Dar vienas amžiaus projektas – nepastatytas, bet jau vėluojantis ir brangstantis „Rail Balticos“ traukinys
Europos standarto (1.435 mm pločio) elektrifikuotas dviejų juostų geležinkelis nuo Talino iki Lenkijos „Rail Baltica“ Baltijos šalyse tapo viena pagrindinių politinio diskurso temų: vieni reikalauja atsakomybės dėl vėluojančių darbų, nes vėžė bent Lietuvoje turėjo būti baigta 2026 m., kiti dėl išaugusių kainų.
2017 m. visam projektui Baltijos šalyse buvo numatyta 5,8 mlrd. Eur. Dabar vien pirmajam etapui, per kurį siekiama iki 2030 m. nutiesti vieną eksploatuojamą „Rail Balticos“ liniją per tris Baltijos valstybes ir sujungti ją su Lenkija, reikės 15,3 mlrd. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai