Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-02 16:08
RĖMIMAS
2025-12-02 14:12
2025-12-02 13:11
2025-12-02 05:45
2025-11-30 11:00
RĖMIMAS
2025-11-28 06:30
2025-11-28 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Panasu, kad pastangu yra idedama bandant tvarkytis. Tik kiek islaidos prasmingos? Kalvariju gatve remontuota ne taip senai. Visam kelyje vienos vagos iki pusmetrio gylio, beveik galima bulves sodinti. Viena pagrindiniu Vilniaus gatviu. Minkstas ir pigus asfaltas ir jokios kontroles? Buvo vienas veikejas su automubusiuku kelius tikrinti pries kuri laika, matyt jau rudija ar bulves vezioja.
būtų gerai, kad imtusi kažkokios kontrolės, bet realiai parašius skundus reaguoja, o ypač kai nauji keliai atrodo siaubingai
Ministras kalba apie valstybinius kelius, jūs apie savivaldybės valdomas gatves. Tai visiškai skirtingi dalykai.
Nebūtinai, aš nusiunčiau ir nuotraukų kurie buvo regioniniai keliai ir po kurio laiko pastebėjau skirtumą. Žodžiu, esmė tokia- jeigu reikia skundus tai reaguoja sistema kažkiek, tačiau nieko nedarant tai tiksliai nieko nebus
Lesyklėlėj saviems... atvertume rinką užsienio kelininkams tai ir kainos kristų, ir kokybė koltų... bet...
Taip, jei būtų objektyvi kelių statybos sektoriaus priežiūra ir kontrolė, tą patį atlikt galima būtų ir su puse milijardo.
molių molis tas ministrėlis.
Vilniaus vakarinis aplinkelis turėrų būti pavyzdys kaip daromi kokybiški keliai.