Svetur atranda, kas gali būti nauja ir skanu klientams

Nemažai maistininkų ne tik naujų skonių ar produktų, bet ir koncepcijos idėjų semiasi užsieniuose, kurie nebūtinai labai tolimi. Įprasta tapo, kad naujų minčių valgiams pametėja skoniais ar nacionalinėmis virtuvėmis garsios šalys, tokios, kaip Italija ar Prancūzija.
Ir nors atrodo, kad jos iškeliautos, viskas ten jau išragauta, o nemaža dalis užsienio virtuvių motyvų yra ir Lietuvoje, ką nors nauja atrasti vis pavyksta, nes pasižymintys kulinarija užtarnautą vardą ar prekės ženklą plečia toliau.
Mano verslas, vasarą rašęs apie neįprastus sezono valgius, daugiausiai parvežtus kurortų poilsiautojams, aptarė ir Italijos maisto gamybos įrangos bendrovės Techfood šokoladinius kebabus, kurių Italijoje paragavęs Ernestas Mickus investavo 15.000 Eur ir parvežė juos į Palangą. Taip pat apie klasikinio itališko recepto juodojo sezamo ledus, kuriuos paryškino Vaidotas Vyšniauskas, ledainės Sweet Morello įkūrėjas, ir dėl juodųjų ledų išgarsėjo labiau nei juos pagaminti užsakęs prekybos centras GO9.
Kai kurie svetur atranda ne tik naują skonį, bet ištisą maitinimo verslo koncepciją, kuri būtų naujiena Lietuvoje. Tokia ir naujo Kauno senamiestyje įsikūrusio šviežio maisto restorano Energy Food istorija jo idėja atkeliavo iš Paryžiaus centrinių gatvių.
Nemažai naujų restoranų, pastaraisiais metais atsiradusių Vilniuje, atėjo iš Kauno, kur atgimus senamiesčiui ir Laisvės alėjai, restoranų ir barų koncentracija, kaip ir konkurencija, gerokai išaugo.
Nei Vilnius, nei Kaunas nėra Niujorkas. Klientų yra tiek, kiek yra. Matėme, kaip restoranai vienas po kito atidaromi Kaune, manau, Vilniuje situacija darosi panaši, bet nemanau, kad visiems užteks vietos. Konkurenciją laikome sveiku dalyku, ji restoranus privers pasitempti, peržiūrėti kainas. Manau, išliks tie, kurie yra stiprūs ir dirba. Sunkiau bus tiems, kurie į rinką atėjo šiaip sau, nes nori turėti restoraną, yra sakęs Andrius Lavrinavičius, restoranų Grill London, barų Republic Vilniuje ir Kaune bendraturtis. Vis dėlto ankštame gastronominiame Kauno peizaže įsiterpia naujos koncepcijos vietų. Pavyzdžiui, Justinas Buividas, UAB Milkosa direktorius ir bendraturtis, prieš pusketvirtų metų Laisvės idėjoje atidarė pieno kokteilių barą Osa, kuris, neprekiaudamas alkoholiu, per mėnesį pasiekia 15.000 Eur apyvartą.
Naujas salotų ir sulčių baras, kuriame galima greitai gauti sveiko maisto, naujos spurginės, vaflinės vis atsiranda smulkaus verslo, kuris nesiūlo alkoholio. Užsienyje yra dar tiek daug dalykų, kuriuos galime padaryti čia, apie idėjų dairymąsi svetur sakė p. Buividas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti