Ispanija pristatė naują šalies turistinio įvaizdžio koncepciją

Ispanijos turizmo institutas (Turespana) sukūrė naują Ispanijos, kaip turistinės krypties, populiarinimo užsienio rinkose koncepciją. Jos šūkis Ispanija yra dalis tavęs ( Espana es parte de ti).
Šios koncepcijos pagrindu sukurti keturi vaizdo klipai ir 30 reklamos maketų, adaptuotų skirtingomis kalbomis kalbantiems ir skirtingas kultūras atstovaujantiems turistams.
Koncepcijos tikslas padidinti šalies žinomumą ir atnaujinti šalies turistinio prekės ženklo pozicionavimą.
Esminė naujojo šūkio Ispanija yra dalis tavęs idėja, jog bet kuris turistas nori šiek tiek susirgti ta šalimi, po kurią keliauja, ir grįžęs iš kelionės dar ilgą laiką ją prisimins.
Šūkio kūrėjai viliasi, kad toks pozicionavimas pritrauks tiek tuos turistus, kurie jau yra buvę Ispanijoje, ir tuos, kurie dar nėkart nėra ilsėjęsi šioje šalyje.
Planuojama, kad šią Ispanijos reklamą pamatys daugiau nei 500 milijonų žmonių.
Siekdamas nustatyti naujosios įvaizdžio koncepcijos tikslinę auditoriją, Turespana ištyrė, kokios rinkos Ispanijai yra svarbiausios, vertinant pagal turistų srautus ir jų Ispanijai generuojamas pajamas, o taip pat išgrynino tris pagrindinius Ispanijos turizmo produktus.
Šie trys aspektai buvo lemiami nustatant profilį turisto, kurį tikimasi privilioti į šalį, ir kurį Turespana apibūdino kaip kosmopolišką. Be to, tai turistas, kuris atvykęs į šalį netaupo ir išleidžia daug pinigų.
Vienas iš keturių sukurtų video klipų atliepia poreikiams turistų iš tokių rinkų kaip Kinija, Indija ir Arabų šalys. Likę trys klipai orientuoti į Europos rinką jaunimą, šeimas ir vyresnio amžiaus turistus.
Kampanijai bus panaudota 600 vaizdinių elementų: šalies gastronomijos, meno ir kultūros, miesto, kaimo, verslo turizmo vaizdai , taip pat poilsio prie jūros, teminių maršrutų, apsipirkimo, sporto ir gamtos, golfo, didelių švenčių ir renginių.
Nacionalinio statistikos instituto duomenimis, Ispanijoje per pirmus penkis ši metų mėnesius apsilankė
27,933 mln. užsienio turistų, 11,6% daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Daugiausia svečių atvyko iš Jungtinės Karalystės (6,405 mln., 11% daugiau nei pernai per penkis mėnesius), antroje vietoje Vokietija (4,034 mln., augimas 7,6%), trečioje Prancūziją (3,881 mln., augimas 5%).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti