Miestą iškeitė į kaimo ramybę ir sukūrė kosmetikos verslą

Publikuota: 2017-12-03
Tris atžalas auginantys Auksė ir Žydrūnas Drazdai, UAB „Natūralūs turtai“ savininkai, suderina lėtą gyvenimo tempą ir verslą. Bendrovės nuotr.
Tris atžalas auginantys Auksė ir Žydrūnas Drazdai, UAB „Natūralūs turtai“ savininkai, suderina lėtą gyvenimo tempą ir verslą. Bendrovės nuotr.

Miesto šurmulį į kaimo ramybę iškeitę ir vienkiemyje Kretingos rajone įsikūrę Auksė ir Žydrūnas Drazdai čia ne tik mėgaujasi ramybe, bet ir kuria sėkmingą verslą.

Jų rankų darbo muilas ir kiti prekės ženklu „Nimfė“ žymimi natūralios kosmetikos produktai jau gerai žinomi sveikų produktų parduotuvėse, parodose ir mugėse.

Tris vaikus auginanti Drazdų šeima nuosavą verslą įkūrė kaip ir dažnas lietuvis, padirbėję užsienyje.

Po kelerių emigracijos Anglijoje metų prieš daugiau nei dešimtmetį į Klaipėdą grįžusi šeima čia iš pradžių įkūrė rankdarbių priemonių parduotuvėlę „ARTmanija“. Ši pamažu išaugo iki meno studijos, kurioje buvo ne tik prekiaujama rankdarbių priemonėmis, bet ir vedami kursai, pakuojamos dovanos, kuriamos įvairios interjero smulkmenos.

„Verslas sekėsi gerai, bet mes su vyru vis dažniau puoselėjome minčių pabėgti nuo miesto šurmulio ir įsikurti kur atokiau kaime. Vieną dieną pardavėme verslą Klaipėdoje ir apsigyvenome Kretingos rajono vienkiemyje. Norėjome čia pat susikurti ir darbo vietas, iš pradžių galvojome pradėti kaimo turizmo verslą, o paskui pamažu pasukome į natūralaus muilo, kosmetikos gamybą“, – apie šeimos verslo pradžią pasakoja Auksė Drazdienė, UAB „Natūralūs turtai“ savininkė.

Muilas gimė virtuvėje

Verslo pradžia p. Drazdams nebuvo lengva, reikėjo nebijoti rizikuoti: kantriai eksperimentuoti, susitaikyti su nuostoliais.

„Pirmieji eksperimentai prasidėjo namų virtuvėje. Ilgai vargome, kol atradome tinkamą muilo gamybos formulę. Vis dėlto greitai pamatėme, kad kokybiškai ir didesniais kiekiais virtuvėje muilo nepadarysime. Greta sodybos turėjome laisvą pastatą, kurį pertvarkėme į kosmetikos gamybos patalpas. Teko nemažai investuoti, kad atitiktume ES standartus“, – pasakoja p. Drazdienė.

Pradėję nuo namų gamybos muilo, šiandien verslininkai gerokai išplėtė gaminamos produkcijos asortimentą ir greta įvairių rūšių muilo siūlo ir natūralią kosmetiką – veido ir kūno kremų, šampūnų, kietųjų kvepalų, šveitiklių, veido kaukių ir kt.

„Gaminame tai, kam patys jaučiame poreikį. Šiuos produktus naudojame patys, mūsų vaikai, todėl drąsiai juos galime siūlyti ir klientams“, – šypsosi pašnekovė. Ji visus muilo receptus kuria pati.

Derindama skirtingus ingredientus moteris kruopščiai apgalvoja, kaip jie veiks odą, koks jų derinys, koks produktas kokio tipo odai tinka. Didžiąją dalį reikalingų žaliavų p. Drazdai užsisako iš tiekėjų užsienyje, o dalį, pavyzdžiui, levandas, augina.

„Naudojame tik aukščiausios kokybės preciziškai atrinktas žaliavas. Norime būti tikri, kad siūlome tikrai kokybišką natūralų produktą“, – pabrėžia p. Drazdienė.

Nuolatinis tobulėjimas

Atsakingą kosmetikos gamintojų požiūrį įvertina ir pirkėjai – jų kasmet gausėja. O veiksmingiausia reklama – atsiliepimai iš lūpų į lūpas.

„Smulkių kosmetikos gamintojų šiandien yra daug, tačiau žmonės jau vertina kokybę, neperka bet ko. Pabandę pigesnį muilą dažnai nusivilia ir grįžta prie brangesnio, bet kokybiškesnio, jį siūlo ir draugams, pažįstamiems. Todėl investuoti į kokybę verta“, – įsitikinusi pašnekovė.

Moteris neįsivaizduoja sėkmingo verslo ir be nuolatinio tobulėjimo. Neseniai nuotoliniu būdu ji baigė pažangios kosmetikos gamybos kursus Anglijoje.

„Jei esi šiame versle, negali stovėti vietoje, turi nuolat domėtis naujovėmis, bandyti jas taikyti, eksperimentuoti. Kursuose ne tik gavau naujų žinių, bet ir susipažinau su žmonėmis, kurie analogiškus verslus plėtoja visame pasaulyje. Iki šiol vieni su kitais dalijamės patirtimi, informacija apie tiekėjus“, – pasakoja p. Drazdienė.

Savo produkciją verslininkai parduoda mugėse, parodose, partnerių natūralių produktų parduotuvėse ir savo e. parduotuvėje.

Kelerius metus „Nimfės“ produkcija buvo prekiaujama ir Vilniaus prekybos centre „Oze“ įrengtoje salelėje, tačiau p. Drazdienė sako, kad toks modelis nepasiteisino: „Galbūt todėl, kad nepavyko rasti gero pardavėjo, o prekybos vietą patiems prižiūrėti per atstumą buvo per sunku. Ateityje turime planų atidaryti nedidelę savo firminę parduotuvėlę, bet po neigiamos patirties į prekybos centrus eiti nenorime, o senamiestyje kol kas trūksta gyvybės ir žmonių srautų.“

Ponai Drazdai taip pat bendradarbiauja su keliais viešbučiais, SPA centrais, kuriems gamina natūralią kosmetiką su jų prekių ženklais.

Vis dėlto sėkmingiausia prekyba vyksta mugėse, kurios yra ne tik puikus pardavimo, bet ir rinkodaros kanalas.

„Esame išsirinkę didžiausias šalyje vykstančias muges ir kasmet dalyvaujame. Jose apsilanko daug žmonių, jie apžiūri, pauosto muilus. Mes kaip gamintojai galime patarti pirkėjams, ką rinktis, išsamiau papasakoti apie savo gaminamą kosmetiką“, – sako pašnekovė.

Ji priduria, kad verslo, kuriame aktyviai dalyvauja visa šeima, plėsti neketina: tikslas buvo susikurti darbo vietas ir išlaikyti šeimą, tai pavyko padaryti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniuje gausėja turistų – padėjo ir Kalėdų eglutė

Nepaisant oro uosto rekonstrukcijos, turistų skaičius Vilniuje pernai didėjo. Sostinėje 2017-aisiais metais...

„Toksikos“ patirtis: ES direktyva sako viena, Lietuva kartais išgirsta kita Premium 2

„Toksikos“ pavojingųjų atliekų sąvartyne pernai palaidota 6 kartus mažiau atliekų, nei leidžia jo pajėgumas,...

Interviu su Kauno mediku, kuris užsibrėžė pacientus išlaisvinti nuo eilių Premium 3

Kaune sujungtos penkios poliklinikos – Dainavos, Šilainių, Kalniečių, Centro ir Šančių – nuo šių metų sausio...

Kelmės rajono savivaldybei neleido įkurti plovyklos

Konkurencijos taryba (KT) nedavė sutikimo Kelmės rajono savivaldybės bendrovei „Kelmės autobusų parkas“...

Verslo aplinka
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 8

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 3

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

„Lemon Gym“ plėtra tęsiasi – Kaune dar du klubai 2

Sporto klubų tinklas „Lemon Gym“ 2018 m. rugsėjį Kauno Žaliakalnio rajone atidarys antrą šiame mieste sporto...

„Baltic Ground Services“ suplanavo plėstis dvigubai

Antžeminio orlaivių ir keleivių aptarnavimo paslaugų UAB „Baltic Ground Services“ (BGS) iki 2022-ųjų...

Transportas
2018.02.22
„Camelios“ ir BIG ginčas: nuomininko pirmenybė galioja ne visada Premium 2

Vaistinių tinklo „Camelia“ ir Klaipėdos prekybos centro BIG ginčas rinkai siunčia pamoką: Civiliniame kodekse...

Statyba ir NT
2018.02.22
Lietuvos rajonas, kuriam pajūris – ir prakeiksmas, ir galimybė Premium 1

Nuo Baltijos jūros – vos keliolika kilometrų, tačiau nei savo pajūrio, nei kurorto statuso Kretinga neturi.

Verslo aplinka
2018.02.21
„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Tarptautiniuose apdovanojimuose įvertinti du Lietuvos viešbučiai 1

Tarptautiniuose svetingumo apdovanojimuose geriausio dizaino ir geriausio 5 žvaigždučių verslo viešbučių...

Statyba ir NT
2018.02.20
Lietuvoje startuojantis Lenkijos kelionių organizatorius vilios ir klientus iš Baltarusijos 5

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda naujas žaidėjas – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Vietoj nugyventų butų istoriniame pastate – viešbutis Premium 1

Per ateinančius metus Raudondvario dvaro teritorija turėtų būti sutvarkyta iki galo. Iki šiol nerestauruotos...

Statyba ir NT
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
„Metrail“ skandalo kilpoje: bausti ar nuolaidžiauti 7

Skandalas dėl „Metrail“ kaista, jo sukelta krizė gilėja. Gamintojai ir importuotojai vis garsiau kalba, kad...

Didžiausias algas 2017 m. mokėjusios kelionių agentūros 16

VŽ surikiavo Lietuvos turizmo firmas pagal 2017 m. sausį – gruodį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Renginius į Vilnių vilios subsidijomis Premium 2

Vilnius nuo 2019 m. suplanavo teikti subsidijas užsienio konferencijų organizatoriams, kad šie savo...

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau