„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Publikuota: 2018-11-21
„TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) komercijos vadove Lietuvai tapo ukrainietė Anastasiia Voronkina. Bendrovės nuotr.
„TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) komercijos vadove Lietuvai tapo ukrainietė Anastasiia Voronkina. Bendrovės nuotr.

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Komercijos vadove Lietuvai tapo ukrainietė Anastasiia Voronkina. Ji šiose pareigose pakeitė Moniką Žvinklytę.

Šiemet „TVPlay Home“ įgyvendino daugybę pokyčių, kurie buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą.

Atnaujinta naudojama techninė įrangą, daug investuota į turinio kokybę, pradėti transliuoti aukštos raiškos (HD) formatu žiūrovų pamėgti kanalai. Naujus pavadinimus ir vizualinį identitetą per pastaruosius keletą mėnesių pristatė ir kiti „All Media Baltics“ žiniasklaidos grupės nariai.

Ponia Voronkina turi daugiau negu 10 m. patirtį telekomunikacijų versle. Iki šiol metus laiko ji „All Media Baltics“ žiniasklaidos grupėje, kuriai priklauso ir „TVPlay Home“, užėmė Pokyčių valdymo vadovės Baltijos šalyse pareigas.

Anksčiau p. Voronkina dirbo Pokyčių valdymo vadove tarptautinėje IT kompanijoje „Luxoft“, turinčioje virš 13.000 darbuotojų.

2017 m. spalio 18 d. JAV privataus kapitalo bendrovė „Providence Equity Partners“ įsigijo „MTG Free-TV“, „Pay-TV“, skaitmeninius ir radijo verslą Baltijos regione. Naujoji bendrovė pakeitė pavadinimą į „All Media Baltics“.

Šiai žiniasklaidos grupei Lietuvoje priklauso TV kanalai TV3, TV6, TV8, radijo stotis „Power Hit Radio“, vaizdo portalas TVPlay, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, „TVPlay Home“ palydovinė televizija, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ , „SmartAD“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05
Svetainėse turintiems „Facebook“ ar kito tinklo ikonėlꠖ nauji įpareigojimai 11

ES Teisingumo Teismas (ESTT) nutarė, kad visi interneto svetainių valdytojai, jose įsidiegę socialinių tinklų...

Paslaugos
2019.08.02
Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas 3

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos...

Rinkodara
2019.07.30
Prieiga prie „Sputnik News“ svetainės bus atnaujinta

Gavusi ir patikrinusi informaciją, kad neteisėtai viešai skelbtas autorių teisių saugomas turinys iš...

Rinkodara
2019.07.29
TV rinkoje bręsta permainos, einama prie „Netflix“ modelio Premium 30

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ (AMB) pasirašė sutartį su Lenkijos kompanija „Atende Software“ ir...

Paslaugos
2019.07.29
Radijo rinka: sparčiausias šuolis teko „Radiocentrui“, didžiausias kąsnis – M-1 Premium

Didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį...

Rinkodara
2019.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau