mln. Eur dividendų

Koncerno „Icor“ valdoma nekilnojamojo turto priežiūros įmonė „City Service“, pernai uždirbusi 6,151...

Vilniečiai už šiukšles pradeda mokėti dvinarę rinkliavą 6

Sostinės gyventojams šią savaitę paštu bus išsiųsti pranešimai apie mokėjimus už komunalinių atliekų tvarkymą...

Pajūrio verslininkams nepavyko sudominti pasaulio futbolo čempionato aistruolių 6

Klaipėdos ir Neringos verslininkams nepavyko sudominti į Karaliaučiaus sritį vyksiančių pasaulio futbolo...

Už ne laiku išvežtas atliekas sostinės vežėjams žada baudas 1

Vilniaus m. savivaldybė pradeda pažeidimų procedūrą prieš visus tris sostinėje dirbančius komunalinių atliekų...

LPK: pakuočių atliekų tvarkymo sistema krizėje, būtini skubūs valdžios sprendimai

Gamintojų, importuotojų bei atliekų tvarkytojų atstovai tvirtina, kad pakuočių atliekų tvarkymo sistema...

Verslas pajūryje: užsidirba ir iš raktų perdavimo Premium 1

Kuo daugiau gyventojų įsigyja pajūryje antrą būstą, tuo paslaugų sektoriui geriau: vietos verslininkai būsto...

Teismas: „Forum Cinemas“ privalo sumokėti 1,4 mln. Eur baudą už kartelį

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) neskundžiama nutartimi pripažino, kad kino teatrus...

D. Dargis kartu su „Civinity“ eina į komercinio NT įrengimo ir priežiūros verslą 1

Domo Dargio, NT plėtros ir statybos bendrovės „Eika“ vadovo, asmeniškai kontroliuojama įmonė kartu su pastatų...

Statyba ir NT
2018.06.04
„Mano gilė“ kratosi ambicijų mokėjimų rinkoje 12

Nauja „Lietuvos energijos“ strateginė kryptis konsoliduoti komercines veiklas atneš pokyčių ir į „Gilę“,...

Energetika
2018.06.04
Lietuvos azartinių lošimų įstaigų pajamos šiemet smuko 5%

Lietuvos azartinių lošimų įstaigos pirmąjį šių metų ketvirtį iš lošimų veiklos gavo 22,691 mln. Eur bendrųjų...

Viešuosiuose pirkimuose – tikslios kainos barjeras Premium 2

Perkančiosios organizacijos, planuodamos pirkimus, nuo šiol turi būti tikslios kaip laikrodis – pagal naują...

Verslo aplinka
2018.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau