Vilniaus oro uoste planuoja rekonstruoti riedėjimo taką

VĮ Lietuvos oro uostai ruošiasi rekonstruoti pagrindinių šalies oro vartų riedėjimo taką B.
Esamo riedėjimo tako B dangos būklė yra prasta, esamos dangos nusidėvėjusios. Paviršinio vandens surinkimo sistema yra neefektyvi, nėra drenažo, rašoma rekonstrukcijos projektiniuose pasiūlymuose, kuriuos parengė UAB Vilniaus hidroprojektas.
Numatoma, kad šio riedėjimo tako ilgis po rekonstrukcijos liks toks pat kaip ir yra 600 m.
Kadangi esamas riedėjimo tako B su šoninėmis saugos juostomis plotis yra didesnis nei reikalaujama, siekiant sumažinti rekonstrukcijos ir objekto eksploatacijos darbų kainą, siūloma riedėjimo taką A siaurinti iki 23,00 m, o bendras tako B su šoninėmis saugos juostomis plotis numatomas 38 m. Likusią esamo tako B išardytų dangų dalį numatoma išlyginti, sutankinti ir užpilti dirvožemiu, apsėti, rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
VŽ rašė, kad už 60 mln. Eur taip pat modernizuojamas Vilniaus oro uosto terminalas.
2017 m. vasarą už 19 mln. Eur buvo rekonstruotas Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takas. Tuomet oro uosto veikla mėnesiui buvo perkelta į Kauną.
nuotrauka::1
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Statyba ir NT
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti