Vilniuje – naujas pašto klientų aptarnavimo centras už 100.000 Eur

AB Lietuvos paštas tęsia gausiausiai klientų lankomų paštų modernizavimą. Trečiadienį sostinės Jeruzalės mikrorajone naujose patalpose duris atvėrė pagal naują Lietuvos pašto koncepciją įrengtas klientų aptarnavimo centras Vilniaus 21-asis paštas.
Šiuolaikiško aptarnavimo centro viziją kūrėme atsižvelgę į klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimus. Šiandienos klientai nori gauti kokybiškas pašto paslaugas, būti paslaugiai ir komfortiškai aptarnaujami, todėl investuojame į jų poreikių tenkinimą, pranešime spaudai teigė Inga Dundulienė, Lietuvos pašto Tinklo direktorė.
Iki šiol Jeruzalės mikrorajono gyventojus Vilniaus 21-asis paštas aptarnavo adresu Jeruzalės g. 14, o nuo šiandien jis veikia prekybos centro Rimi (Jeruzalės g. 4) patalpose. Į centro modernizavimą investuota apie 100.000 Eur.
Skelbiama, kad naujajame klientų aptarnavimo padalinyje įdiegta klientų srauto valdymo sistema ir šiuolaikiška siuntų laikymo ir išdavimo įranga, padėsianti užtikrinti operatyvų klientų aptarnavimą.
Taip pat pašte veikia savitarnos parduotuvė, kurioje klientai gali patys pasirinkti ir įsigyti atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių.
Atnaujinto Vilniaus 21-ojo pašto personalui įrengtos naujos darbo vietos, jose bus lengviau ir patogiau apdoroti pašto siuntas, teigė p. Dundulienė.
Šiais metais Lietuvos paštas pagal naują koncepciją modernizavo du sostinės paštus: modernūs Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centrai įrengti Akademijoje (Kauno r.) ir Šeduvoje (Radviliškio r.).
Investavo 1,2 mln.
VŽ rašė, kad šiais metais Lietuvos pašto investicijos sudarė 1,2 mln. Eur. Jos buvo skirtos jau minėtam paštų atnaujinimui, pertvarkant gausiausiai klientų lankomus paštus į naujos koncepcijos klientų aptarnavimo centrus, bei mobiliojo laiškininko veiklos modelio diegimui.
Lapkritį 12 šalies savivaldybių kaimiškose šalies vietovėse dirbo 106 mobilieji laiškininkai, kurie yra aprūpinti išmaniąja darbo įranga, kuri palengvina kasdienių pašto operacijų atlikimą. Mobiliuosius laiškininkus kaimo gyventojai pašto paslaugoms suteikti gali išsikviesti į namus.
Vis dar be vadovo gyvenanti valstybės valdoma AB Lietuvos paštas šiemet per devynis mėnesius uždirbo 886.000 Eur grynojo pelno, kai tuo tarpu pernai tuo pačiu laikotarpiu buvo patirta 555.000 Eur nuostolių.
Įmonės EBITDA sausįrugsėjį siekė 2,3 mln. Eur, pernai tuo pačiu laikotarpiu 739.000 Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti