„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia pirkinį. Už kliento įspūdžius, patirtį ir apsisprendimą pirkti atsakingi visi bendrovės Pigu padaliniai, o juos suvaldyti ir dirbti kryptingai padeda bendra įmonės pardavimų kultūra.
Kiekviena bendrovė turi savo formulę, kurią analizuojant aiškėja, iš ko susideda sėkmingi pardavimai ir kaip visi formulės elementai veikia vienas kitą bei galutinį rezultatą.
Elektroninės prekybos bendrovėje Pigu pardavimų formulė susideda iš keturių elementų atvesto tinkamo kliento, asortimento įvairovės, geros kainos ir kokybiškos paslaugos, video reportaže pasakoja Giedrė Vilkė, bendrovės Pigu rinkodaros vadovė.
Plačiau apie Pigu pardavimų strategiją skaitykite čia: Pardavimų valanda bendrovėje Pigu.
Už kiekvieną pardavimų dalį yra atsakingi skirtingi bendrovės padaliniai. Už klientų pritraukimą rinkodaros skyrius, asortimentą tiekimo ir komercijos skyrius, gerą kainą tiekimo, sandėliavimo, viso verslo modelio valdymo, tai, ir vadovės, atsakomybė, o gera, kokybiška paslauga klientų aptarnavimo padalinių rūpestis. Visa tai yra pardavimas ir labai svarbu, kad įmonės požiūris į tai būtų kompleksinis, aiškina p. Vilkė.
Pasak jos, užtikrinti, kad įmonės pardavimų formulė veiktų, t.y. visi už pardavimą atsakingi įmonės padaliniai dirbtų kompleksiškai, padeda tokia pardavimų kultūra, kai klientas yra suvokiamas kaip darbdavys. Ir ne vienas ar keli pardavėjai, o visa komanda yra atsakinga už pardavimų rezultatą. Tuomet darbas organizuojamas nešvaistant energijos smulkmenoms, bet išlaikant fokusą į didžiausią vertę kuriančias veiklas.
[infogram id="c7597da9-9997-4f04-828c-fa63a5ae6a44" prefix="xAT" format="interactive" title="Pigu konsoliduota bendrųjų pajamų ataskaita, mln. Eur"]
[infogram id="fc8b4f69-d663-43ae-b907-6864ce6abd60" prefix="G76" format="interactive" title="Pigu veiklos sąnaudos, tūkst. Eur"]
FOTOGALERIJA PREMIUM_Pardavimai_Pigu (11 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pardavimai
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti