Įkurti madingą verslą įkalbėjo vaikai

Kai verslo idėją, kurią dar tik pradedi įgyvendinti, netikėtai kiti pristato rinkoje ir sukelia didžiulį ažiotažą, rankos nusvyra iš nevilties, tačiau svarbu nepasiduoti ir kryptingai užbaigti projektą iki galo.
Tokia patirtimi dalijasi Loreta Venskienė, vos prieš savaitę Klaipėdos senamiestyje duris atvėrusių vaflių namų Waff Haus bendraturtė.
Pagrindinis šios įstaigos produktas įvairiais priedais įdaryti burbuliniai vafliai, kurie šią vasarą tapo tikra Palangos gastronominio pasaulio sensacija. Šį desertą kaip naujieną kurorte savo įkurtoje ledainėje Yogugu pirmiausia pasiūlė vilnietis verslininkas Laurynas Rimavičius.
Iš Honkongo kilę burbuliniai vafliai tapo kone vieninteliu produktu, dėl kurio prie ledainės nusidriekė eilės klientų. Naujiena netruko išpopuliarėti, ir įpusėjus vasarai tokių vaflių jau siūlė daugybė greitojo maisto kioskų Palangoje, desertą gaminti pradėjo ir Vilniaus, Kauno vaflių kepyklėlės.
Verslauja daug metų
Ponia Venskienė sako, kad jos šeimai idėja Klaipėdoje atidaryti vaflių namus gimė maždaug prieš metus, kai burbulinių vaflių Lietuvoje dar nebuvo.
Tikėjomės, kad rinką nustebinsime įdomiu produktu, tačiau verslo idėjos įgyvendinimas užtruko, nes ilgai ieškojome patalpų, paskui užsitęsė jų remontas. Vasarą, kai šie vafliai netikėtai tapo tikru Palangos hitu, vienu metu rankos išties buvo nusvirusios, tačiau vėliau susitaikėme su tuo, kad nebūsime pirmieji, ir neatsisakėme šios verslo idėjos, kalba pašnekovė.
Tai ne pirmasis Venskų šeimos verslas. Plungėje jau kone dešimtmetį veikia jų įkurta UAB Euroharis, valdanti automobilių servisą ir automobilių dalių parduotuvę. Šios įmonės dalis yra vaflių namai Waff Haus.
Ponia Venskienė sako, kad Plungėje daug metų gyvenusi šeima verslą Klaipėdoje ėmė kurti dėl vaikų: Patys su vyru esame verslūs, niekada nedirbome samdomų darbų, vis kurdavome ką nors savo. Tokį pavyzdį matydami mūsų vaikai 25-erių sūnus Haroldas ir abiturientė dukra Greta įkalbėjo kurti verslą, kuriame jie galėtų dirbti. Vaflių namai ir buvo vaikų idėja, mes tik skyrėme lėšų ir padėjome ją įgyvendinti, o kai verslas įsisuks paliksime jį valdyti sūnui.
Burbulinių vaflių verslo idėją Venskų šeima prieš gerus metus parsivežė iš Rygos, kur veikia Bubble Waffle tinklo užkandinės.
Nuo tada ir užsidegėme šia idėja. Iš pradžių net svarstėme galimybę įsigyti Bubble Waffle franšizę, buvome nuvažiavę pasikalbėti su jos savininkais. Bet paskui pagalvojome, kad versle esame ne naujokai, todėl ant lėkštutės sudėlioto veiksmų plano, už kurį dar reikia nemažai sumokėti, mums nelabai reikia. Tuo labiau kad naudos iš šio prekės ženklo žinomumo nelabai ir būtume gavę, nes Lietuvoje jis ne itin žinomas, sprendimą nesiimti verslo pagal franšizės modelį argumentuoja p. Venskienė.
Nors Klaipėdoje atidarytus vaflių namus daugelis dabar vertina jau ne kaip originalią idėją, o vasarą Palangoje išpopuliarėjusio verslo kopiją, pašnekovė sako, kad širdies dėl to nebeskauda: Yra kaip yra. Stengiamės susitelkti į tai, ką darome, ir lankytojams pasiūlyti kokybišką produktą. Be to, vis tiek esame išskirtiniai, nes siūlome ne tik ledais ir įvairiais saldžiais priedais pagardintų burbulinių vaflių, bet ir vaflių su nesaldžiais įdarais: mėsa, lašiša, krevetėmis ir kt.
Kelių dešimtmečių verslo patirtį sukaupusi pašnekovė neslepia, kad viešasis maitinimas jai visiškai nauja sritis, todėl iššūkių netrūksta.
Baisiausia patirtis pirmas krikštas dieną, kai atvėrėme lankytojams duris. Tikrai nesitikėjome tokio didžiulio lankytojų srauto, vos spėjome suktis. Stresas buvo didžiulis, nes ne viskas veikė taip, kaip planavome, pavyzdžiui, dėl per didelio į elektros tinklą sujungtų prietaisų skaičiaus išmušė saugiklius ir dingo elektra, pritrūkome produktų ir teko užsidaryti anksčiau, nei planavome. Bet tai buvo geros pamokos, iš kurių tikrai pasimokėme, šypsosi Waff Haus šeimininkė.
Vilčių teikia vieta
Pašnekovė nelinkusi atskleisti tikslaus investicijų dydžio, bet užsimena, kad verslo pradžiai teko skirti apie kelias dešimtis tūkstančių eurų. Bene brangiausiai atsiėjo įrengti patalpas ir įsigyti reikiamą vaflių kepimo įrangą.
Verslininkė skaičiuoja, jog tam, kad įdėtos investicijos atsipirktų, per dieną vaflių namuose reiktų sulaukti bent 200 klientų. Tikimasi, kad jų pritraukti padės ir itin preciziškai pasirinkta vaflių namų vieta. Pačioje Klaipėdos senamiesčio širdyje Turgaus ir Tiltų gatvių sankryžoje esanti vieta maitinimo įstaigai pasirinkta neatsitiktinai. Kone pusmetį tinkamos vietos senamiestyje ieškojusi Venskų šeima pastebėjo, kad ši sankryža strategiškai patogi, nes pro ją kasdien praeina didelis srautas žmonių.
Esame turbūt judriausioje senamiesčio arterijoje, kur net šaltuoju sezonu, kai Klaipėdos senamiestis labai ištuštėja, šioks toks judėjimas vis tiek yra. Viliamės, kad tai garantuos tam tikrą lankytojų skaičių, optimistiškai nusiteikusi p. Venskienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti