Prekybos milžinė „Walmart“ Kinijoje prekiaus „Kalnapilio“ alumi
FOTOGALERIJA Kalnapilio-Tauro grupė alaus darykla Panevėžyje (18 nuotr.)
Traukiantis alaus rinkai Lietuvoje, aludariai ieško naujų eksporto krypčių. UAB Kalnapilio-Tauro grupė produkcijos netrukus bus galima įsigyti Walmart prekybos tinklo parduotuvėse Kinijoje. Taip pat lietuviško alaus prekyba įsibėgėja ir Čilėje, Walmart valdomo prekybos tinklo Lider parduotuvėse.
Aktyviai dalyvaujame įvairiose tarptautinėse parodose. Vienoje jų Vokietijoje užmezgėme kontaktą su Walmart atstovais Čilėje. Ši partnerystė virto realiomis galimybėmis į Čilę gabensime aštuntąją Kalnapilio alaus partiją. Tarpininkaujant Čilės atstovams, pradėjome derybas ir su kinais. Jos buvo sėkmingos, pranešime spaudai cituojamas Marijus Kirstukas, Kalnapilio-Tauro grupės (KTG) generalinis direktorius.
Walmart yra didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos tinklas ir didžiausia pasaulyje kompanija pagal pardavimo pajamas. Kaip rašoma pranešime, Kalnapilio alus pasieks vieno didžiausių Kinijos mažmeninės prekybos tinklų Walmart lentynas po to, kai pereis būtinas šalies maisto kontrolės procedūras. Walmart Kinijoje valdo daugiau nei 430 parduotuvių.
Pasak KTG vadovo, Walmart laikosi labai griežtos derybų su tiekėjais politikos.
Viskas vyksta tik korespondencijos būdu, grindžiant plikais faktais ir niekuo daugiau jokių skambučių ar gyvų susitikimų, sako p. Kirstukas.
Į Kiniją su rekomendacija
Pasak p. Kirstuko, galimybę derėtis su Kinijos Walmart atstovais lietuviams suteikė sėkmingas sandoris su Čilėje pirmaujančiu prekybos tinklu. Čiliečiai lietuviškus gaminius savo rinkoje testavo kiek daugiau nei pusmetį, po kurio juos rekomendavo savo kolegoms Azijoje. Kinai po testavimų išsirinko Royal Select alų.
Kinija didžiausia pasaulyje alaus rinka, tačiau pastaruosius trejus metus alaus pardavimo apimtys joje smunka po 5 % kasmet. Dėl stipriai kintančių vartotojų poreikių prekybininkai ėmė ieškoti naujų skonių alaus iš tolimesnių, kinams egzotiškesnių kraštų, komentuoja p. Kirstukas.
Nestandartinio lagerio niša
Ponas Kirstukas teigia, kad Walmart pamatė galimybę Čilėje prekiauti Kalnapilio alumi, nes, nepaisant gausios pasaulio aludarių produkcijos pasiūlos, šioje šalyje trūko lengvo klasikinio europietiško lagerio.
Mūsų verdamo alaus skonis ir jo kokybė atitiko keltus reikalavimus, todėl dabar turime galimybę pildyti šią nišą. Pirmieji pardavimo rezultatai atitinka mūsų lūkesčius, sako p. Kirstukas.
Walmart valdomose Lider parduotuvėse Čilėje prekiaujama Grand Select ir Original lageriais.
Svarbiausios KalnapilioTauro grupės eksporto kryptys šį pusmetį buvo Izraelis, Airija, Suomija, Ispanija, o didžiausias pardavimo augimas fiksuotas Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Ukrainoje. Pagrindiniai bendrovės eksportuojami produktai Kalnapilis Grand Select ir Kalnapilis Royal Select.
Kalnapilio-Tauro grupės pardavimo pajamos pernai buvo 53,5 mln. Eur, uždirbta 0,65 mln. Eur grynojo pelno.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti