Seimas palaiko privalomą kaštų ir naudos analizę didesnės vertės tunelių ir tiltų statyboms

Statant arba rekonstruojant tiltus, viadukus, tunelius, estakadas ar kitus kelių statinius, daugiau negu 1 mln. Eur vertės darbams nuo šių metų birželio siūloma reikalauti kaštų ir naudos analizės.
Seimo komitetai jau baigė svarstymus dėl pokyčių, o galutinį sprendimą dėl Kelių įstatymo pataisų priims Seimas. Dabar toks reikalavimas galioja tik tiesiant valstybinės reikšmės kelius.
Ekonomikos komitetas praėjusią savaitę pritarė konservatoriaus Andriaus Kupčinsko siūlymui, įteisinančiam privalomą kaštų ir naudos analizę. Pasak jo, naujas reikalavimas neprailgins viešųjų pirkimų procedūrų.
A. Kupčinsko teigimu, nesant tokios analizės darbai labai pabrangsta ir valstybė investuoja per daug lėšų. Kaip pavyzdį jis minėjo požeminį pravažiavimą prie Strošiūnų, magistralėje VilniusKaunas, netoli Elektrėnų.
Teisėsaugai yra perduotos Susisiekimo ministerijos auditorių išvados, pagal kurias 2017 m. suplanuota nedidelė požeminė perėja ir pravažiavimas prie Strošiūnų dėl galimai nepagrįstų sprendimų per porą metų išaugo į didelį objektą.
Nustatyta, kad buvo pasirašyta net 19 papildomų susitarimų, padaryti 34 pakeitimai dėl papildomų darbų. Juos atliekant teko keisti techninio projekto sprendinius.
Generalinė prokuratūra BNS nurodė, kad atliekamas ikiteisminis tyrimas, kurį kontroliuoja Europos deleguotasis prokuroras.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Statyba ir NT
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti