„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau

Publikuota: 2019-05-05
Gintaras Zdanys, „Narbutas Interna­tional“ pardavimų vadovas.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gintaras Zdanys, „Narbutas Interna­tional“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos eksportuotojams. Sėkmingai išplėtus partnerių tinklą ateina metas stiprinti pozicijas konkrečiose rinkose ir įgalinti juos parduoti daugiau.

Bendrovės „Narbutas International“ biuro baldus šiuo metu visame pasaulyje parduoda apie 600 aktyvių atstovų. Per pirmąjį šių metų ketvirtį įmonė eksportavo į 45 šalis, iš viso eksportą vykdo į daugiau nei 50 šalių. Tolimiausios šalys – Naujoji Kaledonija ir Martinika, Filipinai, Australija, Čilė, Kalifornija (JAV).

Tolimesnį pardavimų augimo potencialą Gintaras Zdanys, „Narbutas Interna­tional“ pardavimų vadovas, mato ne per naujų eksporto rinkų užkariavimą, bet gilesnį skverbimąsi į jas, o tai ketinama daryti vienose rinkose didinant partnerių skaičių, kitose – per jau esamus.

Kaip plėsti prekybos partnerių ratą įmonė jau gerai žino – tai nuosekliai darė gerą dešimtmetį. Didinti pardavimus per esamus atstovus – didesnis iššūkis.

[infogram id=“059e7417-23f0-4ac4-b2b0-1afe16cf33f7“ prefix=“yNU“ format=“interactive“ title=“Įmonių grupės „Narbutas“ EBITDA, mln. Eur“]

„Vienas iš būdų – didesnė gaminių pasiūla. Per dešimtmetį mūsų produktų krepšelis išsiplėtė. Atsirado konkurencingų naujų produktų. Atstovui svarbu ir patogu gauti viską iš vienų rankų. Mes matome, kad tie, kurie kažkada iš mūsų pirko tik stalus, dabar jau perka ir pertvaras, ir kėdes. Manau, kad mūsų prekybos partnerių portfelyje „Narbuto“ produkcija sudaro dar nedidelį procentą, todėl mums reikia didinti savo dalį ir pasiekti, kad mūsų produktas būtų ne penktas eilėje, o mažiausiai antras pasirinkimas“, – dėsto pašnekovas.

Didinti prekybos partnerių lojalumą bendrovė „Narbutas International“ ketina pasiūlydama jiems papildomą pardavimų pagalbą – steigs mokymų centrą, organizuos išvažiuojamuosius mokymus, kvies į Lietuvą iš arčiau susipažinti su produktais.

Paklaustas, kiek esami atstovai yra ambicingi augti, p. Zdanys sutinka, kad ne visi.

„Kai kuriems užtenka pasiektų pardavimų pajamų ir jie nenori priimti papildomų įsipareigojimų – samdyti žmonių ir plėstis. Bet mes norime ir galime jiems parodyti, kad dirbdami su mumis gali sėkmingai vystyti savo verslą ir augti“, – pažymi pašnekovas.

Pasak p. Zdanio, naudos, kurias įmonė suteikia partneriams – stiprus prekės ženklas, efektyvus aptarnavimas, greitas iškilusių problemų sprendimas. Plačiau apie tai pašnekovas pasakoja video reportaže.

Plačiau apie „Narbutas International“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Narbutas International“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau