Jonavos rajone pajudėjo „Rail Balticos“ ruožo statybos

Trečiadienį Jonavos rajone pradėtos su europinės geležinkelio vėžės Rail Baltica ruožu nuo Kauno iki LietuvosLatvijos sienos susijusios statybos.
Pirmiausia tiesiama privažiuojamųjų kelių atkarpa ŠveicarijaŽeimiai, o paties geležinkelio statybos bus pradėtos artimiausiais mėnesiais, sako Karolis Sankovskis, už Rail Balticos projektą Lietuvoje atsakingos bendrovės LTG Infra vadovas.
Konkursą laimėjusi Prancūzijos kapitalo kelių infrastruktūros statybos įmonė Eurovia Lietuva už 6,6 mln. Eur prie būsimo geležinkelio įrenginėja 16 vietinės reikšmės apie 18 km ilgio kelių jais nutiesus geležinkelį gyventojai galės patekti į savo sklypus bei du aptarnavimo kelius, skirtus linijos priežiūrai.
Pagal sutartį iki 2023 m. birželio rangovas taip pat įrengs paviršinių nuotekų tinklus, atnaujins melioracijos statinius, pajungs siurblinę.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1422?placement=
Šiemet ketinama pradėti ir geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybas. Balandį LTG Infra pasirašė beveik 64 mln. Eur (be PVM) vertės sutartį su Italijos kompanija Rizzani de Eccher, tačiau teismo sprendimu jos įgyvendinimas yra sustabdytas. Plačiau apie tai galite skaityti šiame VŽ straipsnyje.
Rail Balticos ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos bendras ilgis sieks 169 km, tarp Kauno ir Ramygalos bus įrengti 7 viadukai, 11 geležinkelio viadukų, 4 geležinkelio tiltai ir 3 tuneliai gyvūnams.
Tuo metu nuo Ramygalos iki LietuvosLatvijos sienos bus 3 geležinkelio tiltai, 14 automobilių kelių ir 20 geležinkelio viadukų, 4 žalieji tiltai ir Panevėžio keleivinių traukinių stotis.
Ruožui jau skirta 257 mln. Eur Europos Sąjungos paramos, 2022 m. sausį Lietuva pateikė paraišką Europos Komisijai projektui skirti dar 686,7 mln. Eur.
Europinio standarto geležinkelis nuo sienos su Lenkija iki Kauno veikia nuo 2015 m., tačiau jis irgi bus rekonstruojamas, kad traukiniai galėtų važiuoti greičiau.
Rail Baltica nuo 2026 m. turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 km. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 km / h greičiu, o krovininiai traukiniai iki 120 km / h greičiu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Statyba ir NT
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti