„Maximoje“ – nauji rinkodaros ir pirkimo departamento vadovai

Publikuota: 2018-06-06
Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė. Bendrovės nuotr.
Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė. Bendrovės nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ komercijos padalinyje – nauji pirkimų bei rinkodaros departamentų vadovai. Minėti departamentai kurį laiką dirbo be nuolatinių vadovų.

Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė, o nuo gegužės vidurio Pirkimų departamentui vadovauja Mantas Jurkus.

nuotrauka::1left

„Mūsų komanda dar labiau stiprėja, o ją papildo veržlūs, ambicingi ir patyrę savo srities profesionalai. Vertiname turimą naujųjų darbuotojų patirtį, įgytą konkurencingų rinkų versluose ir sveikiname priėmus naujus iššūkius, įsiliejant į itin dinamišką mažmeninės prekybos sektorių, kuris reikalauja ne tik greitų ir operatyvių, bet ir inovatyvių bei kūrybiškų sprendimų, o svarbiausia – gebėjimo įsiklausyti į klientų poreikius bei jų lūkesčius“, – teigia Vilma Drulienė, „Maxima“ komercijos vadovė.

„Maximos“ rinkodaros departamentui pradėjusi vadovauti p. Giedrė pakeitė motinystės atostogų išėjusią Neringą Vaitelytę.

„Džiaugiuosi galėdama prisijungti prie prekybos sektoriaus lyderio komandos, o dar smagiau, kad tai – lietuviška įmonė. „Maxima“, turėdama didžiausią parduotuvių tinklą su didžiausiu prekių pasirinkimu, kur kasdien apsiperka daugiau nei pusė milijono Lietuvos gyventojų, turi atliepti visų jų lūkesčius, tad ir rinkodaros strategijos turi taikytis prie įvairių segmentų poreikių. Noriu prisidėti kuriant „Maximą“, kuri kuo didesniam pirkėjų ratui būtų pirmasis pasirinkimas, kurią rekomenduotų draugams ir į kurią sugrįžtų“, – išplatintame pranešime teigia naujoji „Maximos“ rinkodaros departamento direktorė.

Ponia Giedrė daugiau nei dešimtmetį dirbo telekomunikacijų srityje, prisidėjo kuriant „Tele2“ ir „Pildyk“ prekės ženklus, vadovavo „Tele2 Estonia“ rinkodaros departamentui, o pastaruoju metu dirbo sparčiai augančių mobiliųjų telefonų gamintojo „Huawei Technologies“ Baltijos šalių padalinyje.

Nuo gegužės 14 d. „Maximos“ pirkimų departamentui vadovaujantis p. Jurkus turi didelę darbo patirtį tiek pirkimų ir pardavimų, tiek verslo vystymo srityse. Jis anksčiau yra dirbęs ir vadovaujamas pareigas ėjęs įmonėse „Telia Lietuva“, „Kesko Senukai“, „Henkel Balti“.

Anksčiau „Maximos“ pirkimų departamentui vadovavo šiuo metu komercijos vadovės pareigas einanti p. Drulienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau