„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų

Publikuota: 2019-03-03
Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia pirkinį. Už kliento įspūdžius, patirtį ir apsisprendimą pirkti atsakingi visi bendrovės „Pigu“ padaliniai, o juos suvaldyti ir dirbti kryptingai padeda bendra įmonės pardavimų kultūra.

Kiekviena bendrovė turi savo formulę, kurią analizuojant aiškėja, iš ko susideda sėkmingi pardavimai ir kaip visi formulės elementai veikia vienas kitą bei galutinį rezultatą.

Elektroninės prekybos bendrovėje „Pigu“ pardavimų formulė susideda iš keturių elementų – atvesto tinkamo kliento, asortimento įvairovės, geros kainos ir kokybiškos paslaugos, video reportaže pasakoja Giedrė Vilkė, bendrovės „Pigu“ rinkodaros vadovė.

Plačiau apie „Pigu“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Pigu“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Už kiekvieną pardavimų dalį yra atsakingi skirtingi bendrovės padaliniai. Už klientų pritraukimą – rinkodaros skyrius, asortimentą – tiekimo ir komercijos skyrius, gerą kainą – tiekimo, sandėliavimo, viso verslo modelio valdymo, tai, ir vadovės, atsakomybė, o gera, kokybiška paslauga – klientų aptarnavimo padalinių rūpestis. Visa tai yra pardavimas ir labai svarbu, kad įmonės požiūris į tai būtų kompleksinis“, – aiškina p. Vilkė.

Pasak jos, užtikrinti, kad įmonės pardavimų formulė veiktų, t.y. visi už pardavimą atsakingi įmonės padaliniai dirbtų kompleksiškai, padeda tokia pardavimų kultūra, kai klientas yra suvokiamas kaip darbdavys. Ir ne vienas ar keli pardavėjai, o visa komanda yra atsakinga už pardavimų rezultatą. Tuomet darbas organizuojamas nešvaistant energijos smulkmenoms, bet išlaikant fokusą į didžiausią vertę kuriančias veiklas.

[infogram id="c7597da9-9997-4f04-828c-fa63a5ae6a44" prefix="xAT" format="interactive" title="„Pigu“ konsoliduota bendrųjų pajamų ataskaita, mln. Eur"]

[infogram id="fc8b4f69-d663-43ae-b907-6864ce6abd60" prefix="G76" format="interactive" title="„Pigu“ veiklos sąnaudos, tūkst. Eur"]

FOTOGALERIJA PREMIUM_Pardavimai_Pigu (11 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Pardavimai“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Vilniuje prasideda Tautų mugė

Penktadienį tryliktą kartą Vilniaus senamiestyje rengiama „Tautų mugė“.

Verslo aplinka
2021.09.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku