Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus

Komentarai
Komentuoti gali prisijungę skaitytojai.
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
08:53
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas...

Rinkodara
2020.09.08
MO muziejaus kampanija – geriausias metų reklamos darbas 1

Kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT“ aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančiomis žvaigždėmis apdovanoti...

Rinkodara
2020.09.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus