„Maximoje“ – nauji rinkodaros ir pirkimo departamento vadovai

Publikuota: 2018-06-06
Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė. Bendrovės nuotr.
Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė. Bendrovės nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ komercijos padalinyje – nauji pirkimų bei rinkodaros departamentų vadovai. Minėti departamentai kurį laiką dirbo be nuolatinių vadovų.

Šią savaitę Rinkodaros departamento direktorės pareigas pradeda eiti ilgametę patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lina Giedrė, o nuo gegužės vidurio Pirkimų departamentui vadovauja Mantas Jurkus.

nuotrauka::1left

„Mūsų komanda dar labiau stiprėja, o ją papildo veržlūs, ambicingi ir patyrę savo srities profesionalai. Vertiname turimą naujųjų darbuotojų patirtį, įgytą konkurencingų rinkų versluose ir sveikiname priėmus naujus iššūkius, įsiliejant į itin dinamišką mažmeninės prekybos sektorių, kuris reikalauja ne tik greitų ir operatyvių, bet ir inovatyvių bei kūrybiškų sprendimų, o svarbiausia – gebėjimo įsiklausyti į klientų poreikius bei jų lūkesčius“, – teigia Vilma Drulienė, „Maxima“ komercijos vadovė.

„Maximos“ rinkodaros departamentui pradėjusi vadovauti p. Giedrė pakeitė motinystės atostogų išėjusią Neringą Vaitelytę.

„Džiaugiuosi galėdama prisijungti prie prekybos sektoriaus lyderio komandos, o dar smagiau, kad tai – lietuviška įmonė. „Maxima“, turėdama didžiausią parduotuvių tinklą su didžiausiu prekių pasirinkimu, kur kasdien apsiperka daugiau nei pusė milijono Lietuvos gyventojų, turi atliepti visų jų lūkesčius, tad ir rinkodaros strategijos turi taikytis prie įvairių segmentų poreikių. Noriu prisidėti kuriant „Maximą“, kuri kuo didesniam pirkėjų ratui būtų pirmasis pasirinkimas, kurią rekomenduotų draugams ir į kurią sugrįžtų“, – išplatintame pranešime teigia naujoji „Maximos“ rinkodaros departamento direktorė.

Ponia Giedrė daugiau nei dešimtmetį dirbo telekomunikacijų srityje, prisidėjo kuriant „Tele2“ ir „Pildyk“ prekės ženklus, vadovavo „Tele2 Estonia“ rinkodaros departamentui, o pastaruoju metu dirbo sparčiai augančių mobiliųjų telefonų gamintojo „Huawei Technologies“ Baltijos šalių padalinyje.

Nuo gegužės 14 d. „Maximos“ pirkimų departamentui vadovaujantis p. Jurkus turi didelę darbo patirtį tiek pirkimų ir pardavimų, tiek verslo vystymo srityse. Jis anksčiau yra dirbęs ir vadovaujamas pareigas ėjęs įmonėse „Telia Lietuva“, „Kesko Senukai“, „Henkel Balti“.

Anksčiau „Maximos“ pirkimų departamentui vadovavo šiuo metu komercijos vadovės pareigas einanti p. Drulienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Elektromarkt“ uždaro dalį parduotuvių regionuose, „Topo centras“ ten auga 12% Premium 11

Vienas didžiausių buitinės elektronikos ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklų Lietuvoje „Elektromark“...

Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija 2

Maistas ir gėrimai yra sparčiausiai auganti elektroninės komercijos milžinės „Amazon“  kategorija Jungtinėse...

Turgaviečių apyvartos ūgtelėjo dešimtadaliu

Šių metų antrąjį ketvirtį šalies turgaviečių apyvartos pasiekė 105 mln. Eur ir buvo 10,6% didesnės to meto...

Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau