„Norfa“ pradėjo naują akciją: pirmadienio popietę vaisiai ir daržovės – 50% pigiau
Anot D. Dundulio, šie metai mažmeninės prekybos tinklams turėtų būti stabilaus vystymosi laikotarpis, o kainos, kas pirkėjams ypač aktualu, neturėtų kritiškai svyruoti. Jis neabejoja, kad dalies prekių kainos kis: kažkurių kils, tačiau bus ir pingančių.
„Prekybininkams labai negerai, kai kainos kyla, nes sukuriama nemaloni atmosfera, kai mes kaltinami dėl kainų didinimo, nors tai lemia daugybė objektyvių aplinkybių. Prekybininkai yra grandinės pabaigoje ir žmonėms atrodo, kad jie kelia kainas, nors šių kitimą gali lemti padidėjusios žaliavos kainos, brangusi gamyba ir logistika, valstybės mokestinės politikos pokyčiai, pavyzdžiui, PVM ar akcizų didinimas“, – kainų kitimo priežastis aiškina „Norfos“ vadovas.
Visi vaisiai ir daržovės – perpus pigiau
Ir čia pat jis priduria, kad „Norfos“ pirkėjams šiemet bus pasiūlyta ir neįtikėtinų akcijų.
„Nuo šiandien kiekvieną pirmadienį nuo 14 val. visų „Norfos“ parduotuvių Vaisių ir daržovių skyriuose vyks pilnas viso asortimento išpardavimas. Visiems vaisiams ir daržovėms taikoma 50% nuolaida. Tikimės, jog tai padės išparduoti visas šio skyriaus prekes, kad kitą dieną juos papildytume šviežiais vaisiais ir daržovėmis. Sieksime, kad šiame skyriuje po pirmadienio išpardavimo būtų pilnas prekių pasikeitimas ir antradienį ryte į parduotuvę atėjęs pirkėjas rastų naujos partijos vaisius ir daržoves. Tikiu didelio vaisių ir daržovių pardavimo šuolio“, – naują akciją pristato „Norfos“ vadovas.
Jis planuoja, kad tai padidins vaisių ir daržovių pardavimus, o „tai reiškia, kad geriau tenkinsime pirkėjų lūkesčius“.
Šiemet, anot D. Dundulio, „Norfa“ savo pirkėjams pasiūlys ir daugiau naujų originalių akcijų, taip pat tradiciškai bus reaguojama į konkurentų veiksmus.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2332?placement=
Akcijos „veža“
„Norfos“ vadovas prisimena, kad buvo laikotarpis, kai tinklas sumažino prekių kainas palyginti su konkurentais, bet pirkėjų srauto toks veiksmas nepadidino.
„Tapo akivaizdu, kad Lietuvos pirkėją gali pritraukti tik skelbdamas akcijas, o ne nuolat palaikydamas žemesnes kainas nei konkurentai, – atvirauja D. Dundulis. – Mūsų rinka pripratinta ne prie nuolatinių žemesnių kainų, o prie nuolat skelbiamų ir siūlomų didelių nuolaidų akcijų. Todėl jei neskelbsi akcijų, pirkėjų nepritrauksi.“
Pasak jo, yra kategorija pirkėjų, kurie nuolat lanko įvairius prekybos tinklus ir perka tik juose siūlomas akcijines prekes.
Prekybos pokyčiai: evoliucija, o ne revoliucija
D. Dundulis akcentuoja, kad didelių pokyčių šiemet nesitiki ir todėl, jog Lietuvos prekybininkai jau yra nuėję tolimą kelią, pasiekę lygį, kai gali rikiuotis ar net lenkia labiau išsivysčiusių valstybių kolegas.
„Lietuvos mažmeninėje prekyboje revoliucijų nereikėtų tikėtis ir laukti, galima tik evoliucija. Ir tai gerai, nes revoliucijos prie gero neveda, – konstatuoja „Norfos mažmenos“ valdybos pirmininkas. – Pokyčiai galimi tik ten, kur jie būtini ir naudingi pirkėjams. Pavyzdžiui, mūsų prekių asortimentas nuolat keičiasi, bet jis visiškai priklauso nuo pirkėjo – siūlome tik tai, kas yra perkama.“
„Norfa“ savo pirkėjams nuolat siūlo naujovių. Jų pardavimai atidžiai analizuojami ir jei per numatytą laiką nepasiteisina, operatyviai išimami iš lentynų.
„Deja, net 50–70% naujovių nepasiteisina, pirkėjas priima tik apie trečdalį visų naujų prekių. Juokaudamas galiu pasakyti, kad jei mūsų pirkėjui šiandien omarų nereikia, jų ir nesiūlome, nors, sulaukę jų paklausos, bet kada galime atvežti į parduotuves“, – šmaikštauja D. Dundulis.