„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų

Publikuota: 2019-03-03
Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia pirkinį. Už kliento įspūdžius, patirtį ir apsisprendimą pirkti atsakingi visi bendrovės „Pigu“ padaliniai, o juos suvaldyti ir dirbti kryptingai padeda bendra įmonės pardavimų kultūra.

Kiekviena bendrovė turi savo formulę, kurią analizuojant aiškėja, iš ko susideda sėkmingi pardavimai ir kaip visi formulės elementai veikia vienas kitą bei galutinį rezultatą.

Elektroninės prekybos bendrovėje „Pigu“ pardavimų formulė susideda iš keturių elementų – atvesto tinkamo kliento, asortimento įvairovės, geros kainos ir kokybiškos paslaugos, video reportaže pasakoja Giedrė Vilkė, bendrovės „Pigu“ rinkodaros vadovė.

Plačiau apie „Pigu“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Pigu“.

„Už kiekvieną pardavimų dalį yra atsakingi skirtingi bendrovės padaliniai. Už klientų pritraukimą – rinkodaros skyrius, asortimentą – tiekimo ir komercijos skyrius, gerą kainą – tiekimo, sandėliavimo, viso verslo modelio valdymo, tai, ir vadovės, atsakomybė, o gera, kokybiška paslauga – klientų aptarnavimo padalinių rūpestis. Visa tai yra pardavimas ir labai svarbu, kad įmonės požiūris į tai būtų kompleksinis“, – aiškina p. Vilkė.

Pasak jos, užtikrinti, kad įmonės pardavimų formulė veiktų, t.y. visi už pardavimą atsakingi įmonės padaliniai dirbtų kompleksiškai, padeda tokia pardavimų kultūra, kai klientas yra suvokiamas kaip darbdavys. Ir ne vienas ar keli pardavėjai, o visa komanda yra atsakinga už pardavimų rezultatą. Tuomet darbas organizuojamas nešvaistant energijos smulkmenoms, bet išlaikant fokusą į didžiausią vertę kuriančias veiklas.

[infogram id="c7597da9-9997-4f04-828c-fa63a5ae6a44" prefix="xAT" format="interactive" title="„Pigu“ konsoliduota bendrųjų pajamų ataskaita, mln. Eur"]

[infogram id="fc8b4f69-d663-43ae-b907-6864ce6abd60" prefix="G76" format="interactive" title="„Pigu“ veiklos sąnaudos, tūkst. Eur"]

FOTOGALERIJA PREMIUM_Pardavimai_Pigu (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau