„Kauno tiltams“ – šimtamilijoninis užsakymas rekonstruoti „Via Balticos“ ruožą prie Lenkijos sienos
Planuojama, kad intensyvūs darbai šiame 12 km ilgio kelio ruože prasidės birželį, o bus baigti – 2024 m. antrąjį pusmetį.
„Tai paskutinis žingsnis istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo etapu bus baigtas mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir 2025 m. antroje pusėje Varšuvą galėsime pasiekti aukščiausio lygio magistralės atkarpa. Baigus šį projektą, visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus“, – pranešime teigia Marius Skuodis, susisiekimo ministras.
Rekonstruojant paskutinę atkarpą numatyta pastatyti 3 tunelinius pravažiavimus, 3 tunelinius praėjimus gyvūnams, 2 viadukus, 82 m ilgio žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai, 10 žiedinių sankryžų, nutiesti apie 15 km jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių, 5 km akustinės sienos, atnaujinti bei padidinti prie išvažiavimo iš Lietuvos esančią automobilių stovėjimo aikštelę.
„Šiame projekte nebūsime naujokai – 2023 m. pabaigoje baigėme trečiojo ruožo rekonstrukciją, mums jau pažįstama vietovės specifika ir darbų organizavimas gana įtemptu grafiku. Simboliška, kad, būdama lenkiško kapitalo įmonė, pelnėme galimybę užbaigti atkarpą iki sienos su Lenkija“, – pranešime teigia Aldas Rusevičius, „Kauno tiltų“ generalinis direktorius.
Apie 40 km ilgio „Via Baltica“ dalies rekonstrukciją nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos planuojama baigti iki 2026 m.
Projektas apima 4 skirtingų kelio atkarpų atnaujinimą. 2023 m. baigtos rekonstruoti 2 atkarpos, šiuo metu darbai vyksta ilgiausioje, 16 km ilgio atkarpoje nuo Marijampolės miesto iki Skaidiškių kaimo.