IKEA planuose – 5,8 mlrd. Eur investicijos į NT

Prekybos milžinė IKEA per ateinančius trejus metus į nekilnojamojo turto (NT) plėtros projektus planuoja investuoti 5,8 mlrd. Eur. Akiratyje ne tik prekybos centrai, o ir viešbučiai, būstai, biurai.
Šiuo metu grupės NT valdanti kompanija Ingka Centres (buvusi IKEA Centres) turi 9,5 mlrd. Eur vertės objektų, daugiausia tai prekybos centrai ar parkai. Savo portfelio vertę Ingka Centres planuoja padidinti daugiau nei 50%, skelbia Financial Times.
Anot Gerardo Groenerio, Ingka Centres vykdančiojo direktoriaus, grupė nagrinėjo situaciją NT rinkoje bei tyrinėjo vartotojų elgesį. Taip milžinė išsiaiškino apie visiškai pasikeitusį požiūrį į prekybos centrus.
Pavyzdžiui, kad parduotuvės turi būti integruojamos į jau susiformavusias susitikimų vietas ir kad IKEA parduotuvės galėtų veikti prekybos centruose, o ne tik jai skirtuose pastatuose.
Ingka Centres skelbia valdanti 45 prekybos parkus 13-oje šalių. Iki 2025 m. Norima išsiplėsti iki 70-ies lokacijų, pirmiausia žengiant į 30 megapolių. Juose bus ieškoma pirkinių, kuriuos būtų galima pertvarkyti ar prikelti naujam gyvenimui.
Be IKEA parduotuvių statybos, žadama plėtoti biurų, viešbučių, viešųjų erdvių ir IKEA įkvėptų būstų projektus, kelias funkcijas integruojant kartu.
Praėjusiais metais kompanija už 900 mln. Eur pardavė 25 Europoje valdytus prekybos parkus ir dabar žada dėmesį telkti į centrines miestų vietas. Be to, ieškoti įsigijimų Indijoje ir didinti portfelį Kinijoje.
Kalbant apie miestų centrus, sakyčiau, kad čia rizika investuoti yra mažesnė nei priemiesčiuose ar už miestų ribų, sako p. Groeneris.
IKEA jau anksčiau yra pranešusi apie pokyčius strategijoje, pagal kurią didelės parduotuvės plėtojamos miestų pakraščiuose. Eksperimentuojama, bandoma sukurti naujus formatus, kurie atlieptų besikeičiančius pirkėjų įpročius.
Ingka Centres vykdančiojo direktoriaus manymu, stiprėjanti e. prekyba tradicinės nesunaikins.
Jei esi tinkamoje vietoje, fizinė parduotuvė visada pasiteisins. Be stiprios pozicijos e. prekyboje, taip pat svarbu rasti tinkamas rinkas. Mes norime būti kuo arčiau klientų, kurie gyvena didmiesčiuose ir vis rečiau turi automobilį, teigia p. Groeneris.
nuotrauka::1nocrop
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Statyba ir NT
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti