Kad įsitvirtintų rinkoje, mažiausia kaina nežaidė

Publikuota: 2017-12-25

Erdvė renginiams gali būti įkurta strategiškai patogioje vietoje, galima teikti kokybiškas paslaugas ir turėti nuolatinių klientų, kurie neieško mažiausios kainos rinkoje. Tačiau atsinaujinti vis tiek reikia – svarbu turėti, ką pasiūlyti, norint pritraukti naujų klientų ir išlaikyti lojalius.

Tokio požiūrio laikosi restoranas ir konferencijų centras „Siesta“, 2014 m. kovą įkurtas Kauno rajone, netoli Babtų.

Komplekso vieta – prie greitkelio Kaunas–Klaipėda – lemia ir verslo klientų segmentą: renginius „Siestoje“ dažnai organizuoja regiono įmonės, taip pat tos, kurių filialai išsidėstę visoje Lietuvoje, – jų atstovams iš skirtingų miestų patogu atvažiuoti į šalies vidurį.

„Mūsų klientai taip pat vertina restorano maistą. Jie nustemba, kad paprastame susirinkime gauna aukštos kokybės restorano maisto pietums. Virtuvę ir visą restorano koncepciją kuria šefas Jaroslavas Orševskis, nacionalinės virėjų rinktinės narys, su juo dirbame nuo pat atidarymo“, – sako Ingrida Labutinienė, UAB „Saulės pilys“, valdančios restoraną ir konferencijų centrą „Siesta“, bendraturtė.

Renginiai ir rinkodarai

Nors „Siesta“ rinkoje jau įsitvirtino, verslininkė sako, kad išskirtinumo siekia ir toliau. Be įprastų paslaugų – asmeninių švenčių ir verslo renginių, maitinimo, „Siesta“ siūlo ir smulkesnių restorano projektų. Naujausias – „Vakarienių klubas“, į kurį susirinkusiems svečiams specialius patiekalus ne iš meniu gamina ir pristato virtuvės šefas, taip pat „Desertų šou“ su kūrybiškais molekulinės virtuvės elementais.

„Taip pat organizuojame teminius vakarus – prancūzišką, ispanišką, amerikietišką, itališką. Žinoma, svarbiausias jų akcentas – virtuvės šefo kurta vakarienė, tačiau parengiame ir pramoginę programą – kviečiame muzikantų, atlikėjų, kartais mimų teatro aktorių ar someljė. Teminiai vakarai iš dalies yra ir rinkodaros priemonė, dalyvavimo juose kainą sąmoningai darome prieinamą (25–35 Eur), nors programa mums ir kainuoja daugiau. Tokiais renginiais siekiame pritraukti naujų nuolatinių klientų ir padėkoti esamiems“, – sako p. Labutinienė.

Jos teigimu, tokie sprendimai pasitvirtina, nes klientai grįžta: atvykusieji į verslo renginį sužino apie restoraną ir paskui nori čia organizuoti privačią šventę, ir atvirkščiai – pabuvę privačiame renginyje vėliau kreipiasi dėl konferencijų centro paslaugų.

„Naujam rinkos žaidėjui reikia įrodyti, ką jis gali, kuo skiriasi nuo konkurentų. Tačiau tam nenaudojame kainodaros, nesutinkame siūlyti mažiausios kainos regione tam, kad pritrauktume klientų. Mūsų klientai žino, ką gauna už aukštesnę kainą, ir sutinka ją mokėti, o mes nuolat atsinaujiname, keičiame meniu, kad nenusibostų. Tad mažiausia kaina nėra mūsų konkurencinis pranašumas“, – sako p. Labutinienė.

Iš logistikos – į maitinimą

Komplekso netoli Babtų kūrimo, statybų, įrengimo darbai truko maždaug trejus metus. Į „Siestą“ investuota maždaug 1,5 mln. Eur, 480.000 Eur iš jų sudarė ES paramos lėšos. Tačiau p. Labutinienė sako, kad į įrangos atnaujinimą, aplinkos priežiūrą, infrastruktūrą investuojama nuolat. Per pastaruosius dvejus metus buvo atnaujinta virtuvės įranga, pastatytas naujas priestatas gamybos patalpoms, iš viso 2016–2017 m. investuota po 32.000 Eur, 2014–2015 m. – 10.000 ir 4.000 Eur. 2016 m. bendrovė gavo 406.000 Eur pajamų.

„Kai kūrėme „Siestą“, buvo daug atsitiktinumų, pavyzdžiui, tai, kad įsigijome pokario metais statytus pastatus, kuriuose kadaise buvo tiltų priežiūros tarnyba, saugojusi tiltus per Nevėžį ir Dubysą. Vėliau pastatai stovėjo apleisti ir buvo parduodami vienų kitiems, – pasakoja p. Labutinienė. – Iš pradžių svarstėme kurti maitinimo vietą, nes patogu atvažiuoti iš abiejų greitkelio pusių, aplink graži gamta. Tačiau kai projektavome, svarstėme, kaip pastatus prikelti naujam gyvenimui, išgryninome restorano ir salių renginiams koncepciją. Tai buvo iš komandinio darbo – architektų, virtuvės šefo – gimusi idėja.“

„Siestos“ savininkai Labutinai versle ne naujokai. Šeimai priklauso transporto UAB „Erabalta“, UAB „Limoris Invest“, tačiau p. Labutinienė sako, kad po ilgametės patirties logistikos versle netruko pajusti naujos srities specifikos.

„Šis verslas, ypač privačios šventės, yra susijęs su emocijomis. Nėra taip, kad parduodi kokybišką ar nekokybišką prekę ir dėl to klientas gali būti patenkintas arba ne. Kartu su paslauga jis gauna ir emociją, o tai suvaldyti sudėtinga dėl žmogiškojo veiksnio. Svarbu ne tik personalas, kas tuo metu dirba, bet ir paties svečio nuotaika, kaip nusiteikęs jis ateina“, – sako p. Labutinienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniuje gausėja turistų – padėjo ir Kalėdų eglutė

Nepaisant oro uosto rekonstrukcijos, turistų skaičius Vilniuje pernai didėjo. Sostinėje 2017-aisiais metais...

„Toksikos“ patirtis: ES direktyva sako viena, Lietuva kartais išgirsta kita Premium 1

„Toksikos“ pavojingųjų atliekų sąvartyne pernai palaidota 6 kartus mažiau atliekų, nei leidžia jo pajėgumas,...

Interviu su Kauno mediku, kuris užsibrėžė pacientus išlaisvinti nuo eilių Premium 3

Kaune sujungtos penkios poliklinikos – Dainavos, Šilainių, Kalniečių, Centro ir Šančių – nuo šių metų sausio...

Kelmės rajono savivaldybei neleido įkurti plovyklos

Konkurencijos taryba (KT) nedavė sutikimo Kelmės rajono savivaldybės bendrovei „Kelmės autobusų parkas“...

Verslo aplinka
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 8

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 3

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

„Lemon Gym“ plėtra tęsiasi – Kaune dar du klubai 2

Sporto klubų tinklas „Lemon Gym“ 2018 m. rugsėjį Kauno Žaliakalnio rajone atidarys antrą šiame mieste sporto...

„Baltic Ground Services“ suplanavo plėstis dvigubai

Antžeminio orlaivių ir keleivių aptarnavimo paslaugų UAB „Baltic Ground Services“ (BGS) iki 2022-ųjų...

Transportas
2018.02.22
„Camelios“ ir BIG ginčas: nuomininko pirmenybė galioja ne visada Premium 2

Vaistinių tinklo „Camelia“ ir Klaipėdos prekybos centro BIG ginčas rinkai siunčia pamoką: Civiliniame kodekse...

Statyba ir NT
2018.02.22
Lietuvos rajonas, kuriam pajūris – ir prakeiksmas, ir galimybė Premium 1

Nuo Baltijos jūros – vos keliolika kilometrų, tačiau nei savo pajūrio, nei kurorto statuso Kretinga neturi.

Verslo aplinka
2018.02.21
„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Tarptautiniuose apdovanojimuose įvertinti du Lietuvos viešbučiai 1

Tarptautiniuose svetingumo apdovanojimuose geriausio dizaino ir geriausio 5 žvaigždučių verslo viešbučių...

Statyba ir NT
2018.02.20
Lietuvoje startuojantis Lenkijos kelionių organizatorius vilios ir klientus iš Baltarusijos 5

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda naujas žaidėjas – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Vietoj nugyventų butų istoriniame pastate – viešbutis Premium 1

Per ateinančius metus Raudondvario dvaro teritorija turėtų būti sutvarkyta iki galo. Iki šiol nerestauruotos...

Statyba ir NT
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
„Metrail“ skandalo kilpoje: bausti ar nuolaidžiauti 7

Skandalas dėl „Metrail“ kaista, jo sukelta krizė gilėja. Gamintojai ir importuotojai vis garsiau kalba, kad...

Didžiausias algas 2017 m. mokėjusios kelionių agentūros 16

VŽ surikiavo Lietuvos turizmo firmas pagal 2017 m. sausį – gruodį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Renginius į Vilnių vilios subsidijomis Premium 2

Vilnius nuo 2019 m. suplanavo teikti subsidijas užsienio konferencijų organizatoriams, kad šie savo...

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau